Bir başkası sana dokunuyor
Bangchan / Bang Christopher Chan
Kalbi göğsünde hızlanıyor,
O kadar korkmuş göründüğünüzün onu ne kadar kızdırdığıyla titrediğini hissedebiliyor, bu kadar korkmuş göründüğünüz görüntünün onu ne kadar kızdırmasıyla tam anlamıyla titrediğini hissedebiliyor. Sana dokunan adamla kavga etmek istiyor ama seni oradan çıkarmanın ve iyi olduğundan emin olmanın daha önemli olduğunu biliyor.
"Seni bir daha asla gözümün önünden ayırmayacağım"
Lee Know / Lee Minho
İnan Minho sana elini koyan adamı bayıltacak. Minho tacize göz yummuyor, ancak birinin kişisel alanınızı bu kadar kaba bir şekilde ihlal ettiğini görmek, kafasını biraz kaybetmesine neden oldu.
"Minho, bunu yapmak zorunda değildin" diyorsun
"aslında evet .. ama yaptım. çünkü birisinin ona ellerini kendine saklamayı öğretmesi gerekiyordu."
Changbin / Seo Changbin
Ne yapacağını bilmiyor. Senin kendini idare edebileceğini biliyor, ama açıkça istemediğin halde birinin sana böyle dokunmasını görmekten nefret ediyor.
"İyi misin aşkım?"
O durumdan kurtulduktan sonra sana sorardı, buna gerçekten kızgındın, ama üzücü de çünkü gerçekten biraz korkutucuydu. Kıçını tutan adam senden daha iriydi. Sadece başını salladın, gözyaşların doldu. Seni bu kadar üzgün görünce kalbi kırılır ve her zaman sana göz kulak olacağına söz verirdi.
Hyunjin / Hwang Hyunjin
Hyunjin oldukça korumacı, bu yüzden bu senaryoyu HİÇBİR ŞEKİLDE yanlış anlamaz.. Seni anlayabilecekmiş gibi hissedenlerle kesinlikle kelimeleri vardır.
"Kim olduğunu sanıyorsun"
Geri çekilmesi için kolunu çekmelisin. Çünkü dürüst olmak gerekirse gerçekten sarsılmış hissediyorsun ve sadece eve gidip erkek arkadaşınla kucaklaşmak istiyorsun. Sana sarılmaktan mutluluk duyuyor ve seni normalden biraz daha sıkı tuttuğunu söyleyebilirsin.
Han / Han Jisung
İçeride kafası karışmış, üzgün bir köpek yavrusu, ama aynı zamanda o kadar kızdı ki bu oldu. Seni sadece bir saniyeliğine bıraktığına yemin ediyor ama seni bıraktığı yere geri döndüğünde arkanda elleri kalçalarında bir adam var.
Adamı senden uzaklaştırır ve kaç kez ona bunun onun hatası olmadığına dair güvence versen de eve giden yol boyunca senden özür diler.
"Kendimi kötü hissediyorum, y/n, başka kimseyi tanımıyorken kısa süreliğine de olsa seni yalnız bırakmamalıydım."
Felix / Lee Felix
Adamım ah adamım. Kızgın mı? Felix'in değer verdiği insanlar için sert davrandığını hissediyorum ve kesinlikle bu listenin başındasın. İkiniz sadece yürüyüşe çıkmıştınız.
Yanınızdan geçen bir adam sana ıslık çalarak kıçına vurur. Felix peşinden koşuyor ama sen onu durduruyorsun.
"lanet olası pislik" diye mırıldandı senin belindeki kavrayışını sıkarak.
Seungmin / Kim Seungmin
Onunla karşılaştığında çalışma odasından yeni çıkmıştı, gözyaşların görüşünü bulanıklaştırıyordu. Seni kollarına sardı, ona sana dokunan kişiyi anlattığında kanı kaynamaya başladı.
"Shh, sorun değil aşkım. Artık benimle güvendesin. "
Daha sonra üyelerle bundan bahsediyor çünkü bu onu gerçekten kızdırdı ama senin o tarafını görmeni istemiyor.
I.N / Yang Jeongin
Şaşkın. Çünkü ne tür bir korkunç insan bunu sevgilisine yapabilir? Anlamıyor. Bunun hakkında konuşmak istiyorsan ya da sadece sarılmaya ihtiyacın varsa, o senin yanında olacak. Sadece senin için korkutucu olduğunu bildiği için iyi olmanı istiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
Fiksi PenggemarOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-