5.3*

11.8K 114 157
                                    

Maalesef Hyunjin ve Jeongin yok.

Halka açık alanda seks



Bangchan / Bang Christopher Chan

Sinema karanlıktı ve neredeyse boştu. Sen çaresizlik içinde uyluklarını ovuştururken Bangchan'ın yüzüne sinema perdesinden mavi ışık yayıldı. Sevimli sevgilini bölmek istemedin, tamamen filme dalmıştı ve senin koltuğunda kıpırdandığını fark etmedi. Birdenbire elini bacağına koydu ve buna hazırlıksız yakalandığını hissettin. Endişeli bir ifadeyle;

"Sorun nedir?" diye fısıldadı.

Elinle bileğini tuttun ve eteğinin altına yönlendirdin. Ani hareketinle kaşlarını çattı ama iç çamaşırının üstünden deliğini hissettiğinde sırıttı, bakışları kötüye döndü. İnce kumaşı iterek sıyırdı ve parmakları ıslak deliğine ulaştı. Dudağını ısırarak sızlanmamak için kendini sıktın.

"Ya eğer seni burada parmaklarsam, ne olur?"


Lee Know / Lee Minho

Fısıltılarını tutmaya çalıştın ama boş soyunma odasında duvara yaslanmış bir şekilde çıplaktın, sadece sen, Minho ve seni nasıl becerdiğini gösteren bir ayna. Kendini beğenmiş herif senin kızarmış yanaklarını ve sert ifadeni görebiliyordu, bu onu sadece daha çok azdırıyordu, tabi dahası mümkünse. Kalçandaki tutuşu kesinlikle iz bırakacaktı, ve yüzünü yasladığı duvardan dolayı yüzünde de bir iz kalacaktı. Minho boşalmaya yaklaşırken tısladı, bedenini seninkine daha hızlı çarptı. Elleri bütün bedenin boyunca dolaştı ve sonunda ucu sertleşmiş göğüslerini bulduğunda sızlanmaların arttı. Sadece senin duyabileceğin garip bir ses tonuyla konuştu;

"Kes sesini, sürtük."


Changbin / Seo Changbin

Yolculuk özellikle arabadaki diğer yedi çocuklayken daha iniş çıkışlıydı. Üyelerle akşamları yazın yol gezileri sık sık oluyordu ama bu sefer öyle olmadı Changbin seni minibüsün arkasında parmaklıyordu. Açık pencere havasız minibüste serin bir esinti saldığında Changbin'in parmakları içine doğru kıvrılmadan önce sana nefes alma fırsatı verir. Ona gözlerinde bir parıltıyla baktın ve sana baktığında daha sert gitmek için izin istedi, dikkatle başını salladın. Arabadaki diğer herkesin inlemelerini, Changbin'in sana ne kadar zevk verdiğini duymaması için kendini sıktın. Acı dolu ifadeni ve onu koltuğa çarpıp üstüne çıkmamak için umutsuz çabalarını görmekten zevk aldı. Parmakları sırılsıklam deliğine diğer çocukların senin kırık seslerini merak etmesini sağlayacak kadar hızlı girdi.

"Y/n, iyi misin?" Felix gözlerini ekrandan ayırmadan, oyununu oynarken konuştu. 

Changbin ise parmakları derinliklerinde dolaşırken; "O iyi, değil mi y/n?" diyip sırıtıyordu.


Han / Han Jisung

"Jisung, şimdi değil" diye fısıldadın, kulağına doğru eğilerek. Koyu kahverengi gözlerine bakarken kibirle sırıttı, iç uyluğunu ovuşturmaya devam ederken, kimin gördüğü umurunda bile değildi. Küçük bir sızlanma çıkardın, parmakları sırılsıklam deliğini bulana kadar, umurunda değildi. Kimsenin duymadığını sandın ama ah, yanılıyorsun.

"Y/n, iyi misin?" Chan, gözleri sana ve Jisung'a dönmeden masanın etrafındaki diğer çocuklarla yemek yerken sordu. "İyiyim, yemekler sadece baharatlı" öksürürken yalan söyledin. Omzunu silkti ve diğerleriyle beraber yemeğini yerken televizyon izlemeye devam etti. Jisung'un parmakları içine her girdiğinde suların parmaklarının etrafını sarıyordu, inlememek için geride duruyor ve kendini sıkıyordun. Jisung'un şeytani sırıtışını görürken, elinden geldiğince sert bir şekilde sandalyeye tutunup yanağının içini ısırıyordun.

"Sadece çocuklar gidene kadar bekle.." diye alay etti.


Felix / Lee Felix

Tek bir hızlı harekette kotunu ve külotunu indirirken aceleyle "Çabuk ol Felix, kimse fark etmeden önce 10 dakikamız var" dedin. Okul lavabosunun kabini kapalıydı ama hem sen hem de Felix burada, iki suçlu gibi derslerinizden gizlice kaçmayı başarmıştınız. Sabırsızla ona bakarken seni beklentiye sokan o kemer sesini duyuyorsun. Sertliği boxerını indirmesiyle gözüktü, senin bedenine çarpı. Küçük elin ona dolanırken ve hafifçe okşarken Felix seni izliyordu. 

"Okşamayı bırakıp, eğilebilir misin?" sana homurdanıyor, saldırganlığı o kadar belirgindi ki. Elini tuvaletin tankına koyarken onun emrine itaat ediyorsun, soğuk dudakların sıcak aleti ile buluşuyor. 

Herhangi birinin her an içeri girebileceğinden korkarak aletini ağzına almaya çalışırken sızlanıyorsun. En sonunda Felix'in eli ıslak deliğine kayarken karnındaki yumru büyüdü. Aletini hızla içine iterken tuvaletin kaygan zemininde kendini sabit tutabilmek için zorlanıyorsun. 

"Siktir... Felix y-yavaşla" diye kekeledin. 

"Kapa çeneni, bana hızlı olmamı söyleyen sendin." saçlarından tutarken konuştu. Kendini sana her ittiğinde kalçalarındaki tutuşunu sıkılaştırdı. 


Seungmin / Kim Seungmin

Otel odasına Seungmin'in peşinden girdin. Yatağın önündeki duvarın tamamı, altında tüm şehrin karmaşasını görerek heyecan içinde çığlık atmana neden olan geniş cam bölmelerden yapılmıştı. 

Pencereye giderken valizini indirirken, önünde durdun ve gerçekte ne kadar yüksekte olduğunu fark etiğinde konuştun. "Bak bebeğim! Farris çarkını buradan görebilirsin!"

"Bu eğlenceli olmalı" dedi arkandan, sırıtan ifadesi cama yansıyordu.

"Evet, demek istediğim çok havalı? Minnie, sen en iyisisin! Te-" Seni cama doğru itmeden önce Seungmin'in büyük elini kıçına koymasıyla kesildin, yanağın soğuk pencereye çarptığında sıcak nefesin camı biraz buğuladı. 

"Herkesin görebilmesi için seni burada sikseydim ne kadar eğlenceli olmaz mıydı?" cümlesinin sonunda yutkunduğunda gülümsedi. Deliğin onun müstehcen ifadesinden tutuşurken, külotunda ıslak bir iz oluştu.

"Herkes her an yukarı bakabilir ve kime ait olduğunu görebilir bebeğim" Kemerinin sesi otel odasında yankılanırken çılgınca başını salladın.

•Stray Kids Reaction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin