Seks sırasında elini tuttuğunda
Maalesef I.N yok
Bangchan / Bang Christopher Chan
Chan sinirliyken her zaman çok ateşlidir. Böyle olduğunda onun tek rahatlama yöntemi sensin. Seni becerirken görmesi gerekiyor, ve senin de görmeni istiyor, onun üzerinde ne kadar etkili olduğunu, seni ne kadar iyi becerdiğini, deliğini nasıl doldurduğunu. Ama davranışları parmakların onunkilere çekildiği anda dağılır. Hareketleri yavaşlar ve seni ölesiye öpme dürtüsüyle yumuşar. Hepimiz onun soft birisi olduğunu biliyoruz. Biraz daha nazik davranır ve alnına küçük bir öpücük kondurur. Hızını yavaşlatır ama yine de içinde daha derine gider. Ara sıra onun için ne kadar iyi olduğuna odaklanmadan önce ellerini seninkilere daha sıkı saracak.
Lee Know / Lee Minho
Minho, seks yaparken her zaman ellerinden birini tutar. Bu onun için kendini sağlam tutmanın bir yolu, böylece ikiniz de akıl sağlığındaki son ipi kaybetmezsiniz. o aslında senin parmaklarına aşık olmuş durumda. ister dışarı çıkarken, ister telefonda biriyle konuşurken veya gözlerini devirene kadar kalçasını sana iterken, her zaman elini tutmanı sağlamaya çalışıyor. O elini tuttuğunda kendini güvende hissediyorsun, sanki sadece senin için buradaymış gibi, seninle ne kadar uğraşırsa uğraşsın ne kadar kızgın olursa olsun durmasını istediğinde duracak bir parçası hala var. Onun aletiyle ne kadar iyi hissettiğine ya da senin tadının ne kadar güzel olduğuna derince inliyorsa elini tutacak, avucunu ovuşturacak, ya da tırnaklarıyla derini kazırken parmaklarınla oynayacaktır. Senden bir tepki almak için diliyle klitini dürttüğünde aynı zamanda baş parmağıyla nazikçe okşayacaktır. Arıca boşaldığında onun elini sıkma şeklini seviyor. Dudakları hassas noktanda geziyor ve ıslak deliğini emiyor. Hala sıkıca elini tuttuğun için sırıtıyor ve elinin arkasına bir öpücük konduruyor.
Changbin / Seo Changbin
Changbin, duvarlarının aletinin etrafındaki hislerine çok odaklandığı için, elini tuttuğunda büyük olasılıkla fark etmezdi. Başını omzuna yaslayıp inliyor ve sızlanıyor, aklını kaybetmemek için kendini kontrol etmeye çalışıyor. Ellerin ve başının üstünde tuttuğu sıkı kavrayışı sayesinde tırnakları tenine küçük izler bırakıyordu. Ağzın hafifçe açık, kukuletalı gözlerin geriye doğru yuvarlandı. Changbin bu sahneyi o kadar iffetsiz buldu ki, neredeyse boşalabilir. Seni son raddene kadar doldurduğu hissi, derinliklerinde oluşan yanan çukur, kanepeyi tırmalayarak elini sıkıca tutmasına sebep olabilir. Göğsünü onunkiyle buluşturmak için yavaşça kaldırırsın, parmakların onunkilerin etrafında kenetlenirken başını geriye düşüyor. Bir dizi inlemeyle onun aletinin etrafına boşalıyorsun. Chagbin'in de boşalması uzun sürmez ve kalçalarını kısa birkaç hareketinden sonra elini karnına koyarken geri çekilecek. Ayağa kalkmaya çalıştığında, parmaklarının hâlâ elinin içinde dolaştığını fark ettiğinde, elindeki sıcaklık avucunun üzerinde buluşuyor, sırıtmasına neden oluyor.
Hyyunjin / Hwang Hyunjin
Hyunjin ile sevişmek pek nadir olmaz, özellikle de promosyonlara ara verdiğinde. Ya öğleden sonra, öğlede yemeğinden hemen sonra kanepede sen kucağındayken, parmakların saçlarının arasından geçerken ve ne zaman ikinizden biri saçma şeyler yapsa dudaklarınızdan küçük öpücükler ve kıkırdamalar kaçıyor. Ya da geceleri yatakta sevgilin üstüne yayılmış şekilde, ama bu senin için sorun değil, çünkü parmakları uyluklarında dolaşıyor. Hyunjin ile yatakta, y da her hangi bir yerde, el ele tutuşmak yeni bir şey değil. Hyunjin hassas bir adam ve bu bilmek için sevgilisi olmana gerek yok. Her zaman sana yakın olmanın, kokunu içine çekmenin, dudaklarını hissetmenin bir yolunu bulur. Yani öğleden sonra, geç saatlerde sevgilinin kucağındayken biraz önce yediğiniz pizzanın kokusu hala oda da, uzun ince parmaklarının seninkilere dolandığını hissettin, kalbi sertçe atıyor ve yüzü kızarıyor. Öpücüğünüzün içine gülümsüyor, yumuşak bir şekilde kıkırdarken dudağını ısırıyor ve diğer elini de tutuyor. Nefes almak için uzaklaştığınızda gözleri parıldıyor. Ellerini biraz daha sıktığında dişleriyle alt dudağını sıkıştırıp sonrasında başını geriye atıyor. Günün geri kalanında hep elini tutacak ve sürekli öpecektir.
Han / Han Jisung
Jisung, seks sırasında el tutma fikrinde yeni değil; aslında, genellikle bunu başlatan oydu. Ama seni belinden tutup şirket binasının boş koridoruna çekerken, mızmızlanırken, gerçekten hayat kararlarını düşünüyorsun.
"Jisungie, gerçekten şimdi bunun zamanı olduğunu sanmıyorum..." Lafını bitirmene bile izin vermiyor ve dudaklarınızı birleştiriyor. Gömleğini çıkarmak için çekmeden önce bedenini duvara yaslıyor. Sana karşı mırıldandığında anlık şevkle kıkırdıyorsun. Dişleri omzuna izler bırakırken elleri çıplak cildini kazıyor. Sevgilin seni kaldırmadan önce sırtını sertçe duvara bastırır, eteğini kaldırır ve sert aletinin ucunu deliğine bastırmak için külotunu çeker. Şişmiş dudaklarınızı ayırdığında müstehcen bir sesle inledin. Seninle alay etmeye cesaret edememesi, bütün akşam ne kadar zor durumda kaldığının belirtisiydi, bir saniye bile beklemeden kendini sana itiyor. Tenine karşı ağır nefesler alıyor, boynuna ve çenene ıslak öpücükler bırakıyor. Sevgilinle senkronize bir şekilde inliyorsun, ellerini seninkilerle birleştirmek için yukarı çıkıyor. Aletini içinde daha derine itmek için hareketlerine devam ederken deliğinin etrafındaki sıcaklık sayesine boş koridoru inlemeleri dolduruyordu. Boşalmaya yaklaştığın için zihnin puslanmaya başladığında ellerin onunkilere daha sıkı sarılır. Kalçaların onunkiyle birlikte hız kazanıyor, karnındaki düğüm hissinin kaybolmasıyla beraber sırtın duvardan ayrılıyor. Boşaldığında bacakların titriyor ve Jisung'un beline sarıyorsun.
Jisung iş yerindeyken bir kez daha yapmamak için kendini tutuyor. Ancak elinin üstüne bıraktığın küçük izleri gördüğünde günahlarınız havada uçuşuyor.
Felix / Lee Felix
Felix, Hyunjin gibidir, kişilik olarak çok fazla skinship içerisinde bulunacaktır. Her daim sana yakın kalmak için bir yol bulacaktır, seni dokunuşları arasında hissetme şansı onun için piyango gibidir. Neredeyse her zaman sana yakınlaşıyor, bu yüzden seks sırasında el ele tutuştuğunuzda farkı hissetmiyor; bu onun için şehvetin farklı bir yoludur. Tatil olsun ya da olmasın, üzgün olsun ya da olmasın, Felix seninle olduğu her an özellikle de her pazar günü ikinizin daha azgın olmasına sebep olur. Felix ile seks hep el ele tutuşmakla başlar. Ellerindeki damarları okşadığında parmaklarındaki yüzüklerle oynar. Seni kucağına alıyor, kucağında zıplarken elleriniz birbirine bağlanmış. Nefeslerini toparlamaya çalışırken yüzünü boynuna sakladı. Felix bunu bu şekilde seviyor. Deliğinin aletinin etrafında sızlamasına bayılıyordu. Elleriniz neredeyse hiç ayrılmıyor, ara sıra öpmek için dudaklarına yaklaştırıyor ve üzerine eğilirken ellerini kanepeye bastırıyor. Ayrıca, sana söylemiyor ama onunla el ele tutuştuğunda bu onu biraz azdırıyor.
Seungmin / Kim Seungmin
Seungmin ile el ele tutuşmak senin el kink'inden kaynaklanıyor, ya da sadece onun ellerine olan hayranlığından. Parmaklarının ne kadar güzel olduğu konusunda konuştuğunda buna bayılıyor ve bu kadar basit şeylere bile takıntılı olduğunu bilmek onun egosunu tatmin ediyor. Nadir zamanlarda sertleştiğinde her şeyi yavaştan almaktan ve her bir parçanı sabırla keşfetmekten hoşlanır. Changbin gibi, sevdiğin ya da yaptığın küçük şeyleri hatırlamaktan gurur duyuyor. Yavaş bir hızda kendini sana doğru iterken dudaklarında bir küçük bir sırıtışla boynuna öpücükler bırakırken parmaklarını onun ellerinde dolaştırdığında şaşırmaz. Sanki bunu yapmanı bekliyormuş gibi. Aleti içinde daha derine indiğinde itiş gücü artıyor.
"Küçük kafan aletim sayesinde kopacak ha? Yoksa ellerim sayesinde mi?"
"Bahse girerim boşaldığında ellerimi boynuna sarmamı istiyorsundur.." Ve seni keskinleştiren şey, Seungmin'in boynuna sardığı damarlı elleri oldu. Elleri seni sıkıca tutuyor, orgazmın yaklaştıkça sözleri seni geriyor ve uylukların titriyor. Seungmin zayıf noktalarını öğrendikten sonra, her zaman bunu sana karşı kullanacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-