Onların kucağına oturuyorsun
-Part1 -Bangchan
Stüdyodaydı ve kulaklıkları takılıydı, bu yüzden geldiğini duymadı. Orada olduğunu fark etmesi için hafifçe omuzuna dokundun. Arkasını dönüp seni görünce gülümsedi.
'Selam bebeğim'
dedi.Bir eliyle kulaklıklarını çıkartıp diğer eliyle senin elimi tuttu.
'Nasılsın?'
'Sadece yorgunum'
diye sessizce mırıldandın.Kollarını onun etrafına sarıp kucağına oturdun. Elleri otomatik olarak bedeninde dolaşıyor ve seni kendine yakın tutuyordu.
'Buna alışabilirim, biliyorsun.'
dedi senin yarı uyuklayan yüzüne bakarak.Sevimli olduğunu düşünüyordu. Sonunda uykuya dalmadan önce hafifçe bir şeyler mırıldandın. Chan gülümsedi.
Buna kesinlikle alışabilirdi.×
Lee Know
Sıkıldın. Çok sıkıldın. Ve Minho dansına odaklandığından beri sana hiç ilgi göstermiyordu. Gece yarısını geçiyordu ve turdan önce biraz daha pratik yapmak istemişti, bu yüzden onunla az bir zaman geçirmeyi kubul ettin.
Ama, yine, gece yarısı geçmişti, ve sıkılmıştın.Şarkı bitene kadar bekledin ve hızla ayağa kalkıp ona doğru yürüdün. Kolunu nazikçe tuttun ve başka bir şarkı açmasını engelledin.
'Minho, saat çoktan gece yarısını geçti.'
Yüzünde şaşkın bir ifadeyle sorguladı.
'Hadi eve gidelim.'
dedin.'Bekle, biraz oturmam izin ver.'
dedi ve sırtını aynaya yasayarak oturdu.Tamamen terlemiş olsa bile nefes kesici görünüyordu. Ne yaptığını anlamadan kucağına oturdun. Yüzünde bir sırıtışla sana baktı, elleri hemen bedenini sardı.
'Terliyim'
dedi ama seni uzaklaştırmaya çalışmıyordu.'Umrumda değil'
diye fısıldadın dudaklarını onunkilerie vurup sertçe öpmeden önce.×
Changbin
Sen duştan çıktığında, Changbin yatakta bazı şarkılar üzerinde çalışıyordu. Ayaktaki sana baktı ve onun gömleklerinden birini giydiğini görünce gülümsedi.
'Bunu arıyordum'
dedi kucağındaki bilgisayarı bir kenara bırakıp tüm dikkatini sana vererek.'Bunu bana sen verdin'
Yüzündeki gülümsemeyle konuşmuştun. Ona doğru yürüyüp yanına oturdun.'Verdim mi?'
Başını salladın ve kucağına oturdun. Ellerinle onun bacaklarını okşayarak;
'Verdiğine oldukça eminim'
dedin.Yavaşça ona eğildin ve dudaklarından öptün. Changbin seni geri öpmeden önce;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-