Büyük göğüslerin hakkında özgüvensizsin
Bangchan / Bang Christopher Chan
Bir gün bir üst giymeye karar verene kadar göğüslerin hakkında özgüvensiz olduğunun farkında değildi, senin için düşük yakalılar biraz riskliydi. Güvensiz hissetmekten, herkesin sana baktığını ve yargıladığını düşünmekten kendini alamazdın. Ama bunu Chan'a söylediğinde, şok oldu.
"Kes şunu y/n, harika görünüyorsun."
Lee Know / Lee Minho
Dürüst olmak gerekirse, anlıyor. Tam olarak büyük göğüsler hakkında değil ama değiştiremeyeceğin bir şey hakkında güvensiz olmayı anlıyor. Bu yüzden göğüslerini ne kadar sevdiğini söylemekten asla çekinmez ve kesinlikle onlara çok fazla dokunur.
"Ne hakkında bahsettini bilmiyorum bile! Bence mükemmeller!"
Changbin / Seo Changbin
İlk başta, dramatik davrandığını düşünebilir, çünkü bir kız neden büyük göğüslere sahip olmak konusunda özgüvensiz olsun ki? Büyük göğüsler çoğunlukla herkesin hedefi değil mi? Bu güvensizliğin senin için ne kadar ciddi olduğunu, bunun için ağlayana kadar ve onu çok suçlu, üzgün hissettiren kadar anlamayacaktı.
"Çok üzgünüm y/n, seni dinlemeliydim. Üzülecek bir şey yok aşkım. Her yanın mükemmel."
Hyunjin / Hwang Hyunjin
Kendine güvendiğinde, bu onun en sevdiği şey, bu yüzden kesinlikle buna sahip olamayacaktı(?). Tam anlamıyla insan battaniyesi gibi üstüne uzanır ve göğüslerinin harika olmasının tüm nedenlerini sıralar.
"Ama kolsuz buluzlar ile harika görünüyorsun.., ve onlar çok, yumuşak."
Han / Han Jisung
Onlardan çok şikayet ettiğini biliyor. Alt katta sütyen olmadan koşmak, sana tam uyan bir gömlek bulmak, hakkında dinlediği tüm mücadelelerden sadece bir kaçı, ve her zaman anlayışlı olmak için çabalar.
"Sana çok acı çektirdileri için üzgünüm güzel kızım, ama onları seviyorum."
Felix / Lee Felix
Dördüncü sınıftan itibaren büyümeye başladıklarından beri her zaman yaşına göre büyük göğüslerin vardı, ve senin için hep büyük bir özgüven sorunu olmuştu. Çocukken hep bununla alay edilmişti, ve sen hala bazen bunun için ağlıyordun. Sadece biraz daha gurur duyabilmeyi istiyordun. Ama Felix için böyle değildi. Seni pek çok öpücükle rahatlatıyordu.
"Tek başına kendini sevmeyi öğrenemeyeceksen, sanırım öğrenene kadar bunu senin yerine ben yapmak zorundayım"
Seungmin / Kim Seungmin
Belli ki vücudunu gerçekten seviyor, ama aynı zamanda bunu sana söylemekten çekiniyor. Bu yüzden seni dinlemek için elinden gelenin en iyisini yapıyor ve etrafındaki güvensizliklerini dile getirdiğinde çok özenli davranıyor, böylece onunla konuşabileceğini biliyorsun.
"Bana her konuda güvenebilirsin, meleğim"
I.N / Yang Jeongin
Kafası karışırdı. Çünkü göğüslerin tam anlamıyla bir lütufta başka bir şey değildir. Sadece harika görünmekle kalmıyor, aynı zamanda en rahat yastıkdırlar, bu yüzden neden güvensiz olacağın hakkında endişeli.
"Ama, mükemmeller..?"
_____________________________________
Oy bırakmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
Fiksi PenggemarOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-