Sarhoş bir Justin

2.6K 142 44
                                    

Selam arkadaşlar bugün hiç istekli yazmıyorum çünkü bölüm kısa olmuş diye yazanlarınız var hayır eleştirin ona bir şey demem ama bölümün uzunluğuna kısalığına karışmayın farkındaysanız her gün yeni bölüm yayınlıyorum.Benim gibi her gün yeni bölüm yayınlayan olduğunu da zannetmiyorum ve bu sene teogum var anlayışlı olunuz.Çok ciddi yazdım lan jdjdf o arkadaşa selamlar yinede seviyom sizi jrjf
Neyse ben bölüme geçiyim güzelce okuyun sınav yapıcam s.s

Son olarak Selena'nın kardeşinin adını Eric diye değiştiriyorum.

Multimedia Eric.

Ayaklarıma kardeşimin atlamasıyla şaşırmıştım.Hemen küçük kardeşimi kucağıma alıp kapıyı kapadım.

''Ablacım nerden çıktın sen ? '' onu öperken sordum.

Burnumun üstünü öptü '' Seni görmek isteyip anneme ısrar edince beni getirdi''

Koltuğa oturduk '' Annem neden gelmedi ? ''

Dudaklarını büzdü '' Sanıyım toplantısı vaydı''

Eric bazen r'leri söyleyebiliyor bazen söyleyemiyordu.

Kafamla onu onayladım '' Pekala küçük küçük kurbağa ne yapmak istersin ? ''

Kollarını açtı '' Sarılmak ? ''

Kıkırdayıp bende kollarımı açtım '' Sarılmak.''

Kafasını göğsüme koyup küçük kollarıyla bana sarıldı bende ona kollarımı iyice sardım '' Belki de sarılmak bizim sonsuzluğumuz olur ne dersin Eric ? ''

Güldü '' Oyabiyiy ayba ''

Sesi uykulu gelmişti  tabi saat sekiz onun için çoktan uyuma vakti geldi '' Uykun mu var bebeğim ? ''

Esnedi '' Ayba ben böyle uyuycam beni yataya götüyme sakın ''

''Tamam bebeğim'' dedim.

Koltuğa uzanıp onuda yanıma çektim.En sevdiğim kardeşim Eric'tir zaten bir tane kardeşim olduğu için zuhahahah.

*****

Kapının hayvan gibi çalınmasıyla uyandım üstümüzde örtü vardı.Büyük bir ihtimalle Madison örtmüştü.

Ben ne olduğunu anlayamadan Madison'da aşağı elinde tarakla geldi.

Kaşlarımı çattım '' Madison tarak ne için ? ''

'' Kafasına vururuz diye getirdim kanka '' dedi.

''He kanka zaten hırsız veya katiller kapıyı çalarak gelir ve o tarakla bi bok yapamayız'' dedim.

Kapıyı direkman açınca Madison arkamdan gerizekalı diye bağırdı.

Tabi kapıyı açınca karşımda sarhoş bir Justin beklemiyordum.

Kapıya tutuna tutuna içeri geçti '' Beğğnnn çoğğ şereğğsiziğğmm''

Eliyle kendini gösteriyordu ''Sindğğ inşallağğ kafağnaaa çüğkler yağarğğ''

Lan ne diyo bu çocuk.Bir daha içme annem sen.

Kolundan tuttum ''Sessiz ol Eric'i uyandıracaksın''

Kolumdan tuttu ''Ericğğ kiğğmm !?''

Elimle koltukta uyuyan Eric'i gösterdim.

''Çocuğğun muğğ buğğ ? ''

Justin'i koltuğa fırlattım ''Evet çocuğum Justin yav mal mısan ? Kardeşim''

Madison beni dürttü ''Kanka bunun kafa gitmiş ben kahve yapıp geliyorum'' kafamla onayladım.

Justin koltukta kalan yere iki eliyle vurdu ''Gelğğh yanığğma,gelğğ biliğ biliğ hshdjdjsj''

Söyleyiş tarzı çok komik olduğu için gülmeye başladım.''Yarın bu yaptığın hareketleri hatırlamayacaksın.''

İşaret parmağını bana doğru salladı '' Kesinlikleğğğ amağğ burağğa biğğ şey söğğlemek içiğğn geldiğğm''

''Hadi söyle Justin o zaman ''

Elleriyle yine koltuğun boş yerini gösterdi '' Yanımağğ oturğğ''

Gidip yanına oturdum ''Biliyoğğ musuğğnn ? ''

Gülerek ''Neyiğğ'' dedim.

''Beğğnnn ''

''Seğğnn''

''Beğğnnn''

''Uzatmağğ isterseğnn''

''Tamağğm söğlüğormm beğğn''

''Ayba bu kim ? ''

Güzeldi deme biliom boliom s.SS

Yorum yapın pleaseee !

Sınır 10 vote 2 yorum

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin