0.2*

21.9K 224 69
                                    

Yatakta üyeler
(HyungLine)

Bangchan

İşte bu yüzden Chan'ı çok yumuşak bir hakimkar olarak görüyorsun. Sana sanki bir kral/kraliçe gibi davranmayı seviyor, ve sadece seninle ilgilenmek istiyor. Sadece hayatın zor olduğu günlerde özellikle neredeyse kabadır ve öfkesini biraz serbest bırakmak istiyor. Ama daha sonra her zaman seninle ilgilenir ve kıçın için bahse girebilirsin ki, istemeden seni incitse bile kendini çok kötü hisseder. Ayrıca, onunla sevişirken, yorulduğun zaman kontrolü ele alır. Senin zavallı bebeğin pek uyumuyor. Ama uykulu olsa bile iş başında.

×

Lee Know

Hakimkar. Bu çocuk seks sırasında biraz ukala olabilir.. Adını inleyeceksin, ve o sana göz kırmak için duracak. Aslında seni cezalandırmak için şaplaklamayı çok seviyor, ve ayrıca saçını çekmeyi. Boyun öpücükleriyle takdir ediyor, onu tahrik ediyorsun. Minho onun için seksi davrandığında bunu takdir ediyor. Belki bir kucak dansı ve ya striptiz oyunu. Onunla alay etmenden nefret ediyor, ama seninle dalga geçmeyi seviyor.

×

Changbin

Değişir. Şimdi beni iyi dinle, Changbin'in iki farklı tarafı var, onun tatlı yumuşak yanı ve "Ben yeraltı rapçisiyim, kork benden" yanı. Changbin'in ilgi istediği zamanlar var ve onun üstüne çıkmanı izlemeyi gerçekten seviyor. Ama, onun seni duvara karşı becermek istediği günler de var. Gerçekten sevdiği şeylerden biri de sabah yapılan seksdir. Hepsinin verdiği tembellik hissini ve yumuşak tarafını seviyor.


_____________________________________

Oy bırakmayı unutmayın

•Stray Kids Reaction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin