Birlikte duş alıyorsunuz
Bangchan / Bang Christopher Chan
Yüzü bacaklarının arasına gömülürdü. Avuç içi kalçanı kavrıyor, diğer kolu uyluğunu omzunun üzerinden tutuyor ve her vuruşta klitorisini kapattığından emin olmak için dilinin kıvrımlarının üzerinden geçmesine izin veriyordu.
Tüm durumun güvenliği konusunda endişelenirdi, ancak boşalmaya yaklaştığında titriyordun ve kollarını etrafa savurup tutunmak için bir yüzey aramaya başladığında bunu sevecektir.
Sen duvardan destek alana kadar yavaşlayacak ve sonra klitorisine son bir kez diliyle bastırarak boşalmanı sağladı.
Duşta seks yapmayı planlamaz ama onu kendine yaklaştırıp seni orada becermesini istersen, hayır demezdi.
Lee Know / Lee Minho
Bu komik başlar. Kapıya vurulduğunu duyduğunda zaten duştaydın. Minho telefonuna bağlı kaldı, sen duş almaya gittiğinde fark etmezdi.
Sabahtan beri yapmak için tembel olduğu duşu ertelediği için sinirlenmişti. Gittiğinde sana katılmak için acele edecek.
"Girmeme izin ver! Heyy? Merhaba? Hey? Heyyyy, yanına gelmek istiyorum!"
Eğer sinirlensen bile hiç umursamadan kapıyı çalmaya devam ederdi. Tek istediği içeri girmek.
Kapıya aşırı derecede vurması seni çıldırtacak ve senin havlunu hala ıslak olan bedeninin etrafına sarmana ve kapıyı açmana neden olacaktır. Kapıyı açtığında sana tatlı bir şekilde gülümseyecek ve duşa girmek için yanından geçmeden önce sana küçük bir öpücük verecektir.
Gözlerini deviriyorsun, sadece onu kendine çekmek için ona dönüyorsun.
Kıkırdayarak mırıldanırdın;
"Neredeyse bitirdim. Bu yüzden içeri girmene izin vermiyorum."
"Kesinlikle bu yüzden duş almaya karar vermeden önce bana sormalısın."
Ellerini yukarı kaldırmadan önce seni duş duvarına doğru iter. Vücut şampuanını alırken diyor ki;
"Seni daha sonra yıkayamayacak kadar yorgun olacağım, bu yüzden sevişirken banyoda olacağız."
Changbin / Seo Changbin
Vahşi olur. Duşta seks, öfkesini serbest bırakmanın bir yoludur, bu yüzden duşta yakınlaştığınızda, her zaman kalçalarında izler oluşmasına neden olur.
Parmaklarının hareketleri seni öne çıkarırken kalçalarını kazıyor olacaktı. Hızlı değil, daha çok derin ve sert davranırdı. Her hamle seni tamamen doldurur ve kısa süre sonra onun göğsünü tırmalamaya başlarsın.
İzin verirsen saatlerce bunu yapabilir. Alışkın olduğun yumuşak seks burada pencereden atılırdı. Ve o aletini içine sokmadan önce bile iki kez boşalmanı sağlar.
Hyunjin / Hwang Hyunjin
Ekstra olacak. Parmaklarını saçlarının arasında gezdirecek, mutlak bir Prens gibi görünürdü.
Koyu kukuletalı gözler her hareketine yoğun bir şekilde bakıyor, her şeyden önce gözleriyle seni beceriyor. Tüylerinin diken diken olduğunu hissetmek için vücudunun hiç dokunulmamış bir parçası olmayacaktı, hafif dokunuşlarıyla vücudunu kirletiyor.
Her ikinizi de sürekli duşun altında tutar. Desteğe de ihtiyaç duymazdı. Bir yolunu bulur. Acı verici derecede yavaş olsa bile, ikiniz de her zaman akan suyun altında olacaktınız. İçine girmeye başladığında bunu kolaylaştırmak için önce parmaklarıyla boşalmana yardımcı olur.
Seni kendine doğru itmek yerine duş duvarına bastırmayı tercih ediyor ve bu onun için heyecan verici olacak. Soğuk duvarlar, vücudunun sıcaklığıyla güzel bir tezat oluşturacaktır.
Başlangıçta vücuduna birkaç iz bırakabilir, böylece morarmış noktalardan akan su damlacıklarına bakarken seni becerebilir.
Han / Han Jisung
Birlikte basit bir duş olarak başlayacaktı ama ellerini bedeninde sabit tutamayacaktı. Sertleşmeye başladığını hissettiğinde seni rahatlatmaya başlamadan önce boynuna öpücükler bırakırdı.
Göğsünü kaplamaya ve ruh halini değiştirmeye çalışmadan önce sırtını yıkıyor olacaktı. Yeterince sertleşip hazır olduktan sonra, seni banyo tezgahına götürür ve ona karşı yaslardı. Daha fazla etki için, tüm her şeyi farklı bir açıdan görmek için aynadaki sisi silecekti.
Onunla göz göze gelmeni tercih eder, ama eğer kendini biraz ahlaksız hissediyorsa, aynaya bakarsın ve bu her şeyi anlatırdı.
"Kahretsin, zıplama şekline bir bak. Sadece bunu izleyerek boşalabilirim"
Felix / Lee Felix
Sırtını ona karşı koyacaksın. Seni arkadan alırken ellerini kalçalarına koyardı. Ellerini beline koyup kendi üzerine koyarken her şeyden o kadar memnun ki. Arada bir iç çekiyor ve sonra yavaşlıyordu.
Muhtemelen bunu yapmanın en sevdiği yollardan biri seni sürekli ısırmaktı. boşalmaya yakın olduğunda omzunu veya kulak memeni ısırır. Bir sürü iniltiyle eşlik ederdi. Seni yerinde tutmak için ellerini kullandığından, kendini canlandırmanı isterdi.
Seni çok över.
"Evet, bunu yaparken çok güzel görünüyorsun."
Seungmin / Kim Seungmin
Muhtemelen duşta seni şaşırtacaktır.
Arkanda olduğunu bilemiyordun ve kollarını senin etrafına sardığını hissettiğinde haklı olarak şaşırırdın. Sırf korktuğunu görebilmek için ses çıkarmadan yaklaşmaya çok dikkat etti.
Eğer ona dokunmayı sevseydin bunu bayılırdı.
Parmaklarını gövdesi boyunca gezdirirken, seni parmaklarken kıvranmanı izlemeyi kesinlikle çok sevecektir. Seks yapmayabilirsin ama kesinlikle seni yönetmeyi etmeyi kabul edebilir. Muhtemelen düzgün bir şekilde seks yapabilmek için seni duştan çıkaracak ve sonra temizlenmen bittiğinde seni duşa geri getirecek.
Seksten sonra yorgun olman önemli değil. Seni her halükarda içeri alır ve kendisi yıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-