0.8*

17.1K 162 41
                                    

Onun hakkında (m) fan-kurgu okuduğunu görüyor




Bangchan / Bang Christopher Chan

"Ne okuyorsun?" Arkandan onun sesini duyduğunda telefon ekranını hızla kapattın. "Hiçbir şey değil, sadece hiçbir şey." Kızarmış yüzünle konuştun ve o surat astı. "Bilmek istiyorum" diyip, sen daha tepki veremeden telefonu elinden aldı. Şifreni biliyordu, ve bir saniye sonra, dakikalar önce ilgilendiğin pisliği okumaya başladı. Telefonunu geri istedin, ama sana vermedi, bu yüzden iç çektin kanepeye oturup bitirmesini bekledin.

"Vay be." Sonunda konuşmayı başardı, sen ise yüzündeki ifadeye ve aletinin pantolonunun içinde sertleştiğini görüp güldün. "Sanırım bunu sevdin, hm?" diye sordun. O'ysa başını yatak odasının olduğu yere doğru eğerek gülümsedi. Bir an için ima ediyor. "Evet, hadi gidelim"




Lee Know / Lee Minho

En sevdiğin koltuğunda oturuyordun, bir battaniye altında, rahattın, ve sevgilin hakkında müstehcen bir fan-kurgu okuyordun. Ayak seslerini duymadın, bu yüzden o aniden konuştuğunda biraz zıpladın. "Bu çok gerçekçi değil. Yatakta böyle değilim, neden bunu okuyorsun?"
"Çünkü hoşuma gidiyor" Sadece omuzlarını silktin ve okumaya geri döndün. Minho hala arkanda, omzunun üstünden bakıyordu.. Bir süre sustu, ama hikaye sona doğru yaklaşırken inledi ve tekrar konuştu.

"Bu korkunç! Benim gerçekçi bir karakter olduğum bir şey yazmalısın." Minho yumuşak tenini öpüp, kemirerek, övgüler fısıldayarak boynuna döndü. Onun adını inledi, hissettin. "Ama, bence..-" "Siktir git Minho" Sözünü kesmiştin. Ona yastıkla vurdun ve o senden kaçarken kahkahalarla güldü.




Changbin / Seo Changbin

Dizüstü bilgisayarını masadan aldın. Atıştırmak için tatlı bir şeyler hazırladın ve sevgilinle beraber kullandığın yatağa gittin. Erkek arkadaşın hakkında güzel hikayeler okurken rahatlamak istedin.. Üçüncü sahneyi okuyordun, gerilim yavaş yavaş artıyordu, ama henüz kendine dokunmak için umutsuz bir ihtiyaç duymamıştım. Bu sırada birinin içeriye girdiğini hissettin ve kısa süre sonra Changbin yanına, yatağınıza kendini bıraktı. "Ne okuyorsun?"Ekranı görmek için başını kolunu üzerinden dikizlerken sordu. Biraz okuduğundaysa gözleri genişledi.

"Bu.. Bu..." Cümlesini bitiremedi ve sen onun utanmasına hafif kırmızı yanaklarınla kıkırdadın. "Ne?" Gülüp devam ettin. "Asla erotik şeyler okumadığını ya da yetişkin filmleri izlemediğini söylemeyi dene" Kaşını kaldırıp cevap bekledin. Changbin bir şey söylemek istiyor gibi görünüyordu, ama sadece inleyip yüzünü yatağa sakladı ve sen yine güldün.




Hyunjin / Hwang Hyunjin

Çaresizce kendine dokunmaya ihtiyaç duyarak azmıştın. Ama porno izlerken eğlenmiyordun, sevgilinden başkasını çıplak görmek istemiyordun. Bu yüzden Hyunjin hakkında bazı müstehcen fan-kurgular okumaya karar verdin. Yatakta yatıyordun, üstünde sadece külot ve erkek arkadaşının bir tişörtü vardı, ve 'şekerleme' aramak için tumblr'ı açtın. Hyunjin'in kurgusal dünyada ne yaptığını okurken göbeğine dokunman uzun sürmedi. Hyunjin sana daha sert geliyordu, ve sen onun ismini yüksek sesle inliyor, başka hiçbir şey yapamıyordun.

"Bunu beğendin mi küçük sürtük? Bağlanmak, ve gözlerinin bağlanması?" Uğultu ile ona cevap vermiştin, ama bu ona yetmedi. "Bana cevap ver!!"
"E-ever, evet evet. Bunu seviyorum!" Bağırdın. "Kimin aklına gelirdi.. Hm?" Aniden Hyunjin'in sesini duydun. Durdun ve hızla atan bir kalple döndün. Tam önündeydi, yüzüne karşı sırıtıyordu. "Denemek ister misin?"



Han / Han Jisung

"Y/N, telefonunu bir saniye ödünç alabilir miyim? Benimki şarj oluyor ve bir şeyi kontrol etmem gerekiyor." diye sordu.
Birlikte film seyrediyordunuz, bu yüzden oyuncuların isimlerini veya buna benzer bir şeyi kontrol etmek istediğini düşündün. "Evet, tabi" Telefonu ona verdin. Daha öncesinde müstehcen bir fan-kurgu okuduğunu tamamen unutmuştun. İzlemeye geri döndün, ama tuhaf bir şey vardı, Jisung oldukça sessizdi. Ona baktın, ve evet o müstehcen kurguyu okuyordu.

"Jisung, hayır" telefonu hızla elinden aldın ve o kahkaha attı. Hayal kırıklığı içinde inledin, ve yanaklarının kızardığını hissettin. "Utanma bebeğim, bence oldukça şehvetli, ne kadar da özlem duyuyormuşssun." Birazcık kıkırdadı,ve sen yüzünü ellerinle sakladın.Daha sonra,
- özellikle seks sırasında - bu konuda seni kesinlikle kızdırırdı. "Bu boktan hikaye daha mı iyi? Yoksa içindeki aletime tercih mi ediyorsun?"





Felix / Lee Felix

Seni yatakta oturmuş, sıkıca yastığına sarıldığını görünce genişçe gülümsedi. Sadece onu özlediğini düşündü, fakat bu şekilde değil. Ana çok geçmeden yastığa karşı yavaş hareketlerini fark etti, dişlerinin arasında dudağını, ve ayrıca dizüstü bilgisayarının ekranındakini de. Fan-kurgu. açık konuşmak gerekirse, müstehcen fan-kurgu. İlk başta onu duymadın, bu yüzden seni neyin bu kadar tahrik ettiğimi bilmek isteyerek seninle beraber okumaya başladı.

Klitorisine hareketlerini sabitledin. Dili sihir yapıyordu ve doruk noktana yaklaşmışken uyluklarının titrediğini hissettin, aynı zamanda küçük bir elin külotunun altına girdiğini hissettin. "F-Felix.." Sadece o olabileceğini bildiğin için adıyla inledin. "Seni yeterince tatmin etmemi ister misin bebeğim?" Kulağına fısıldamıştı ve cevap olarak zayıfça 'evet' diye inleyebilmiştin.





Seungmin / Kim Seungmin

Seungmin bileklerini tek eline sıkıştırdı ve başının üzerine koydu. Ona inledin ve o sadece hafifçe güldü. Ama erkesiyınu etrafında sıkıldığında, bu iniltiye dönüştü. Okumayı bıraktın, müstehcen bir şeyler okuduktan sonra biraz susuyordun,bu yüzden biraz su içmek için mutfağa gittin. "Nerdesin Seungmin?" Kendi kendine sordun. Şu anda ona gerçekten ihtiyacın vardı, ama zaman geçiyordu ve sen hala yalnızdın. Sadece iç çektin ve oturma odasına geri döndün.

Ama seni şaşırtan bir şey vardı. Erkek arkadaşın kanepede oturmuş bilgisayarının ekranında açık bıraktığın pisliği okuyordu. "Seungmin?" Gülümsemeyle sana döndü ve kendi kasıklarını okşadı. Hemen ona yaklaştın ve kucağına oturup onu tutkuyla öptün. "Bu hikayeyi gerçeğe dönüştürelim.. Hm?" sordu. Uzun ve çok zevkli bir geceydi.


_____________________________________

Oy bırakmayı unutmayın

•Stray Kids Reaction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin