Selam kankalar teog'dan toplamda 7 yanlışım var o yüzden dedim yeni bölüm yazayım.Neysa okuyun siz ❤
Sen şimdi beni neden öpüpte utandırıyon ? Ha beni beni Selena'nı.
Bende yavaş yavaş karşılık vermeye başladığımda belimden tutup kendine daha fazla çekti.
Benim ellerim onun hemen boğazlarına doğru dururken onun elleri belimdeydi.Nefessiz kaldığımda yavaşça ayrıldım ama hâylâ aynı pozisyonda duruyorduk.
Justin sırıttı ''Buda demek oluyor ki yalnız kalmıyorsun''Sadece bunun için miydi yani ? Sinirle Madison'lara doğru ilerlemeye başladım.Erkekler neden bu kadar öküz ya özellikle Justin.
Renkli saçlarımdan biri önüme düşünce saçımı bileğime taktığım tokayla topladım.
Salak Justin.Öküz Justin.Kısır kalasan Justin.
Bedduamı ettikten sonra Madison'ların masasına oturdum.Madison John'un omzuna kafasını koymuş gözlerini kapamışken John saçlarıyla oynuyordu.Madison'ı kendime doğru çektim ''Arkadaşımı bana ver çıcık '' dedim Madison'a sarılarak.
Madison'da ufak bir gülümsemeyle bana sarıldı.Şimdi ben bu kızdan nasıl ayrı kalıcam ki ?
~~~
Madison uçağa binince ağlayarak arabama bindim.Bugün fazlasıyla duygusal ve alıngandım.Eve geldiğimde kalın sünger bob'lu pjamalarımı giyerek saçımı topuz yaptım.
Mutfağa giderek çikolata hazinemden bir paket çikolata alıp salona geçip televizyonu açtım.
Televizyonda romantik bir film vardı bir yandan çikolatamı yerken diğer yandan filmdeki çocuğa sövüyordum ''Gerizekalı o kızın duyguları var ! Piç ! '' Bunu derkende bir yandan ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
FanfictionYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®