*Twee maanden later*
Louis' POV
Vandaag is de finale. Ik ben eigenlijk fucking zenuwachtig, maar dat laat ik niet merken. "Are you ready for today, Louis?", vraagt John. "I guess so.", zeg ik lachend. Ik kijk op de klok: 8 uur 's ochtends. Dan is het bij Zaar ongeveer 15:00. Ze moet over een half uur boksen. Ik pak mijn telefoon en facetime haar.
Me: Hi babygirl
Zaar: Hai hotstuff
Me: Good luck in a minute! You have to win!
Zaar: You too! You have to beat Mark! And hit him hard!
Me: I will, I will.
Zaar: I have to go! Bye sweety!
Me: Bye! See you next week!Ze hangt op. Ik leg mijn telefoon weg en pak wat te drinken. "Louis, are you ready for today?", vraagt Josh, terwijl hij binnen komt lopen. Ik knik. "Ofcours I am. Mark is going to die!" "That's the spirit!", roept Zac vanuit de badkamer. Ik grinnik. "Louis!", klinkt het door een soort walky-talky "What, John?" "Get your ass here to train!" "Okay!", roep ik en ik sprint naar beneden. John staat beneden op me te wachten. "You're so slow.", zicht hij, "Go on! Be ready to fight." Ik doe mijn bokshandschoenen aan en ga klaar staan. "Ready?" "Ready." Snel duik ik weg, anders had ik waarschijnlijk een gebroken neus gehad.
Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd en gooi mijn handdoek over mijn schouder. Het is inmiddels 12 uur, dus moet ik binnen twee uur klaar staan om Mark te verslaan. Ik loop naar boven om naar onze kamer te gaan, maar halverwege wordt ik tegen gehouden door Mark. "Dude! What do you want?", vraag ik. "How do you know Zara?", vraagt hij boos. "How do you know I know Zara?", werp ik terug. Hij lijkt even van zijn stuk gebracht, maar herstelt al snel weer. "Doesn't matter! I asked first." "I know her from school and I know her very well.", smirk ik. "How good do you know her? Last name?" "Jordans" "Little brother?" "Jasper." "Favorite colour?" "Black." "Favorite band?" "One Direction." "Best friends?" "Lisa, Olga and Alex." "Favorite food?" "Pizza with ham and mushrooms." Hij kijkt me boos aan. "What kind of friend are you from her?", vraagt hij wantrouwend. "Something like boyfriend.", zeg ik met een glimlach. "What?!" "You know, she is my girl, my bae, my love, my princess. You know exactly what I mean." "She cheats on me?", zegt hij verbaasd. "She cheats on... Haha! No asshole! You cheated on her!", roep ik. "How do you kno-", begint hij, maar klapt zijn mond weer dicht en begint opnieuw, "You have no prove." "I have. You just admitted." "I.. You... Uhm... Whatever!", stottert hij en hij loopt weg. "You never deserved her!", roep ik hem achterna. Hij negeert me en loopt stug door.
Met een zelfvoldane grijns loop ik onze kamer binnen. "What did you do?", roept Zac meteen. "I didn't do anything!", roept Josh terug. "Not you, idiot! Louis!" "Me? Pff. I didn't do anything." "Uhuh. And I have to believe that? You don't have that smirk on your face for no reason." Ik zucht. "Okay. I bumped into Mark and we had a little conversation about Zara. He didn't really like it when I told him I am Zara's new boyfriend." Zac barst in lachen uit. "What's so funny?", vraagt Josh. Hij komt binnenlopen met een groot glas cola en een zak chips. "Your face.", grinnikt Zac. "Haha, very funny!" "I told Mark I am Zara's new boyfriend.", leg ik hem uit. "What was his reaction?" Ik probeer zijn gezicht na te doen, maar ik krijg een lachstuip dus dat lukt niet echt.
"Let's say he doesn't like me.", zeg ik als ik ben uitgelachen. "Louis!" "What?" Waarom heeft iedereen me vandaag opeens nodig? "You have to fight!" Oh shit! Is het al zo laat? Ik kijk op de klok. Kwart voor twee. Oeps! Snel ren ik met Josh en Zac naar beneden. "Where were you? I called you like twenty times!", zegt John bood, terwijl hij ons in de auto duwt. De agressie... "Sorry, my phone died.", zeg ik als excuus. "Sure." John stapt voorin en de chauffeur rijdt met een noodgang weg.
Mark's POV
Die Louis, of hoe die ook heet, is echt een arrogante kwal. Zomaar mijn vriendin afpakken. Oke, ik weet dat ik degene ben die fout zit, maar dat betekent niet dat Zara de eerste kneus die ze tegenkomt moet gaan daten. Boos loop ik naar mijn hotelkamer. "Yo gast, wat is er gebeurd? Je ziet eruit alsof je elk moment iemand kan vermoorden.", zegt Koen, mijn beste vriend. "Dat kan ik ook." "Wow, hou je in man! Dat is echt niet cool! Wie eigenlijk?" "Mister Perfect heeft Zara van me afgepakt." Ja, ik weet het, het is een rare bijnaam voor Louis. Maar toen ik hier aankwam met Koen en Abby, mijn oudere zus, kwijlde Ab ongeveer de hele boel onder toen ze hem zag lopen. Sindsdien moeten Koen en ik het gezeik over hoe 'perfect' hij wel niet is aanhoren. Daarom noemen Koen en ik hem mister Perfect. Koen weet ook meteen wie ik bedoel. "Dat zal Abby niet leuk vinden.", zegt hij lachend en ik werp hem een boze blik toe. "Wat zal ik niet leuk vinden?" Ah oh! "Ja Koen, wat zal Ab niet leuk vinden?", zeg ik met een grijns. Koen zucht diep. "Dat jouw mister Perfect al een vriendin heeft." "Wat?!", gilt ze, "Wie?!" "Zara." "Zara? Je bedoelt Zara in, jouw oude Zara?" Ik knik. "Ze heeft een goed smaak." Ugh, zussen!
JE LEEST
I will always hate you {M.C.}
FanfictionZara (16) is verhuist naar Sydney met haar ouders en haar broertje Jasper (14), omdat haar vader een nieuwe baan heeft. Ze moet daardoor al haar vrienden en haar lieve vriendje Mark achterlaten. In haar nieuwe klas zitten ook niet de leukste kindere...