//Yandere\\
Açık kıyafetler giyiyorsun
Bangchan / Bang Christopher Chan
Chan vücudunu görmeyi seviyor. Her şekilde ve her biçimde, nasıl göründüğünün bir önemi yok. Elbette açık kıyafetler giyersen o bir beyefendi olurdu. Rahat olup olmadığını soracak ve ceketini istersen verecektir. Biri sana uzun süre bakarsa, sonraki günler hayatını cehenneme çevirir. Sen onunsun ve o sahiplenici bir sevgili. Ama onun sadece tatlı şefkatli bir erkek arkadaş olduğunu düşünme. Bu kıyafetlerle onun çalışma odasına adım atar atmaz, seni gözüyle soyacak. Seni masasının üzerine yatıracak ve becerecek.
"Babygirl/Babyboy? Boşalmak mı istiyorsun?" Sorusunu cevaplamadan önce, kabaca içine girdi, adını yüksek sesle söyleyip asıl sorusunu unutmana izin verdi. "Babacığını bu kıyafetlerle ziyaret ettikten sonra, henüz boşalmayı hak ettiğini düşünmüyorum."
Lee Know / Lee Minho
Öncelikle, kıskanç olacak. İkinci olarak, yapması gereken bir görevi var ve bu her zaman önce gelir. Bu sefer dikkati dağılmıyor ama bundan hoşlanmadı. Giydiğin kıyafetleri seviyor, içinde muhteşem görünüyorsun. Ama böyle bir durumda giymemelisin. Her şey biter bitmez seni bir kenara çekecek ve her yerine izler bırakmaya başlayacak. Eğer birileri görürse, bunu umursamaz. Sen ona aitsin ve bir kez daha bu şekilde giyinirsen seni herkesin önünde becermekten çekinmeyecek.
Derin bir inilti ağzını terk etti ve yumuşak tenini daha fazla emdi. Kabaca çeneni tutar ve başını yana çevirir, böylece boynuna hickey bırakmak için daha iyi erişebilir. Bir süre sonra geri çekildi ve morluklarla dolu boynuna baktı. "Ne düşünüyorsun Kitten? Bu yeterli mi yoksa daha fazla iz bırakmalı mıyım? Bana ait olduğunu unutacağını mı sanıyorsun?"
Changbin / Seo Changbin
Nasıl tepki vereceğini bilmiyor. Bu ilk seferinde biraz garip. Nefret ediyor ama aynı zamanda oldukça sevecek. Başkalarının sana bakmasından nefret ediyor ama giysilerinin sende nasıl durduğunu sevecek. Neden böyle bir şey giydiğini sorar, Belki ona dikkatini çekmek istediğini söylersin ve sana istediğin ilgiyi verecek.
"Öyleyse bana... dikkatimi çekmek için bu kıyafetleri giydiğini söylüyorsun?" Hızla çekip seni kucağına yatırır, kıçını yukarı ve yüzüstü, eli şimdi açığa çıkan kıçına koyar. "Bunun ilgi arayan bir fahişenin doğru yapacağı bir şey olduğunu biliyorsun? Ama endişelenme, sana istediğin tüm ilgiyi vereceğim."
Hyunjin / Hwang Hyunjin
Sonunda. Dürüst olmak gerekirse senin böyle bir şey giymeni bekledi. Vücudunu ve görünüşünü sevdiğini her zaman söyler. Ama daha korumacı bir tavır alıyor, çünkü herkesin sana aç ve şehvet dolu gözlerle baktığını biliyor. Kimseyi suçlayamıyor bile çünkü sen gördüğü en harika kadınsın, ama sadece ona aitsin.
Neden, bilmiyorum ama odaya girer girmez herkes sana baktı. Bunu sadece sen değil erkek arkadaşın da fark ettin. İlk başta herkesin sana böyle baktığını görmek onun için komikti, ama bazı erkekler seninle flört ettiğinde ve seni rahatsız ettiğinde Hyunjin sertçe kolunu vücudunun etrafına koyarak seni geri çekti. "Senin olmayan bir şeye dokunma."
Han / Han Jisung
Utangaç çocuk, oldukça kıkırdayacak ve kızaracak. Ama bu beğenmediği anlamına gelmiyor, ve diğer herkesin de beğendiğinin farkında. Kolları her zaman etrafında dolaşacak. Özellikle yaşlı iş adamlarıyla toplantıdayken kesinlikle seni kollayacak. Bunun için çekinmiyor. Abilerinden biri kıyafetin hakkında bir şey dese bile çekinmiyor. Bir seferinde Minho bir şey dedi, Ve Jisung, onu bunun sadece bir iltifat olduğuna ve başka bir şey olmadığına ikna etmeye çalışsan bile bundan şikayet edecekti. Yine de çok gergin olacaktı.
"Hayır, sana çok yakıştığını söyledi ve sırıtıyordu!"
"Bunu yaptı, sen de tepki verdin .. bu tam bir provokasyondu Jisung bebeğim, bu konuda fazla endişelenme."
"Ama bu Minho-hyung ve o çok yakışıklı ve ben.." şikayetini ve sızlanmasını hızlı bir öpücükle susturdun.
"Bunun için endişelenme dedim.. şimdi ceketini bana ver.. böylece artık bunun için endişelenmene gerek yok koca bebek."
Felix / Lee Felix
Denese bile konsantre olamıyor. Özellikle ne yaptığını bildiğin için seninle çalışmayı seviyor. Tüm işlerde sen de onun kadar yeteneklisin ama, bu kıyafetleri giydiğinde hormonlarına engel olamıyor. Bir genç gibi olacak. Ama bu gün flörtöz davranırsan , ona bazı edepsiz şakalar yaparsan, karmaşık olacak. Başkalarının sana bakması hoşuna gitmiyor. Onlar çalışırlarken diğer üyelerin dikkatini dağıtacağın bahanesiyle üzerini örter.
"Hayır, benim ceketimi giymek zorundasın. Son sözüm bu genç hanım/bey!" Geri dönmeden önce sana sert bir bakış atıyor ve yeni plan üzerinde yeniden çalışıyor. Nefesinin arasında mırıldanıyor; "Kimse sana öyle bakamaz... sadece ben bakabilirim."
Seungmin / Kim Seungmin
Büyük gözler ve açık bir ağız. Seni ilk gördüğünde şaşkına döndü. Her zaman senin güzel olduğunu düşündü, ama şu an daha güzel görünüyorsun. Senin seksi tarafını hiç görmemişti. Ama bu bebek bir daha bu halini özlemek istemiyor. Seni her gördüğünde seni bu kıyafetlerle düşünmek zorunda, ve bu çok karmaşık. Düzgün düşünemiyor ve bu onun dikkatini dağıtıyor. Chan o gün onu o kadar çok azarlamak zorunda ki artık komik bile değil. Ama çok centilmen olurdu. Ve biri seninle flört ederken o küçük bir canavar olur. Yani kimse senin yanına girmeye çalışmasın.
"Seungmin! Plana odaklan. Tanrım, sırf y/n böyle kıyafetler giydiği için bu kadar konsantre olmaman inanılmaz."
"Y-yahh özür dilerim Hyung..Konsantre olmaya çalışıyorum.." yüzü kıpkırmızıydı ve önündeki bilgisayara baktı.
I.N / Yang Jeongin
Utangaç bebek. Nasıl tepki vereceğini ya da ne söyleyeceğini bilmiyor. Seninle konuşurken çok kekeleyecek ve parlak bir gülümseme bırakacak. Seni sıkıca kucaklar ve sana çok yaklaşan herkese karanlık bir bakış atar. Chan seni bir göreve gönderdiği için bu kıyafetleri giydiğini biliyor. Ve birinin seninle flört etmesine dayanamıyor. Kıskanıyor ama sana güvenecek.
"Noona / Hyung! Geri gelmişsin!!" Sana doğru koştu ve sana sıkıca sarıldı, başını omzuna koydu. "Seni çok özledim.. ve.. her zamanki gibi muhteşem görünüyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-