Onun kazaklarını giyiyorsun
Bangchan / Bang Christopher Chan
Chan dürüst olmak gerekirse kazaklarını verirdi çünkü seni giydiğini görmeyi çok severdi. Giysilerini giyerken onun dolabından kazaklarını aldığında çok tatlı göründüğünü düşündü. Onun kazaklarını giyer giymez sevimi yanı ortaya çıkar. Bunu gizli silahın olarak kullanmaya başlarsın, Chan'ın çalışmaya ara vermesi gerektiğini düşünürsen onun kazaklarından birini giyip yanına giderdin, ve anında bütün odağı seninle olurdu.
"İşte, bunu giy, aşkım"
Lee Know / Lee Minho
Minho o kadar oyunbaz ki, onun kazağını giymenden büyük bir anlam çıkaracaktır. Şakayla bağırır ve elbiselerini -ve kalbini- çaldığın için sana seslenirdi. Yine de bunu gizlice seviyor ve seni kazağıyla yakaladığında yüzünde beliren gülümsemeyi seviyor. Muhtemelen bir isim oyunu ile biterdi. Minho seni kollarının arasına aldığında sadece güler ve dudaklarına hafif bir öpücük koyardı.
"Eww, kazağımı kirletmişsin."
Changbin / Seo Changbin
Changbin çok küçük olduğundan, tişörtü ve kıyafetleri genel olarak sana çok yakışır. Sırf eğlence olsun diye her gün dolabına baskın yapıyorsun. Changbin, sen onun kıyafetlerini denerken eğlenirken orada oturuyor. Siz ikiniz eğlenirken, Changbin sanki bir paparaziymiş gibi gizlice fotoğraflarını çekiyor. Birlikte oynuyorsunuz ve ona garip pozlar veriyorsun. Binnie'nin ofotoğrafları hiç silmeyeceğine adın kadar eminsin. Şimdiden onları şantaj için kullanıyor.
"Evet, evet, evet. Bu gece neler giyeceksin?"
Hyunjin / Hwang Hyunjin
Yani bu çocuk Changbin'in tam tersi, gerçekten kocaman. Bu durumda, kazakları gerçekten büyük, bu yüzden sen kısaysan, kazaklarını tam anlamıyla elbise olarak giyebilirsin. Sadece onun kazakları ve birkaç çorap giyerek takılırdın. Jinnie, kazaklarını giymenin en tatlı şey olduğunu düşünüyor. Kazaklarını giyerken sana sarılmayı seviyor, muhtemelen çok güzel kokuyor ve gerçekten sıcacıksın.
"Kazaklarım sana yakışıyor bebeğim."
Han / Han Jisung
Tamam, kazak yerine fanilalarını ve ceketlerini alırsın. Her zaman onun ceketlerini çalıyorsun ve gerçekten bunu yaptığına kızmıyor. Üşüdüğünü fark ederse ceketini hafifçe omuzlarına koyardı ve asla geri istemezdi, o bir beyefendi. Jisung'un sana uzun zaman önce verdiği bir ceketi vardı, ve hala onu çok seviyor ve giyiyorsun.
"Hala bunu giyiyor olduğuna inanamıyorum."
Felix / Lee Felix
Hepimiz Felix'in kocaman bir kucaklaşma böceği olduğunu biliyoruz, bu yüzden onun kazaklarından birini giydiğinde soft hissediyor. Anında sarılmasına karşılık verirsin ve kanepede vakit geçirirsiniz. Kollarını sana sarar ve yorgun başını göğsüne yaslar. Felix saçlarıyla oynamana bayılıyor, parmaklarının sarı buklelerinden geçmesi hissini seviyor. Bedeninin sunduğun ekstra sıcaklık Felix'e o kadar çok rahatlık veriyor ki o anda orada uykuya dalıyor, sonunda sen de aynısını yapacaksın.
"Benimle kucaklaşır mısın?"
Seungmin / Kim Seungmin
Bilerek güzel kokan kazağını verecek, çünkü kokusunu ne kadar sevdiğini biliyor. Her kucaklaştığınızda veya uzandığınızda, sırf kokusunu almak için yüzünü göğsüne gömüyorsun. Seungmin hakkında en sevdiğin şey muhtemelen kokusu, her zaman çok taze ve temiz kokmasıdır, egzersiz yaptıktan sonra bile böyle, bu senin için çözülemez bir gizemdir.
"Ne yapıyorsun?"
"Kokun gerçekten çok güzel.."
I.N / Yang Jeongin
Kazağının içinde bu kadar küçük görünmen kalbini patlattı ve karnındaki kelebekler kanatlarını çırpmaya başladı. Dürüst olmak gerekirse daha sevimli olabileceğini düşünmüyordu ama yanılıyordu, gerçekten yanılıyordu. Kızarmış yanaklarını senden saklamaya çalışırdı ama bunun bir faydası yok, sadece kıkırdayan tatlı bir bebek olurdu.
"Jeongin, neden bu kadar kızardın?"
"Bir sebep yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Reaction•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr ve Twitter çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/angst\-/yandere\-