Threesome* kink'in olduğunu söylüyorsun
threesome* üçlü ilişki
Bangchan / Bang Christopher Chan
Bu sadece bir itiraf olduğundan ve gerçek bir şey olmadığından, tamamen soğukkanlı davranmaya çalışırdı ve bundan hiç rahatsız olmazdı, ama seni başka biriyle paylaşmayı ne kadar çok düşünürse, o kadar heyecanlandı ki, ama aynı zamanda çok kıskanıyordu.
"Evet, tabii, bir gün deneyelim."
Lee Know / Lee Minho
Bunu çok seksi bulabilirdi ama derinlerde eğer böyle bir şey olsaydı bir üçlü ilişki sırasında senin gözlerindeki tek kişinin kendisi olacağını biliyordu ve üçüncü kişinin bir saniye bile dikkatini çekmesine asla izin vermezdi.
"Hala benimsin, unuttun mu?"
Changbin / Seo Changbin
Binnie seni paylaşma fikrine biraz (şakacı bir şekilde) surat asardı ama sen gerçekten üzüldüğünü düşünerek endişelendikten sonra gülümser ve senin endişen onu kızartırdı., sadece senin ona adadığın sevgin gibi sana olan sevgisini ve güvenini derinleştirirdi.
"Bebeğim için her şeyi yapabiliriz."
Hyunjin / Hwang Hyunjin
Biraz gücenir ve onun yeterli olmadığını düşündüğünü sandı, onu çabucak öyle olmadığına ikna edersin ve ona iltifatlar ve sevgiyle yağdırır ve bunun sadece bir fetiş olduğunu söylersin. Sözlerinle birazda olsa yumuşar ve belki bir gün olabileceğini söyler.
"Eğer söz verirsen, bizim için bir deneyim olabilir."
Han / Han Jisung
Anında sahiplenici davranmaya başlar ve sadece onun kontrolü altında olacağını ve başka kimsenin kontrolünde olmayacağını açıkça belirtirdi. Zihni, üçlü ilişkinin nasıl olacağına dair senaryolar uydurmaya başlayacaktı ve bu düşüncede kendini kontrol etmek için mücadele edende oydu.
"Umarım bizimle olacak olan her kimse, kız arkadaşımın ne kadar ateşli olduğunu kıskanır."
Felix / Lee Felix
Felix, bunun beklenmedik bir itiraf olduğunu düşünerek bunu oldukça seksi bulacaktı, ancak üçlü ilişkinin sınırları aşması halinde, yani eğer bu medyada ortaya çıkarsa anında kovulacağını biliyordu. Yine de, yeni söylediğin threesome fikri Felix'in zihninde dolaşırken, kızar ve basit bir öpücüğü kısa sürede bir sevişmeye dönüştürürdü.
"Senin sahibinin kim olduğunu bilseler iyi olur..."
Seungmin / Kim Seungmin
Tıpkı hyunjin gibi, bu ona fazlasıyla yabancı olduğu için neden ilk başta üçlü seks isteyeceğini merak ederdi ve bu fikri neden bu kadar beğendiğine dair küçük açıklamandan sonra, bütün gece dudaklarında küçük bir sırıtmayla hayalini kurardı.
"Onu bir başkasıyla nasıl paylaşabilirim ki..?"
I.N / Yang Jeongin
Jeongin, hâlâ onu küçük bir çocuk olarak gördüğünü bildiği için, dışarıdan süper soğukkanlı ve sakin davranırdı, ama içinden adeta bir çocuk çığlık atardı. Bunu kabul ettiğin için aklı ne kadar ateşli olduğuna ve üçlünün bir film gibi olacağına dair düşüncelerle dolu olacaktı. Neredeyse bunu abilerine söylememek için zor duruyor.
"Evet, tamam, harika." *terler*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanficOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-