lan götüm dondu benim sen nediyon?

2.6K 159 18
                                    

Hop dedik gülüm.Bu bana sürtük mü demeye çalışıyor ?

Sinirimin sesime yansımasına engel olamadan konuştum '' Ne demek istiyorsun Justin ? ''

Boynunu kütletip ellerini göğsünde birleştirdi '' Diyorumki iki gecedir benle yatıyorsun ve sevgilin var , okulumuzun yeni sürtügü olma sırası sende mi ?''

Kimse benim namusuma laf edemez.Yalnıza kardeşimi sevgilim sanmıştı.Sinirle gözlerimi kıstım ve kafamı eğdim ''Herkes senin gibi değil Justin,ayrıca sevgili konusuna gelirsek seni ilgilendirmez.Belki var belki yok,beraber uyumuşsak nolmuş ? Benim için önemi yoktu ki ''

Yüzünden her türlü ifade geçti. Bir cevap vermedi.Son sözümü koyarak yanından ayrıldım ''Uzun bir süre konuşmayalım Justin''

***

Eve dönmemize bir hafta kalmıştı ve biz hâylâ daha konuşmuyorduk , aslında özür diledi ama ben kabul etmedim.Ben kızım oğlum tabi trip atıcam.

Evin dışında karların üstünde oturuyordum ve popom donuyordu.Yerimden kalkıp karla dolu bahçeyi dolanmaya başladım.

Gerçekten güzel ve sakin bir yerdi,bizden başka kimse yoktu. Kendimi bir yandan iyi hissederken diğer yandan kötü hissediyordum. Justin'le kavga etmemiz beni üzmüştü helede sürtük demesi,en çok beni üzen oydu.

Tamam bakire değilim ama yinede sürtüklük yapmam.Bakireliğimin kime gittiğini bilmiyorum çünkü o gece sarhoştum ve okulun maskeli balosuydu.Bende isterdim sevdiğim kişiye bakireliğim gitsin ama olmadı.

Gelen ulama sesiyle olduğum yerde kaldım. Şuan sıçmış bulunuyorum.Haydi haKolumun .

***

Saatlerdir oturduğum yerde şarkı söylüyordum.Zaten beni de aramaya başlamışlardır. Yani umarım.

"Ah kalbiğm vah kalbiğm kıro oldum lan bildiğin fjjgjk kendimi bile güldürebiliom ya afferin banağ ,götüm dondu amk.Neden kendi kendime konusuyom lan ben töbe"

Hava git gide kapanıyordu evet tırsıyorum.Bağırmaya başladım."OLUĞMM !BENİ ARIYOSANIZ SESİME GELİN,EĞER ARAMIYOSANIZ ALLAH CEZANIZI VERSİN DONUYOM LAĞNNNN!!''

Üstümdeki monta iyice sarıldım.Beyaz ışığı görüyorum. Ölüyom mu ? Ben daha çok gencim,hayallerim vardı benim kediyle köpekleri ciftlestiricektim.

"SELENA !"

"YAŞASIN BEN ! ''

''MAL ! SESİMİZE DOĞRU GEL''

"GELMEM LAN BEN DAHA HAYALLERİM VAR BENİM AZRAİL KARDAŞ ,BAŞKA ZAMAN''

Kafama şaplak yedim höst lan.Anaa bizim çocuklarmış bunlar ihihi.

''Kaç saattir seni arıyoruz çok korktuk mal''

Dedi Madison.

''Lan götüm dondu benim sen nediyon ? '' dememle beni kolları arasına aldı Justin.

He oldu şimdi kolundan çıkıp Madison'a sarıldım ve eve doğru yürümeye başladık.

Selam, napionuz lan dhgf iste yeni bölüm geldi okudunuz nasil buldunuz yorum yazin

Sinir 10 vote 2 yorum

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin