11.6*

11K 139 43
                                    

Seni oral seks ile uyandırıyor




Bangchan / Bang Christopher Chan

Chan işinden dolayı hep geç gelirdi ve sen bunun için ona kızmasan da o kendisine kızardı. Uyumaya gittiğinde yanında olmadığı için içten içe ona kızdığını biliyordu ama aslında tek umursadığın şey, uyandığında onun orada olmasıydı. O sabah Chan yanında uyuyakalmış sana baktı. Saat neredeyse 8'di, bu da birazdan uyanabileceğin anlamına geliyordu, ama seni bir sürprizle uyandırmak istedi, bu yüzden bacaklarının arasına kaydı, siyah ipek gömleğinden başka bir şey giymediğini görünce sırıttı. İkiniz daha önce birbirinizi bu şekilde uyandırmaktan bahsetmiştiniz ve bu ilk kez olmuyordu. Yavaşça klitorisinle alay etmeye başladı, bedenin uykunda hareket ederken seni izledi, dokunuşlarının etkilerini henüz tam olarak hissetmiyordun.

"Çok ıslak, ne hakkında rüya görüyordun böyle?" Tomurcuğuna biraz daha baskı uygulamaya başladığında kendi kendine güldü, mükemmel dudaklarından bir inilti düştüğünü duyduğunda dudağını ısırdı. Deliğinden klitorisine kadar uzunca yaladı, sen daha yüksek sesle inlerken sırıttı, dilini sana doğru iterken gerçekliğe geri dönmeye başladı, kalçalarını tutarak seni sanki onunmuşsun gibi aç bir şekilde yemeye başladı.

"Kahretsin!" Sonunda ne olduğunu anladığında haykırdın. Sen onun adını haykırırken seni kucakladı. "A-Aman tanrım" diye bağırdın ellerini saçlarına daldırıp saçlarını çekiştirdiğinde, seni agresif bir şekilde sıkıştırmaya devam ederken gözlerini seninkilerle kilitledi.

"Yüzüme bin, tatlım" Sen başını iki yana sallarken sana sırıttı, hareketlerine devam ederken gerginliğin arttı.

"Y-yapamam," Kalçalarını yatağa ittirerek sızlandın ama o devam ederken sana karşı hırladı.

"Sana yapmanı söyledim." Her şey daha da yoğunluk kazanmaya başladığında başın geriye düştü, sanki kanında lav akıyor ve sen patlamak üzereymişsin gibi geldi. Dediğini yapıp yüzüne çıktığında içindeki gerilim kıvrılırken kalçalarını diline karşı sallamaya başladığında karanlık bir şekilde kıkırdadı.

"Chan!!" Gerginlik kırılınca haykırdın, üzerinden inene kadar seni kıvrandırmaya devam ederken adını haykırarak diline doğru boşaldın.

Yatakta yanına uzanırken kıkırdadı ama ondan daha fazlası için çaresizce kucağına otururken onu aç bir şekilde öptün. "Günaydın bebeğim."





Lee Know / Lee Minho

Dilini senin klitorisine yaslayan Minho, uykunda olmana rağmen  kalçalarının sarsılmasından keyif aldı ve sırıttı. Küçük hızlı daireler çizerek klitorisini ovuştururken, vücudun diline karşı içgüdü gibiymişcesine hareket ediyor. Kalçalarını ileri geri sallarken onun adını mırıldandın."M-Minho"

Hissettiğin tüm zevkin bir rüyanın parçası olduğunu düşünerek uykunda inledin. Minho dilini sana batırırken hırladı, yaptıklarının  bir rüya olduğunu sanmanı istemedi, dilini içine sokup çevirdiğinde gözlerin açıldı. Kıkırdayarak gözlerini seninkilerle buluşturdu, ve sanki boşalacakmışsın gibi hissetmene neden oldu. Dili klitorisiniz üzerinde dönüp dururken yavaş yavaş iki parmağını deliğine doğru bastırdı, sen kendini kastığında bacaklarını yatağa doğru itti.

•Stray Kids Reaction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin