7.3

7.9K 108 12
                                    

İdeal buluşma



Bangchan / Bang Christopher Chan

Seni parklara ya da doğaya götürmeyi seviyor! Ve bu buluşmalarda rahat giyinmeni seviyor. Piknikler her zaman çok tatlıdır. Bütün günü seninle dışarda geçirmeyi seviyor. Ne olursa olsun senin mükemmel olduğunu düşünüyor.

Sıcak hava? Terli ve dağınık mısın? Hala mükemmelsin. Soğuk hava? Kalın giysiyle baştan aşağı örtülü müsün? Mükemmel. Yağmurlu gün? Boğulmuş bir fareye mi benziyorsun? Mükemmel. Çok sevimli, her zaman sana iltifat ediyor. 

"Güneşten daha parlaksın bebeğim!"


Lee Know / Lee Minho

Seni lüks bir restorana götürüyor. Senin için takım elbise giyinmeyi seviyor. Sen onun için özel kıyafetler giydiğindeyse kalbi duruyor. O sadece seni herkesin önünde güzel sevgilisi olarak tanıtmayı seviyor. Çünkü onun için sen bir ödülsün, ve hayatının aşkı. 

Yıl dönümleri veya kutlamalar için seni her zaman lüks restoranlara götürür. Bazen masanın altından seninle oynar. Sen istemediğin sürece aynı restorana ikinci kez gitmezsiniz. 

"Hiçbir şey için endişelenme tatlım. Ben ısmarlayacağım."


Changbin / Seo Changbin

Film buluşmaları onun favorisidir. Özellikle korku filmleri. Sarılıp omzuna yaslandığında çok heyecanlanıyor. Patlamış mısır alacak ve çantana gizlice atıştırmalıklar koyacaksınız. Sonrasında seninle film hakkında konuşmayı seviyor.

Eli her zaman omzunun etrafında, uyluğunda veya kolunda. Perde de ki filmin ışığı yüzüne vurduğunda gerçekten çok yakışıklı görünüyor. Bazen kulağına film hakkında şakalar fısıldar.

"Filmi sevdin mi? Evet, bende."


Hyunjin / Hwang Hyunjin

Evdeki randevular onun en sevdiğidir. Seni Kkami ile oynarken görmeyi seviyor. Ve onunla kanepede sarılmak her zaman harikadır. Bazen rastgele öpücüklerle sana saldırır. 

Film izlemek, atıştırmalık yemek, yastık kaleleri yapmak, hepsi bir oyun. Sadece telefonlarınıza bakarken sessizce oturmak bile keyifli. Seni rahat kıyafetler içinde görmeyi de seviyor. Ve onun kıyafetlerini giydiğinde kalbi eriyor. 

"Hey, lütfen yanıma gel, yalnızım. 10 dakika sonra görüşürüz? Teşekkürler!"


Han / Han Jisung

Araba buluşmaları. Seninle uzun yolculuklar yapmayı ve arabada fast food yemeyi sever. Her seferinde sormak zorunda kalmaması için ne yediğini ezberledi. Sadece saatlerce araba sürmek ve hiçbir şeyi düşünmek ona çok hoş geliyor. Ve gece sürüşleri her zaman sevimli. Yüzünün sokak lambaları tarafından aydınlatılmasını seviyor.

Ve o, seni seviyor! Bazen elini kalçana koyar. Ne zaman bir araca ihtiyacın olursa ya da sadece dışarı çıkman gerektiğinde, o senin için oradadır. Bazen benzin parasını ödüyorsun.

"Gözlerimi yoldan ayırmam gerektiğini biliyorum, ama sen çok tatlısın bebeğim."


Felix / Lee Felix

Bu inek seni atari salonuna götürüyor. Ama bazen jetonlarını ödüyor, bu yüzden sorun değil. Büyük bir ödül kazanmaya yetecek kadar bilet almaya çalışıyorsunuz. Felix, skee ball'da gerçekten çok iyidir.

Üst üste oyunlarda veya bozuk para itici oyunlarda iyisiniz. Biletleriniz birleştirildiğinde, bir lor laffy şekerleme alabilirsiniz. Ve hedef vurma oyunlarında senin için bir şeyler kazanmayı seviyor. Senin için kazandığı bütün oyuncakları saklarsın.

"Sana başka bir oyuncak ayı kazandım! Evet, çok tatlı, ama neyin daha sevimli olduğunu biliyor musun? Sen ve ben, ama çoğunlukla sen"


Seungmin / Kim Seungmin 

Çömlekçilik ve boyama buluşmaları üstündür. Ne olursa olsun bir şey üzerinde çalışırken kollarını sana sarmayı seviyor. Yaptığın her şey için süper destekleyici. Yüzüne yanlışlıkla boya veya kil bulaştırdığında, onu süveterinin uçlarıyla siliyor. 

Her zaman en güzel sanat eserleri yapar. Beraber resim yapıyorsanız, senin için şarkı söyleyecektir. İkiniz de mükemmel sanatçılar olmasanız da, yaptığınız her şeyi saklıyorsunuz. Kelimenin tam anlamıyla şimdiye kadarki en iyi erkek arkadaş.

"Harika gidiyorsun! Bunu evimize koymalıyız!"


I.N / Yang Jeongin

Seni küçük konserlere götürür. Genellikle ikinizin de beğendiği sanatçılar. Seni heyecanlı görmeyi seviyor çünkü o da heyecanlı! Seninle bir saatten fazla sırada beklemek istiyor.

Her zaman dinlediğin müzikleri ona önerirsin, böylece hangi sanatçılardan hoşlandığını, seni hangi konsere götüreceğini bilir. Mekan ne kadar kalabalık olursa olsun, her zaman yanında olmanı sağlar. Güvende olduğundan emin olmak için çevrenizdeki insanlara karşı süper dikkatli. 

"Bu şarkı güzeldi! Yakında şehre gelirler mi? Seni oraya götüreceğim!"

•Stray Kids Reaction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin