1.1

12.2K 164 7
                                    

Skinship yoluyla sana nasıl muhtaç olduğunu gösteriyor.

Skinship; romantik niyetle ten teması kurmak





Bangchan / Bang Christopher Chan

Elleri bir kaç saniyeliğine senin omuzlarının üzerine koymak için nedenler bulur. Çekinmezsen bu konuda rahat olduğunu anlayacak ve yan yana oturuyorsanız ara sıra kolunun ön kısmını ve dizini sıkıca tutacaktır.





Lee Know / Lee Minho

Senin yarı arkanda yarı yanında durma şeklidir.(?)
Kendini daha da yaklaştıracak ve iki yanından birleştirecektir. Yakınlığınızdan şikayetci görünmüyorsun, muhtemelen ellerini beline koyacaktır, yani senin için gardını indirecektir. Dikkatsizce hareket edersen omzun onun gövdesiyle buluşacaktır.





Changbin / Seo Changbin

Yanına oturur ve kolunu omzuna atarak doğrudan dokunmadan burada olduğunu belli eder. Birbirinizin yanında rahat olduğunuzda bacağı seninkine dokunursa hareket etmek için uğraşmaz. - Hepimiz Changbin'in nasıl yayıldığını biliyoruz, ve bu harika -





Hyunjin / Hwang Hyunjin

Güldüğünde yayılır, bu yüzden onu sana doğru eğilmek için bir bahane olarak kullanır. Telefonundan sana komik videolar ve memeler gösterir. Böylece birlikte gülebilirsiniz ve dikkatini ona verebilirsin.





Han / Han Jisung

Hareketlerini fark ettirmeden yansıt çünkü konuşurken sana odaklanır. Bazen kasıtlı olarak rahatsız etmek veya saçına oynamak gibi 14 yaşında bir erkek çocuğu gibi flört modunda hareket eder. Ya da etrafında karizmatik ve esprili komik şeyler yapmayı başarır ve onu komik bulursan kendinden daha emin olur.





Felix / Lee Felix

Aşina olduğu kişilere karşı kesinlikle yapışkan ve kucaklaşan bir böcek ama sevgilisinin yanındayken kendini bırakması biraz çaba gerektiriyor. Yüzünden veya saçından bir şey çıkarmaya çalışırdı. Yaklaştığında başını omzuna koyacaktır.




Seungmin / Kim Seungmin

İlk anda, müdahaleci olmak istemediği için fiziksel temas söz konusu olduğunda dikkatli olmaya çalışırdı. Sırtının üst kısmına bir dokunuşla sana yaklaşırdı. Siz ikiniz daha fazla yakınlaştığınızda eli belinde gezerdi.





I.N / Yang Jeongin

Sevdiği kişiye karşı utangaçtır. Yanına gelirse ve kollarını istemeden değerse, hemen geri çekilir. Tekrar olması durumunda, bu konuda daha dikkatsiz olacak sadece seninle temas kurma şansının tadını çıkaracaktır.

_____________________________________

Oy bırakmayı unutmayın

•Stray Kids Reaction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin