6.4*

11.2K 122 17
                                    

Maalesef I.N yok

Sarhoşken seksi davranmaya çalışıyorsun ama aslında çok tatlı görünüyorsun

Bangchan / Bang Christopher Chan

Kendini kötü hissetmemen için seni ciddiye alıyor gibi gözükmeye çalışırdı, ama ne kadar tatlı olduğuna güldüğünde kızarmaya başlıyorsun. 

"Şimdi utanma bebeğim. Buraya gel." Kucağına oturman için kalçasını okşarken derdi. "Çok seksisin, tamam mı? Gülümsemekten kendimi alamıyorum çünkü seni çok seviyorum"

Lee Know / Lee Minho

Sana tamamen gülerdi. Tamamen sevimli göründüğünü düşünürdü, ama seninle alay etmeyi bitirdikten sonra seni sadece yatak odasına götürmek isterdi.

Changbin / Seo Changbin

Sanırım önce kızaracak, sonra sevimliliğin içinde ölecek. Seksi görünmeye çalışman umurunda değil. Kızarırken ve ona durmasını söylerken sadece seni öpmek ve yüzünü hafifçe ısırmak isteyecek.

Hyunjin / Hwang Hyunjin

Onun için dans ediyorsan ya da her neyse, muhtemelen sana katılacaktır. Sana her baktığında ve senin ne kadar tatlı olduğunu gördüğünde kendi kendine gülümserdi ama bu konuda bir şey söyleyeceğini sanmıyorum. Sonunda hissettiği her şeyi bir öpücükle ya da başka bir şeyle açığa çıkaracak. Ayrıca, eğer istediğin buysa, onu yatak odasına götürmeni bekleyecektir. 

Han / Han Jisung

Chris ve Minho gibi olacak. İlk başta sadece sana odaklanmaya çalışırdı, ama sonrasında dayanamayıp seninle alay etmeye başlardı, yaptıklarını taklit ederdi. Bunu sadece senin çok tatlı olduğunu düşündüğü için yapıyor. Ne kadar kızardığını ve kızdığını fark ettiğinde duracak ve senden onu affetmeni isteyecektir. Küçük öpücüklerle telafi etmeye çalışıyor.

Felix / Lee Felix

Sanırım Changbin'e benzeyecek. Ama muhtemelen kızardığında yaptığın her şeyi bitirmene izin verecek gibi bir şey söylemeyecek ve sonra sessizce elini tutacak ve seni yatak odasına götürecektir.

Seungmin / Kim Seungmin

Küçük şeytan. Sana güler ve senden durmanı isterdi çünkü söylemese bile aslında bu konuda utangaçtır. Ama içten içe bu kadar çabalamanın çok şirin olduğunu düşünüyordu. Sonunda seni yatak odasına götürecek ve senden onun için tekrar yapmanı isteyecektir.

•Stray Kids Reaction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin