~Final ~

2.6K 127 18
                                    

Hepimiz masada oturmuş gülüşürken eski yıllar aklıma gelmesiyle gülüşüm büyüyor.Madison ve John artık evlenmişti ve ikizleri vardı,ikiside oldukça tatlıydı.Adımı tam söyleyemiyorlardı ''Şell'' diyorlardı bacaksızlar.

Madison'ın annesi kanserden dolayı ölmüştü ilk başlarda çok üzülmüştü ve her zaman onun yanında olmuştuk.Aradan on iki yıl geçmişti.Hepimiz büyümüştük ve şimdi kendi çocuklarımızı büyütüyorduk.Justin ve ben liseden sonra nişanlanmıştık üniversite hazırlıkta evlenmiştik.Evlendiğimiz gün bir yanlış anlaşılmadan dolayı Justin'den ayrılmıştım ama hepsi onun yüzündendi kim yüzükleri unutur yahu ?

Kucağımdaki minik oğlum hareketlenip burnunu boynuma sürttüğünde yanağından öptüm.Joseph ki yaşında olmasına rağmen gayet uslu bir çocuktu.Erkek çocuklar annelerine daha düşkün derlerdi de inanmazdım.Her gece birlikte yatıyorduk tam ortamızda yatıyordu ve kafasını boynuma koyup ''Çiklot'' diye mırıldanıyordu.

Annesi gibi çikolataya çok düşkündü. Hamileliğim ise ayrı bir ironiydi,ilk öğrendiğim gün heyecandan bayılmıştım ve Justine ''Hepsi senin yüzünden Piç kurusu! Ben daha kendime bakamazken buna nasıl bakarım'' diye bağırmıştım.

Ama en büyük olay doğumumdaydı.Justin o gün yurtdışındaydı ben ise alışveriş merkezinde Madison ile geziyordum.Anne ve babam ah .. Pek uygun değillerdi. Hastaneye ikiside saçlar ve başlar dağınık halde gelmişti.Justin ise hemen özel jete binip yanımıza gelmişti.

Justin kolunu omzuma atınca ona döndüm '' Bebeğim ne oldu ? ''

Omuz silktim ''Hiç bir şey sadece mutluyum '' dedim ve gülümsedim.

Bana bakarken aşkla bakan gözlerini seviyordum.Bir zamanlar düşmanım dediğim insana şuan ölesiye aşıktım ve bir çocuğum vardı.

Eh ne demişler ? En büyük aşklar nefretle başlar.

Sevgili okuyucularım finali uzatabilirdim ama tadında bırakmak istedim.Aklımda şuan yine Selena ile ilgili hikaye yazmak var.Ama Justin olmayabilir karakterimiz neyse,bunca zaman yanımda olan herkese sonsuz teşekkürler.Sizleri seviyorum,eğer sormak istediğiniz bir şey olursa sorun cekinmeyin.

Şuanda Aşk Tesadüfleri Sever adlı bir hikaye yazıyoruz ortaklaşa Selena hikâyesi yazasıya kadar ona bakabilirsiniz.

Şimdilik görüşürüz

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin