Masaj

3.2K 149 9
                                    

Selam gencolar yeni bölümle karşınızdayım neyse okuyun siz :3

Selena'nın yeni saçları fotoğrafta ve çekildiği fotoğrafta o.Normalde yazdığım bölümlerden daha uzun bir bölüm oldu.

****

Saçlarım bittiğinde kuaförüm beni aynaya doğru döndürdü.Tabi bir ekşın olsun diye saçlarım yapılırken ben bakmadım.Kendimi Madison ve kuaförümün eline teslim ettim.

''Selena hadi açsana gözlerini'' Madison beni dürtünce gözlerimi açmayı akıl edebildim.

Elimle iki yandan havaya attım saçlarımı ''Çok güzel olmuş '' dedim sevinçle.

***

Saçlarımı uçlarını dalgalandırarak şapkamı kafama taktım.Mike'ıne evine gidicektik.Üstümede ceketimi giyince tamamdım.Havalar baya soğumuştu ceketin üstünede montumu giydim.

Madison'da benim gibi kalın giyinmişti zaten film izlemeye gidiyorduk.

Benim arabaya atlayıp son ses müziği açtık bir yandan müziğe eşlik ediyorduk.

Mike'ın evinin önüne gelince ilk gelenlerin biz olduğumuzu anladım.Kapıyı çalıp açılmasını bekledik.

Mike kapıyı açınca ilk olarak saçlarıma baktı ''Kız bu saçlar ne ? '' dedi gülerek.

İçeri geçtik ''Farklılık olsun istedim nasıl olmuş ? '' Bunun altında iyi demezsen sonuçları kötü olur gizliydi.

''Çok tatlı olmuşsun '' deyince gülüp koltuğa atladım.

Mike ile aramda abi kardeş gibi bir ilişki vardı.Hiç olmayan abim gibiydi benim için.

Çerez tabakları,cipsler ve birkaç çeşit daha abur cuburu salano getirdi.Bende telefonumla uğraşıyordum.Madison ise sevgilisiyle konuşuyordu.Yani anlamıyorum zaten birazdan gelicek neyin derdi bu.

Fotoğraf çekilip İnstagrama koydum , saçlarım gerçekten çok güzel olmuştu.

Kapı çalınca hiç umursamadan telefonumla ilgilenmeye devam ettim Madison açıcak o kapıyı banane.

Kapı bir daha çalınca Madison ayağıma güçlü bir tekme geçirdi.Ayağımı tutarken Madison'a kaşlarımı çatarak baktım gözleriyle kapıyı gösterdi.Yerimden ayağımı tuta tuta kalktım kapıya zıplayarak ulaştım ve kapıyı açtım.Kapıyı açtığımda Justini gördüm.Kaşlarını çatarak ayağıma baktı ''Kızım neden öyle duruyorsun ? ''

Madison'a baktım ''Ufak bir kaza olduda''

Justin kafasını onaylar biçimde sallayıp içeriye geçti.

Bende arkasından kapıyı kapatarak ilerledim.Saçlarımı fark etmemişti,öküz.

Kısa bir süre sonra John ve Michael'da gelmişti. Tabi Madison bu sefer kapıya bir ceylan gibi koşarak giderken benden bir tekme yedi.

Elime cips kasesinden birini aldım.Film korkuydu zaten tek izlediğimiz film korku oluyor.Bizi korkutmaktan zevk alıyorlar sanki.

Korku filminden korkmayan insanlara çok özenirim.Ben korku filmi izledikten sonra gece lambasını açarak yatarım üstümde o derece etkisi olur.

Televizyonda yatak odası sahnesi gelince gözlerimi pörtlettim.Korku filminde bu sahnenin işi ne yahu ? Görüş alanımı ellerime indirirken o sahne bitmişmi diye bakıyordum.Kafama sert bir cisim gelince kafamı fındığın geldiği yere çevirdim Justin bana arsızca göz kırptı yanaklarım kızarırken kafamı bir yere sokma isteğim baş göstermişti.

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin