Seni cezalandırıyor
Bangchan / Bang Christopher Chan
Sana bakmadan önce ceketini yere fırlattı ve kollarını sıvadı.
"Korkuyorsun aşkım, değil mi?"
Bu sefer çok ileri gitmemesi için yalvarmadın. Chris yavaş yavaş sana doğru ilerledi. Kızgın olduğunu biliyordun ve tüm bunlar, restoranda karşılaştığın eski arkadaşına gülümsemeye cüret ettiğin içindi. Yanlışlıkla.
"Bu saygısızlığa müsamaha göstermeyeceğim. Bir sürtük gibi davrandın. Belki de öylesindir bebeğim?" ve bu sözlerle birlikte seni dizlerinin üzerine eğdi.
"Çok üzgünüm" Kafanın içinde bşrazdan ne olacağını akıl edebildiğin için ağlamak üzereydin.
"Henüz değil, ama olacaksın. Her tokattan sonra bana teşekkür ettiğini duyamak istiyorum, anladın mı?"
Lee Know / Lee Minho
Bu adam , oldukça öfkeli, her şey cezaya yol açabilir. Bulaşıkları yıkamayı unutman gibi.
"Buraya gel güzel kuklam!" Onun seni çağırdığını duyar duymaz mutfağa koştun.
"Bu nedir?"
Kirli bulaşıkları işaret etti ve hemen özür dilemeye çalıştın;
"Üzgünüm, yorgundum ve ..."
"Çok geç. Sen tembel bir kaltaksın, değil misin? Yorgun muydun? Bahse girerim seni gerçekten yorabilirim bebeğim. Seni o kadar yorabilirim ki yürüyemezsin."
Changbin / Seo Changbin
O kadar şefkatli olabilirdi ki bazen karanlık tarafını unutmak kolaydı. Bu sefer patlayana kadar dışarı çıkması konusunda ona dırdır ettin.
"Sana kaç kez gitmeyeceğimizi söylemem gerekiyor? Anlaşılan kelimelerimi anlayamıyorsun, aşkım. Belki de çeneni kapaman için sana yardım etmeliyim?"
"Changbin, üzgünüm. Çok özür di-" özür dilemeye çalıştın ama çok geçti.
"Dizlerinin üstüne çök ve ağzını aç, ağzında sikim varken artık şikayet edemezsin"
Hyunjin / Hwang Hyunjin
Ona yalan söyledin ve o çok öfkeliydi. Ondan izinsiz dolaptaki tatlıyı yedin. Korkunç bir şey yok, değil mi? Ama Hyunjin için böyle değil.
"Şişman ve çirkin olmak mı istiyorsun? Bu gerçekten istediğin bir şey mi? O zaman seni sevmeyeceğimi mi düşünüyorsun? Çok yanılıyorsun bebeğim. Bunun olmasına asla izin vermeyeceğim."
"Hyunjin, ben sadece bir tane yedim..."
"Umurumda değil. Yalan yalandır. Ve buna tahammül etmeyeceğim. Daha fazla tatlı yemeni önlemek için dört ayak üzerinde sürünmeni sağlayacağım. Sanırım bu tasma bana yardımcı olacak"
Han / Han Jisung
Eve her geldiğinde onu hoş karşılamadın. Bu onun beğenmediği ve ayrıca sana bedelini ödeteceği bir şeydi.
"Her odaya kamera yerleştireceğim ve kendine dokunacaksın ama boşalmaycaksın. Hayır! Beni bekleyeceksin çünkü seni boşaltacak tek kişi benim. Ve eğer bana itaatsizlik ettiğini görürsem, bir daha asla boşalmana izin vermeyeceğim"
Felix / Lee Felix
Onunla yaşamak bir cezadır çünkü ne yaparsanız yapın, her zaman seni cezalandıracak bir şey bulur. Ama üzerinde onun isminin yazılı olduğu choker'ı kaybetmen kesinlikle affedilemezdi.
"Bunu bilerek yaptığını biliyorum, güzel kediciğim"
"Hayır, Felix, yemin ederim!"
"Şimdi yalan söylüyorsun, başka adamların seni becerebilmesi için ilgisini istiyorsun, değil mi?"
Kafanı hayır anlamında sallamaya çalıştın ama artık çok geçti.
"Eğer choker takmak istemiyorsan, o zaman vücudunun her yerini işaretlerim bebeğim. Ben sana morluklar bırakırken çığlık atmanı ve yalvarmanı sağlayacağım. Çünkü ikimiz de senin bana ait olduğunu biliyoruz, sadece benim "
Seungmin / Kim Seungmin
Kız kardeşinle konuşmak için sana beş dakika verdi ama onu o kadar özledin ki konuşmak için fazla zamanın kalmadı. Sonunda telefonu kapattığında, Seungmin çok kızmıştı.
"Kardeşini beni her zaman özlediğinden daha çok mu özlüyorsun?"
"Seni her gün görüyorum Seungmin. Sorulması aptalca bir soru"
"Bakalım sana bir hafta boyunca dokunmazsam nasıl konuşacaksın. Belki o zaman beni daha çok özlemeye başlayacaksın"
I.N / Yang Jeongin
Bu çocuk çok yapışkan. Ne zaman yalnız kalmak istersen, sana sıkıca sarılarak seni durduracaktır.
"Beni her yerde takip etmeyi bırak Jeongin! Çok yapışkansın"
Duyduklarına inanamıyordu.
"Fikrini sorduğumu hatırlamıyorum. Ağzını sadece ben istediğimde açacaksın. Şimdi, inlemelerini tutmaya çalışmanı istiyorum, belki o zaman nasıl sessiz kalacağını öğrenirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-