1.4°

12.4K 161 42
                                    

//Yandere\\
Onu kıskanan kucaklarındaki sana karşı;
 



 
 

Bangchan / Bang Christopher Chan

Onu başka bir kızla konuşurken gördün. En sonunda kız, kendi arkadaşlarının yanına gitmek için Chris'ten uzaklaştığında, sen atışını yaptın, ve sevgilinin oturduğu yere adımladın. Chris seni sık sık dışarıya çıkarmazdı, ama bu gece iyi bir ruh hali içinde görünüyordu. Önüne geçer geçmez sana bir şey söyleyemeden, onun kucağına oturdun. İlk başta senin ani hareketin onu ürkütmüştü, ama doğal olarak kolunu beline doladı. Biraz önce erkek arkadaşınla konuşan kıza bakarken yüzünü onun boynuna gömdün. Chan ne olduğunu fark eder ve kendi kendine sırıtıyor. Parmaklarını çenenin altına koydu ve ona bakmam içi hafifçe hareket ettirdi.

"Ne olduğunu görebiliyorum prenses. Kıskandığını görüyorum. Onunla konuşmamı sevmedin mi? Prenses, ona kötü şeyler mi yapmak istiyorsun? Şu anda oldukça yorgun hissediyorum, belki de beni ne kadar sevdiğini göstermelisin, bana izler bırakarak başlayabilirsin. Bahse girerim dudaklarının üzerimde olmasını seversin, değil mi, prenses? Elbette istersin, sonuçta benim prensesimsin. Beni hayal kırıklığına uğramaya cesaret edemezsin. Benim güzel bebeğim."
 


 
 
 

Lee Know / Lee Minho

Minho çalışıyordu ve seni de yanında götürmüştü. Yaklaşık yarım saat boyunca başka bir kadınla konuşurken onu izliyordun. Onlar konuşurken, gülümsemeye devam ederken kanın kaynıyor ve gözlerin kararıyordu. Minho gözlerinin köşelerinden yaydığın karanlık aurayı gördü. Konuşması bittikten sonra yanına doğru yürüdü ve oturdu. Sen ise hemen onun kucağına oturdun, çalışıp çalışmadığını umursamadın. Elleri sıkıca kalçandaydı, kulağına doğru fısıldarken hafifçe sıkıyordu.

"Kendine bak, benim için çok çaresizsin. Bensiz yaşayamazsın değil mi?"

Devam etmeden önce önüne düşen bir tutam saçı kulağının arkasına attı.

"Sen benimsin, sadece benimsin. Sana tekrar bakmaya cesaret ederse, onun gözlerini oyardım."
Alçakça hırladın.

"Pekala, bunu benim için yapar mısın bebeğim? Sözümü benim için tut, olur mu?"
 


 
 
 

Changbin / Seo Changbin

Erkek arkadaşınla beraber bir partideydin, ve kıskanıyordun. Başka bir kız onunla gelişigüzel konuşuyordu, tam olarak eski bir arkadaşı. O çok güzeldi ve Changbin seninle çıksa bile sana rekabet okuyor gibiydi. Changbin'in yanından gittikten sonra ne olduğunu anlamak için o kızla konuşmaya gittin. Okula birlikte gittiklerini ve o zamandan beri arkadaş olduklarını öğrendin. Beğenmedin. Onunla konuşmayı bitirdiğinde, gözlerinde yeşil bir vizyonla sevgilinin yanına gittin. Surat asıp kucağına oturdun.

"Sorun nedir, aşkım?"

"Az önce bana asılan bir kız vardı, bana dokunup durdu. Senin eski bir arkadaşın olduğunu söyledi. Ona geri çekilmesini söyledim, ayrıca onunla ilgilenmediğimi ve seninle çıktığımı da söyledim. Ama açıkça umursamadı."
Yalan söyledin.

•Stray Kids Reaction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin