Foto: Michael en Calum
Calum's POV
*Ding dong*
Kutbel! Het is vakantie! Wie belt er nou zo vroeg aan in de vakantie?! Ik hoor dat mijn zus opendoet en een gesprek met die persoon begint. Het gesprek is niet te verstaan. Ik kreun en draai me weer om. "Cal!", roept Mali naar boven. "What!", roep ik terug. "Michael is here!" "Why? It's so early!" "It's one o'clock!" "Are you kidding me!", roep ik en ik kijk naar mijn wekker. Fuck! Het is echt een uur. Waarom is Michael op tijd? Ik sleep mezelf naar mijn kast en doe kleren aan, daarna strompel ik naar beneden. "Hey Mike.", zeg ik vermoeid. "Hi Cal. Little sleepy?", zegt Michael smirkend. Ik steek mijn middelvinger naar hem op en loop naar de keuken. Ik pak een zak chips en een fles cola. "Are you going to eat crisps for breakfast?", vraagt Mali verbaasd. "Yes. Problems?" "No no! Do what you want!" "Good. Mike, do you want food?" Michael komt de keuken binnenlopen. "Ofcours." Ik gooi hem de zak chips toe en ga tegen over hem aan tafel zitten. "So, holiday finally." "Yeah, finally. What are we going to do?" "Videogames?", vraagt Mike hoopvol. Ik lach. "Sure." We lopen naar de woonkamer en ik plof neer op de bank. Ik ga alleen verkeerd zitten en pleur vol van de bank af. Michael krijgt de slappe lach. "Shut up!", roep ik lachend en ik ga goed op de bank zitten. "Wich videogame do you wanna play?" "GTA 5 duhuh!" Ik sta op van de bank en doe het spel in de playstation. Ik gooi een van de controllers naar Michael. "Catch it!" Maar Michael's reflexen zijn pittig slecht dus hij mist en de controller komt vol in zijn gezicht. "Fuck you!", roept hij en ik begin te lachen. "Sorry." Ik ga weer naast hem op de bank zitten en start het spel. Michael en ik zitten samen in een team tegen twee random mensen. "Calum shoot him!" Ik mis net en word zelf neergeknald. "Mike, you're our only hope!" Michael is echt enorm goed in dit spel, dus die gozers hebben geen schijn van kans.
Na vijf minuten heeft hij een van die gasten neergeknald. "Come on Mike!" Hij en die laatste gaan gelijk op. Nee! Hij is dood! Hoe the fuck kan diegene winnen van Michael? Ik bedoel, Michael is verslaafd aan dit spel en hij verslaat iedereen! Echt iedereen. Tegen wie moesten we strijden?
Zara's POV
Ik loop naar de voordeur en laat Louis binnen. "Hi Lou!" "Hi babe. Ki Hong called me and said he's gonna call me about the championship. And I had to go to you." "So you're only here, because Ki Hong told you to?", zeg ik verontwaardigd. "No ofcours not! I wanted to see you too!" "Sure." "No I tell the truth. I love you!" "I know. And I love you too. You wanna play GTA 5 against random people?" "While eating M&M's?" "Ofcours." "Always!" We lopen naar mijn kamer en ploffen in mijn zitzakken, die voor de tv staan. "Ah damn, now I have to get up. To get the controllers." Ik probeer op te staan, maar faal erin en kruip daarom maar naar de tv. Louis lacht me uit. De bastard.
Als ik het spel, eindelijk, heb opgestart plof ik weer naast Lou. Het spel begint. Lou en ik spelen tegen twee random personen. De eerste van hen wordt ongeveer meteen neergeschoten door en Louis en mij. Na vijf minuten wordt Lou neergeschoten. Mij kan hij niet krijgen. Dit is mijn spel, ik ben er echt verslaafd aan. "Come on Zaar! Shoot him!" Die gast en ik gaan best wel gelijk op. Uiteindelijk lukt het me om hem neer te knallen. "Yes!", roep ik en ik geef Lou een high-five. "Nobody can beat my super girlfriend!", roept Lou lachend. "Ahw, you're so cliche!", zeg ik lachend en ik geef hem een kusje op zijn lippen. "I love you too." "I know." Louis wilt me net een kus geven als zijn telefoon gaat. Hij zucht diep. "So rude!" Hij neemt op en zet hem op luidspreker.
{K=Ki Hong} {L=Louis & Zara}
L: Hi Ki Hong!
K: Hi guys, you have to come to the boxschool.
L: Okay, we'll be there in a minute. Bye!
K: Bye guys!Lou hangt op en staat op uit de zitzak. "Come on princess, duty calls." Ik grinnik en strek mijn handen naar hem uit. "Help me!" Hij trekt een wenkbrauw op. "What's the magic word?" "Please?" Hij schudt zijn hoofd. Oh, ik weet het al! "My lovely prince, can you please help me up." Ik trek puppy-ogen. "That's what I was talking about.", zegt hij lachend en hij trekt me overeind.
Ik draai de deur op slot en we lopen naar Louis' auto.
Lou parkeert de auto voor de boksschool en stapt uit. Ik stap ook uit en spring op zijn rug. "Get off!", schreeuwt hij dramatisch. "No, you have to carry your laze girlfriend." "Because it's you." "Yay!" We, nou ja hij, loopt naar binnen. "Hi guys.", zegt Ki Hong, "Do I wanna know what's going on?" We schudden ons hoofd. "Okay, well the scouts called and you're in! Zaar you're going to The Netherlands and Lou you're going to America! I'm going with Zaar and John is going with you Lou." Ik staar hem aan. Duizenden gedachten razen door mijn kop. Ik ga weer naar Nederland. Ik ga Olga, Alex, Lisa en die bastard Mark weer zien. "Are you okay Zaar?", Louis' stem haalt me uit mijn gedachten. "Huh, what?" "Are you okay?" Ik knik. "I just can't believe I'm going to see my old friends again." "Well, believe it. You're going and you're scouted! I'm so happy for you." "And I'm happy for you!", roep ik blij. Ik zit nog steeds op zijn rug en ik geef Lou een kus in zijn nek. "But we're not going to see eachother in a few months.", zegt Lou triest. "Yeah, but it's gonna be awesome! And ofcours we'll miss eachother and our friends, but we have to do this!" "I know." "Zaar, Lou, we're going on saturday. You can take your family!" OMG! Ik kan echt niet wachten. Ik hoop alleen dat ik Luke en Joor mee kan nemen, want hen kan ik echt niet missen. Ik pak mijn telefoon om mijn moeder te bellen. Het is echt een droom die uitkomt.
JE LEEST
I will always hate you {M.C.}
FanficZara (16) is verhuist naar Sydney met haar ouders en haar broertje Jasper (14), omdat haar vader een nieuwe baan heeft. Ze moet daardoor al haar vrienden en haar lieve vriendje Mark achterlaten. In haar nieuwe klas zitten ook niet de leukste kindere...