Çantanda vibratörünü buluyor
Bangchan / Bang Christopher Chan
Chan'ın her şeyi bilmesine gerek yoktu, değil mi? Bu düşünceyle bir vibratör satın almaya karar verdin, çünkü o evde yokken neden farklı bir şekilde kendini rahatlatmayasın ki? Almanın üzerinden birkaç gün geçti ve kazara onu çantandan çıkarmak bile değil, satın aldığını unuttun. Evde sıradan bir gündü. Öğle yemeği pişiriyordun ve Chan seni onun için yemek pişirirken görmekten her zaman hoşlanıyordu, bu yüzden arkandan sana sarılmadan önce nasıl göründüğüne hayran kaldı. Dudaklarını hızlıca öpmek için başını çevirdin ama kuru dudakları seninkine çarptığında biraz güldün.
"Chan bebeğim, gidip biraz nemlendirici sür" dedin gülerken. Biraz utandı, sana nemlendiricinin nerede olduğunu sorduğunda "Çantamda.." dedin.
Çantanı karıştırırken nemlendiriciyi buldu, ama gözleri pembe kutuya takıldı. Boğazını temizleyene kadar sana nasıl baktığını fark etmedin, bu da kafanı ona çevirmene sebep oldu.
Önce kutuya sonra kızaran yüzüne baktı, "Sanırım seks oyuncaklarını çantanda saklıyorsun?".
Lee Know / Lee Minho
Minho seks oyuncaklarına karşıydı, çünkü her zaman bir vibratörün yardımı olmadan seni ne kadar zorlayabileceğini kanıtlamak istiyordu, ama sen velet gibi davranıyorsun. Onu dinlemedin ve o evde değilken kullanmayı umarak bir vibratör satın aldın. İyi yanı, sık sık evden dışarı çıkıyordu, toplantılara ve işle ilgili diğer görevlere katılıyordu, bu yüzden Perşembe sabahı bir toplantıya gideceğini söylediğinde planını hemen teste tabi tuttun. Hızlıca öptün ve onu işe yolladın.
Oyuncak etkileyiciydi. Boşalmaya yaklaşırken bir bulut gibiydin., pastel renkli vibratörü tutuyordun ama tam boşalmak üzereyken kapıdan gelen bir ses duydun. Sen farkına bile varmadan Minho odaya girdi. Örtmek için yeterince zamanın olamadı, odaya girdi, senin bir vibratörle yatakta yayıldığını gördü.
"Y/n, şeyi unutmuşu-" gördükleriyle sözü kesilirken dudakları bir sırıtmaya döndü ve dilini yanağına bastırdı.
"KAPI ÇALAMAZ MIYDIN?" görünürdeki en yakın kumaşla üstünü örtmeye çalışırken sesini yükselttin.
"Benim yerime bir oyuncak seçmiş gibisin, iyi eğlenceler." diye güldü odadan çıkarken.
Changbin / Seo Changbin
"Y/N! KOLYEMİ GÖRDÜN MÜ?" evin her köşesinde çılgınca ararken bağırdı.
"BANA SORMAYI BIRAK" diye bağırdın, her çekmeceyi ters çevirerek, etrafında dolaşıp durmasına sinirlendin.
Koridora geri döndü ve bir kez daha her yere bakmaya başladı ve gürültülü bir karmaşa yarattı.
"BULAMIYORUM!" gürültülü bir çarpışma duyulmadan önce bağırdı ve ardından sessizlik. Hazırlanmakla meşguldün ve nihayet gürültü durduğunda huzur içinde hazırlanmaya devam edebildin. Ama sessizlik tuhaf bir şekilde uzundu, bu da sana Changbin'in bir şeyi kırdığını ve bunu saklamaya çalıştığını düşündürdü, çünkü bu çok kez olmuştu.
Makyajını yaparken bağırdın; "BEBEĞİM, BULDUN MU?"
Ayak sesleri sana yaklaşırken Changbin içeriye girdi, ayaktaydı ve elindeki vibratöre bakıyordu. Tek kaşını kaldırarak; "Hayır, ama çantanda daha güzel bir şey buldum.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-