Telefonumun çalmasıyla bütün herkesin bakışları bana döndü.Telefonumu elime alıp salondan mutfağa geçtim. Bizimde bir özelimiz var yani.
Kuzen mal arıyor.
Siktir.Siktir.
Telefonu açıp açmamak arasında kalmıştım.Kuzenim Hanna'yı hiç haz etmemişimdir,bizim kadar onunda ailesi zengin ve çok şımarık hareketleri var.Tamam benimde var ama onun baya boy atlamış.Konuşmasıda tiki canlar gibidir 'ayğğ Selenağğğ napığosğğuğn' o ğ götüne girsin Hanna.
Telefon kapanıp bir daha çalmaya başlayınca açıp kulağıma götürdüm.
"Selenağğğ bebeğğim neğdeğğn açmığosuğn telefonuğğ"
"Kusura bakma ya geç duydum ondan bebeğim''
"Ha tağmm beğn seği şeyğğ içiğn aramıştığm , beğğn modağğ haftasığğ içiğğn Parise gidiyoruğm sendeğ gelseneğğğ lütfeğğğn"
Annene acıyorum.Babana acıyorum.Sevgiline acıyorum ve en önemlisi şuan kendime acıyorum.
"Ay çok saol canım ya ama ben gelemem işim var''
Lütfen üsteleme Hanna.
"Ağmağ nedeğnkiiğ neğ güzelğ eğlenirdiğk,kırmağğ beniğ lutfeğğn''
Sabır Tanrım.
''Bende isterdim tabiki de bebeğim ama haftaya arkadaşım Michael doğum yapıcak''
Michael doğum yapıcak !? Daha güzel yalan uyduramadın mı beyin !?
"Hağğ tağmm arkadaşığğnağ selağm söğle,beğn kapıyoğm bb şekeriğmmm ''
Seni öyle bir sikerim.Tamam susuyorum am yapmasam içimde kalırdı.
Telefonu kulağımdan çekip elime aldım ve salona eski yerime geri döndüm. Hanna küçükken de böyleydi genetik bir hastalık olsa o da değil bende de olurdu yoksa.
Özünde iyidir ama çoook özünde baya içeriye inmeniz lazım.
Ailemden biriyle konuşunca Henry'ı çok ihmal ettiğimi hatırladım.
Hanry benim erkek kardeşim daha dört yaşında ama çok akıllıdır.Aynı ablası, Henry anne ve babamdan çok beni sever.Benimde kendim gibi bir ablam olsa bende severdim.
Evet biliyorum çok alçak gönüllüğüm üstümde.Henry benim olmayan erkek arkadaşım gibi.Beni erkeklerden filan hep kıskanır , beni öper , korur.
Annemler bana kızsa hemen annemlere tafra yapıp kızar.
Bazı insanlar kardeşlerini sevmezler ama ben çok seviyorum.Dünyadaki en değer verdiğim insan diyebilirim.
''Hey Selena duydun mu ?'' adımı duymamla düşüncelerimden ayrılıp çocuklara baktım.
Dalgınca gülümsedim ve kafamı iki yana salladım ''Hayır ''
Madison gözlerini devirdi ''Diyoruz ki kayak yapmaya gidelim mi ? ''
Hiç kayak yapasım yoktu ve çoook üşeniyordum.
Kafamı iki yana salladım ''Hic kayak yapasım yok siz gidin'' dedim.
Beni kafalarıyla onayladılar,insan selenacım sensiz olurmu sende geliyorsun diye ısrar eder biraz.
Çocuklar evden çıktığında biraz televizyon izledim ama şuan çok sıkılıyorum.
Telefonumu alıp annemi aramaya karar verdim.Henry'le konuşucaktım.
''Alo Selena ? ''
Yok ebem.Mal mısın annem ? Seni kızım adıyla kaç kişi arıyo.
"Evet anne , napıyorsun ? '' mutfağa gidip çikolatalı pastadan bir dilim alıp salondaki rahat koltuklara gömüldüm.
"İyiyim kızım uzun zamandır aramıyordun,sesine hasret kaldık'' dedi sitemkâr bir şekilde arasam ayrı dert aramasam ayrı dert.
''Sınavlar filan vardı anne hep ondan, Henry ordamı ? '' bir an önce kardeşimle konuşmak istiyordum.
Resmen Henry'e karşı sevgi patlaması yaşıyorum şuan.
''Ah arama nedenin belli oldu dur bekle ...Henry !? Tatlım ablan seni istiyor ! ''
Kulaklarım sağır oldu teşekkürler anne.
Bir kaç ses daha ardından kardeşimin sesini duydum.
''Aşkığm ablam,çok özledim seni''
Oy kıyamam ben sana.
''Merak etme bebeğim en kısa zamanda yanına gelicem.Bende seni çok özledim''
"Aşkım biliyormusun ? Yan eve bir aile taşındı ve kızları çok güzel''
Ana bizimki eros tarafından vurulmuş. Ah içime öküz oturdu lan.
''Bak üzülürüm beni aldatıyor musun ? ''
Üzgün bir sesle sordum,bu sesimi duyduğu zaman hep telaşlanırdı.
"Ya aşkm öyle olur mu ? Sen benim için en güzel şeysin.Monkey Blue'dan bile değerlisin.Sakın üzülme tamam mı ? ''
Sesine endişesi yansımıştı.Ben.Seni.Yerim.Oğlum.
''Oy bitanem merak etme sende benim için çoook değerlisin hatta çikolatadan bile''
Kıkırdadı onun gülmesine bende güldüm.
"Aşkm beni annem çağırıyor, sonra ara yine bak unutma tamam mı ? Kocaman öptümmm''
''Bende öptümmm yakışıklımm en kısa zamanda gelicem ,seni seviyorum''
Telefonu kapayıp güldüm ama gülüşüm uzun sürmedi.
''Oo Selena sevgili yapmışız,peki sevgilinin iki gecedir başka bir erkekle uyuduğundan haberi var mı ? ''
Justin.
Selam ben dün yeni bölüm koymuştum ama yayınlanamadı o yüzden tekrar yazdım ve bu daha güzel oldu jsjdjd
Hızlı. Vote gelirse yarın belki yeni bölüm gelir.
Sınır 10 vote 2 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
FanfictionYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®