Onun sarılmalarından kaçıyorsun
Bangchan / Bang Christopher Chan
Öylece durup endişeli ve şaşkın gözlerle bakardı. "Sorun nedir? "
"hiçbir şey." kıkırdadın.
"o zaman gel buraya." sarılmak için yaklaşır ama yine uzaklaşırsın, "Tanrım! bebeğim!"
orada durmuş kolları hala açık halde kahkahalarla yere düşmeni izledi. bunu senden nihayet bir kucaklama alabilmesi için bir şans olarak gördü. seni nazikçe iter ve üstüne uzanırdı. ve belki bir süre üzerinde kalmasına izin verirdin ya da en azından ne kadar ağır olduğundan şikayet etmeye başlayana kadar.
Lee Know / Lee Minho
çok kızacaktı. "Sarılmamı kabul etmeyecek misin? tamam. Bu ilişkinin geri kalanında sarılmak yok." ona sarılmaya çalışsan, artık kaçacaktı. ya da gerçekten önemsiz hissediyorsa, sarılmak için yaklaşıyormuş gibi yapar ama son anda geri çekilirdi. ne kadar hüsrana uğradığını görmeyi seviyor ve bu onun yüzünde de çok belirgin bir ifadeyle belli olacak.
"Ah! Vazgeçiyorum!" diyerek uzaklaştın.
"hayır, bekle!" senin peşinden koşar, arkandan kollarını beline dolardı. "Sadece şaka yapıyordum!" Burnunu omzuna sokar ve gıdıkladığı için kıkırdamana neden olur.
"Sinirlendiğinde çok tatlı olduğunu biliyor musun? Ama güldüğünde daha da tatlısın."
Changbin / Seo Changbin
güven bana, o asla vazgeçmeyecek. bu sadece ikiniz arasında ileri geri bir şey olurdu.
"Hadi, sadece sarılmak istiyorum!" kıkırdadı. "hayır. <3" uzaklaştın. bu muhtemelen önümüzdeki 5 dakika boyunca devam edecekti. Changbin bundan zevk alamamış olsa da, seni defalarca kovaladığı için kendini kötü hissettin, bu yüzden kendini onun kollarına attın.
"bekle-hala yapabileceğimizi sanıyordum?"
"hayır, sanırım bu kadar yeter. Odamıza gidelim mi?" seni alır ve yatak odanıza kadar taşırdı. Daha önce oynadığınız küçük oyundan zevk aldığı kadar, sana sarılmaktan daha da çok keyif alıyor.
Hyunjin / Hwang Hyunjin
Öylece duracaktı. Kafası o kadar karışık ki, gülümsemeden edemiyor ve çok utangaç hissediyorsun.
"ne? ne yaptım?" Bu şakaya ne kadar devam etmek istesen de hyunjin'i bu kadar zor durumda görmeye dayanamadın, gerçekten çok sevimli.
"Yanlış bir şey yapmadın bebeğim! Komik olacağını düşündüm!" Ona sarılmak için yaklaşırken kıkırdadın. seni tutup kendinden uzaklaştırdı ve iğrenmiş bir yüzle baktı.
"Ne cüretle- sarılmalarımdan kaçmaya ve bana gülmeye cüret edersin!"
"o zaman.. eğer günün geri kalanında sarılmak istemiyorsan-" sözlerinle 180 derece dönerdi. seni hızla kucağına çekti.
"hayır hayır- şaka yapıyordum."
Han / Han Jisung
Tıpkı changbin gibi, bu ikiniz arasında küçük bir oyuna dönüşecek. ama bir anda, bu Jisung'un seni kovalamasına sebep oluyor. nihayet seni yakaladığında arkandan kollarını birleştirir ve seni yatağa taşırdı. gıdıklamaya başlar ve kramplar girmesine sebep olurdu.
"Sarılmalarımdan kaçmaya nasıl cüret edersin! şimdi aşkımın gazabını hissedeceksin!" evet şaka yapmıyordu. Önümüzdeki uzun süre boyunca pek çok kucaklama, öpücük ve sevgi bekle. Ama aldırmazsın. Aslında, onun ne kadar yapışkan olduğunu gerçekten seviyordun. artık sana yeterince ilgi göstermediğinde ne yapacağını biliyorsun.
Felix / Lee Felix
Eğer iyi bir ruh halinde olsaydı, seninle gerçekten oyun oynamaya başlardı. seni şakacı bir tavırla duvara yapıştırabilir ve sen kollarına düşene kadar seni gıdıklayabilir ve sonra sana sarılabilir. Ya da, endişelenir.
"Yanlış bir şey mi yaptım? iyi hissediyor musun?" ya da belki, iyi bir ruh hali içinde değilse, size gerçekten sinirlenebilir, ki bu nadiren olur.
"y/n, şu anda seninle bunu yapmak için ne zamanım ne de enerjim var." yani, biraz suçlu hissedeceksin. sarıldın ve onu ekstra sıkı tuttuğundan emin oldun.
Seungmin / Kim Seungmin
Seungmin'in jeongin ile ne kadar oyuncu olduğunu gördük. ve o senden farklı olmayacaktı. kollarını açarak sana doğru koşmaya devam eder ve hatta seni gıdıklamaya bile başlayabilir. Tamamen bir karmaşaya dönüşüyor.
"gülüşün çok tatlı y/n." nadiren olumsuz tepki verirdi, yani eğer havasında değilse, çekip gider ve günün geri kalanında seni yalnız bırakırdı. gidip onunla konuşmazsan geri gelmeyecek. sana karşı çaresiz görünmek istemiyor.
I.N / Yang Jeongin
diğer üyeler kadar oynak olmayacak, bu yüzden muhtemelen sana sadece köpek yavrusu gözleriyle bakar. ikiniz orada durup bir kaç saniye bakışsaydınız, muhtemelen gülmeye başlardınız.
"Şaka yapıyorum, şaka yapıyorum. gel buraya!" kollarını açıyorsun.
"hmmm. hayır. <3 " gülüşünün kaybolmasını izlerken kıkırdadı. daha sonra seni kucaklayıp nazikçe bir yandan diğer yana sallardı.
"çok tatlısın y / n!" ona daha sıkı sarılırdın.
"hayır sen daha tatlısın!" ve kimin daha tatlı olduğu konusunda tartışmaya başladınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-