11.1*

10.2K 126 62
                                    

Takılmak





Bangchan / Bang Christopher Chan

Yumuşak, nazik öpücükler. Dudaklarınız buluştuğunda parmakları yüzünü okşuyor, diğer eli nazikçe ama güvenli bir şekilde boynunu kavrıyor. Kıkırdayarak, kalbi göğsünün içinde çarparken bir anda utangaç olmaya başlar. Geri çekilip şakağına yumuşak bir öpücük kondurmadan önce kıkırdamaya devam ederken kulakları kırmızıya döner. O gerçekten yumuşak ve dikkatli.

Bazen ise tam tersi olurdu. Sert ve baskın öpücükler. İkiniz sadece vakit geçiriyor olurdunuz, sana yaklaşırdı. Eli çeneni kavrar ve nasıl istiyorsa öyle tutuyor olacak. Dili ağzının içine kaymadan önce dudaklarını yalıyor. Yutkunurken boğazından derin bir ses çıkıyor. Diğer eli uylukların arasındaki yumuşak deriyi kavrar ve seni kucağına almak için çeker. Parmaklarını ucundan yukarı kaydırıp seni gıdıklıyor, eli kalçalarında durarak seni zorluyor. 



Lee Know / Lee Minho

Alaycı ama biraz utangaç ve yumuşak öpücükler. Kucaklaşarak yatakta dinleniyorsunuz, parmakları nazikçe saçlarınla oynarken başın onun göğsünde olurdu. İzlemekte olduğunuz filmde romantik bir öpüşme sahnesi oynuyor ve bu, onun aşk dolu duygusallığı karşısında kızarmanı sağlıyor. Minho'ya bakarken, onun güzel pembe dudaklarına baktığını gizleyemedin. Dudakları bir sırıtışla kıvrılırken elbette fark etti. "Öpücük mü istiyorsun bebeğim? Hm?" yanağını sıkarken fısıldıyor. Elini iterek sızlanırsın ve Minho hafifçe güler. Bir elini çenenin altına koyduğunda yanakları ısınıyor ve onun utandığını görünce hafifçe gülümsüyorsun. Aşağıya doğru eğilerek, gözleri titreyerek kapanırken dudaklarını nazikçe seninkilerin üzerine yerleştiriyor. İki kolunu da sana sararak öpücüğü kesmeden önce seni kendine çekiyor ve burun uçlarınızı birbirine sürtüyor.

Seni kızdıran alaycı öpücükler. Sert ve oldukça sahiplenici olacak. Minho, öpüşmekten şişmiş dudaklarından pis sözler dökülürken, uzun zamandır unutulmuş film karenizin üzerinde duruyor. "Hm, daha fazla öpücük mü? Önce yalvarmalısın küçük kedicik. Benim için yalvarman kulağa çok hoş geliyor." Eli iki bileğini de avucunun içine alır, seni sırtını kamburlaştırmaya zorlar ve ellerini arkanda tutarken göğsünü onunkilere bastırmanı sağlar, sonra bir bacağını uyluklarının arasına girmeye zorlar. "L-lütfen Minho, daha fazlasını istiyorum." Yalvarışların onu kıkırdatır. "Benim küçük kedim, çok tatlı." Dudakları seninkilere geri dönmeden önce fısıldıyor. Öpücüğü bolca tükürük ve dişleme içerir. İkinizde kalçanızı düzensizce kıpırdatmaya başladığınızda inliyorsunuz.



Changbin / Seo Changbin

Çok utangaç, kesinlikle utangaç öpüşüyor. Changbin ayakkabılarına bakar, ilk randevundan sonra gözlerinin içine bakamaz. Yanakları hafif pembe bir tonla tozlandı. Bir anda ayaklanıyor. "İyi geceler y/n, sana mesaj atacağım." nazikçe söylüyor ve Changbin'in yüksek sesle bağırmasına alışık olduğu ani değişikliğine hafifçe gülmeden edemedin. Öne doğru bir adım atarak, avuçların onun boynuna ulaşana kadar göğsüne doğru kaydırırsın. Son derece dikkatli bir şekilde sana bakmasını sağlarsın. Ona doğru eğilip dudaklarınızı birleştirmeye çalışırsın, aradaki boşluğu onun kapatmasını beklersin ve yapar. Dudaklarını nazikçe seninkilere bastırıyor, kalbi deli gibi çarptığı için güldüğünde kıkırdayacaksın.

•Stray Kids Reaction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin