!¡ Daddykink ¡!
Bangchan / Bang Christopher Chan
Dürüst olmak gerekirse, Bang chan bu rolün en çok sana ilgi verdiği kısımlarını seviyor. Sana ihtiyacın olanı vermekten, iyi hissetmeni sağlamaktan hoşlanıyor. Seninle ilgilenmek istiyor. Senin göğsüne yığılıncaya kadar parmaklarının üstüne vurman, kendi zevkin ile dolup taşman... Seni nazikçe temizler, boynunun her tarafına öpücükler bastırır ve sana "Babacığının iyi kızı" derdi.
Lee Know / Lee Minho
Minho 'babacık' tan çok 'efendim' demeni seviyor ama ona böyle hitap etmeni umursamıyor. Saygılı olduğun sürece, o fazla umursamıyor. Biraz katı olabilir, ama bunun tek sebebi en iyi kızından en iyisini beklemesi. Külotunu indirmeni ve durduğun yere bırakmanı istiyorsa, o zaman yapacaksın. çünkü Babacığın istediği bu ve sen onun iyi kızısın, değil mi?
Changbin / Seo Changbin
Changbin, 'Babacık' olarak anılmanın verdiği gücü seviyor. Senin kendisine ait olduğunu ve kendisinin sana ait olduğunu bilmekten hoşlanıyor. O senin Babacığın ve başka kimsenin değil. Onun yerini başka kimsenin alamayacağını bilerek, onun aletinin üzerinde dağıldığını görmek istiyor. O en doruktayken çok sahiplenici oluyor. "Sen kime aitsin? Ha bebeğim?" Onun için yalvarmanı istiyor, Babacığına boşalmana izin vermesi için yalvarıyorsun.
Hyunjin / Hwang Hyunjin
Hyunjin ona bazen Babacığım demeni istiyor ve yaptığında neredeyse asla itiraf etmeyecek. Bu belirli bir ruh halidir, genellikle biraz sinirlendiğinde ve sinirini atmak istediğinde ve kıçın müsait olduğunda. Kelimenin tam anlamıyla dizinin üstündesin, alt yarın parlak kırmızıydı, ama sana boşalman için izin verdiğinde, ıslak gözlerinle "Teşekkür ederim, Babacığım" diyorsun, ve o buna biter. Tamamen vahşi gibi, o gözyaşları yanaklarından aşağı akana kadar seni beceriyor. ve sonra çok tatlı olduğun için sana dondurma alıyor.
Han / Han Jisung
Jisung, ona ilk kez bu şekilde seslendiğinde dürüst olmak gerekirse, derinliklerini biraz aşmış hissediyor, ama çabucak adapte oldu. Seni bu kadar kolay azdırmasını seviyor. Küçük bir kelime dudaklarından çıkar çıkmaz çok ıslanırsın. çok tatlı. Senin küçük klitorisinle oynayacak, seni kanepenin arkasından becerecek ve seni kenara itmek için tek yapması gereken, "Babacık için çok iyi bir sürtüksün, değil mi? Çok ıslak ve sıcak." ve sonuna kadar gidiyorsun. Her yere boşaldın. Ama bundan hoşlanmadığını söyleyemez.
Felix / Lee Felix
Felix ona böyle seslendiğinde dondu. Seni kanepede yiyordu ve diliyle özellikle hassas bir noktaya değdiğinde dili birden kayıp giderken "Sen, ne dedin?" diye sordu, Kahkahayla senden uzaklaştı, ama başparmağını klitinde tuttu, nazikçe ileri geri ovuşturdu. Çok rahatsız ediciydi. Maalesef Felix, görmezden gelinecek bir havada değildi. Hassas küçük tomurcuğa sert bir şekilde vurmak için başparmağını çektiğinde boşalmak üzereydin. "Sana bir soru sordum aşkım," diye homurdandı, kahkaha izlerinin hepsi gitti.
Seungmin / Kim Seungmin
Seungmin, bunu sandığından daha çok seviyor. Ona sevdiği bu küçük güç telaşını veriyor. Ona karşı kullanmadığından değil. Ne zaman havanda olursan ol, onun seni en yakın boş odaya çekmesi ve arzuladığın şeyi vermesi için ne söyleyeceğini her zaman tam olarak bilirsin. En ufak bir inilti ve nefesinin altındaki yumuşak bir "Babacığım, lütfen" diye sızlanman bile, onu zedeleyecek kadar sert bir kavrama ile bileğinden tutup odadan dışarı çekmesi için yeterlidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-