Foto: Louis
Fanny's POV
Ik word 's ochtends, nou ja meer 's middags, wakker om 14:00. Ik grijp naast me om mijn telefoon te pakken, maar ik gooi hem van mijn nachtkastje. Kut! Niet alweer! Nou ja, jammer dan. Ik raap mijn telefoon weer op en open hem. Vandaag is echt een kutdag, want ik heb helemaal niks te doen. Misschien kan Michael langskomen. Meteen ga ik naar Whatsapp en zoek ik zijn naam op.
Hi Mickey,
Can you come over today?
We can watch a movie or play video games.
-Xxx-Na vijf minuten komt hij online.
Sorry I am with Calum already...
-X-Nou dat was bot. Ik stuur hem drie x-jes en hij stuurt er maar een terug! Denk je dat hij boos op me is. Vanwege Calum. Nee, dat kan hij niet weten! En anders hij is ook niet altijd zo eerlijk geweest. Met Pelin. Ik weet, we hebben het achter ons gelaten. En er lang over gepraat. Maar nog steeds doet het me pijn.
Ik pak mijn telefoon weer en zoek Calum op.
Hi Callie,
I heard you're with Michael. Please don't tell him about… Well, you know.
-Xxx-Meteen krijg ik een berichtje terug.
Ofcours I won't tell. I'm not crazy! He'll get mad if he finds out.
-Xxx-Kijk Cal is tenminste wel aardig! Ik leg met een glimlach mijn telefoon weg en loop naar beneden om wat te gaan eten.
Na mijn ontbijt open ik mijn telefoon weer. Ik zie dat ik een berichtje van Michael heb.
Fanny,
Why are you Whatsapping with Calum and what may I not know?
-X-Shasbat! Wat moet ik nu zeggen? Uhmmm…
Mickey,
Now is the surprise ruined! We are planning a surprise party for your birthday next month!
-Xx-Sorry Fanny!
I'm so sorry!
-Xx-Phieuw! Hij gelooft het. Ik leg mijn telefoon naast me op de bank en doe de tv aan. Na een beetje rond zappen kom ik tot de conclusie dat er geen hol op de tv is. Fijn. Nu kan ik al helemaal niks doen. Alhoewel, misschien kan ik weer gaan zwemmen. Ik zwom op hoog niveau, maar ben gestopt omdat ik een blijvende blessure kreeg.
*Pling*
Weer een berichtje? Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een berichtje van Michael heb. Ik open het, bang dat hij achter Cal's en mijn geheim is. Mijn adem stokt als ik lees wat er staat.
Fanny why didn't Cal know about the surprise party?
Fuck!
Louis' POV
Holy shit! Ik ga gewoon naar Amerika! Voor boksen! Alleen zie ik Zaar dan niet meer, voor twee maanden. Zaar is zo blij dat ze naar Nederland kan. En ik ben blij voor haar natuurlijk, maar ik had het fijner gevonden als Zaar met me mee ging. "Lou!", roept Zaar opeens in mijn oor, "Are you there?" "Uh, yeah. Sorry." "I'm so happy! I'll see all my friends again!" Ik glimlach en knuffel haar. "I'm happy you're happy." "I need to call Luke and Joor and Ash!", roept ze hyper en ze pakt haar telefoon. "I'm going to call my mum and dad. You tell Joor about me too?" Ze knikt. Ik pak mijn telefoon en bel mijn moeder.
Hi mum!
Hi sweety, what's up?
Mum, I go to America. I'm scouted for boxing.
Oh my god! Darling, I'm so proud of you! And Zara?
Ik grinnik. Mijn ouders houden echt van Zara.
Zara too. She's going to The Netherlands.
Say to her, I'm proud of her!
I will. Bye mum!
Bye sweety
Ik hang op en loop weer naar Zaar toe. "How did your parents react?" "My dad was, ofcours, not at home. But my mum and Luke were very proud of me and of you!" "Nice. And Joor?" "She screamed and she was very happy." Ik grinnik. Die had ik kunnen zien aankomen. "Let's celebrate this! A party at my house!", roept Zaar. "I'll call some of my friends." "Me too. Ash, Joor, Luke and mayby Muur and Thomas." "You shouldn't do Muur. She and Joor are enemies." "Why?', vraagt ze verbaasd. "That's a very long story. I'll tell you someday." "Okay. So, not Muur and Thomas." "Yes. I call Dylan, Zac and Josh."
Nadat we al onze vrienden hebben gebeld, gaan we naar Zaar's huis om alles voor te bereiden. Luke, Joor en Zac komen eerder om te helpen.
"Hi man." Zac komt op me aflopen. "Hi Zac." "You're going to fucking America!", roept hij, "Is you're princess coming with you?" Ik schud mijn hoofd. "No, she has to go to The Netherlands." "That sucks man. The worst part is not seeing me in two months! How are you gonna survive that?!", zegt hij lachend. "I'll figure out something. It's not gonna be hard." Hij geeft me een duw. "No fighting!", roept Zara lachend vanaf haar balkon. "Hey Julliet! Why are you on your balkon?", roep ik naar boven. "I'm waiting for my Romeo to help me with the lights, but he's too busy with his friends." "I'm coming, I'm coming!" Ik sprint naar boven. "I'm here to rescue you, Julliet." "Here Romeo. Hang those lights over there." Ik grinnik en hang de lichtjes op. "Romeo! Julliet! Come downstaires! We need your advice." Nou dat is nieuw. Dat mensen mijn advies nodig hebben. We rennen naar beneden en lopen naar Luke en Jorien die het eten aan het regelen zijn. "You didn't make it, did you?", vraagt Zaar met een bang gezicht. "No, we bought it.", stelt Luke haar gerust. "Phiew!" "Who does the music?", vraag ik. "Josh does. He'll be here in a minute."
"I think we're ready.", zegt Zaar goedkeurend. Ik kijk om me heen en knik. Het ziet er inderdaad goed uit.
Bijna iedereen is er al en iedereen heeft het naar zijn zin. "Lou! Come swimming!", roept Zaar. Ze wacht mijn antwoord niet af en trekt me mee. Joor en Ash zijn al aan het zwemmen en Josh is helemaal in zijn element met zijn muziek. "I'm going to miss you both.", zegt Joor. "You don't have to miss me. You, Luke, my mum and Jasper are going with me.", zegt Zaar glunderend. Joor kijkt haar eerst ongelovig aan en dan vliegt ze haar om de nek. "OMG, are you serious?" Zaar knikt. "Josh and Zac are going with me.", zeg ik lachend. "Dylan not?", vraagt Luke verbaasd. Ik schud mijn hoofd. "No, he didn't want. He's scared of flying." "I'm so proud of you both.", zegt Joor lachend. "We know!", roepen we tegelijkertijd.
JE LEEST
I will always hate you {M.C.}
FanfictionZara (16) is verhuist naar Sydney met haar ouders en haar broertje Jasper (14), omdat haar vader een nieuwe baan heeft. Ze moet daardoor al haar vrienden en haar lieve vriendje Mark achterlaten. In haar nieuwe klas zitten ook niet de leukste kindere...