nedeni piçlik

2.6K 152 35
                                    

Film bittiğinde ben ve Madison birbirimize yapışmış haldeydik öyle film olur mu,korkudan altıma sıçıyodum.

Erkekler bile korkmuştu,anlayın.Ev çok karanlık olduğu için temple run'daki koşucular gibi hemen ışıkları açıp koltuğa zıpladım.

John ve Justin pek etkilenmiş gibi gözükmüyordu.''Siz korkmadınız mı ya ? ''

John egoistçe güldü ''Erkek adamlar korkmaz ''

Aman senin erkekliğini yiyim sanki küçükken hiçbiriniz ''anne yatayımın aytında canavay vay biylikte uyuyayalım'' veya ''anne bık bin spirmenim vuhuuu'' demiyodunuz.

İçimden bile kendimi güldürebiliyorum,bu kadar mükemmel olunmaz ki.Hiç egoist değilimdir canım .

Küçükken babama ''Baba ben Barbie'yim biliyor musun ? '' demiştim.

Babam ise gözlüklerinin altından bakarak ''Kızım mal mısın ? Kahverengi saçlı Barbie'mi olur ? Yani anlamıyorum ki seni yaparken nerde hata yaptık '' demişti. Ailem beni çok sever gerçekten.

Ve ayrıca kahverengi Barbie artık var baba buda sana kapak olsun hıh.

Ben kendi kendime konuşurken ortamın karanlık olduğunu fark ettim.

Ya Madison ve John fantezi yapıyor yada elektrikler gitti.

''Olum neden karanlık bura ? '' kim nerde onu da göremiyom ki.

Madison ''Sell elektrikler gitti ve sen daha yeni fark ediyorsun mal mısın kızım ? ''

Onu kafamla onayladım malım yani diretmenin anlamı yok.

Yanlıza ben karanlıktan çok pis tırsarım hayali şekiller filan görürüm.

''Lan biriniz ışık açın karanlıktan korkuyom benn'' dedim

''Dur bi herkes telefonundan ışık açsın '' dedi Mike.

Telefonum yukarda ki benim.Çocuklar ellerindeki telefondan ışıkları açınca rahatladım.

Bir dakika hapşurucam ama geri gitti,anam yine geliyo sanki çocuk doğurtuyom ''Hapuuu'' diye bir ses çıkarınca çocuklar gülmeye başladı.

Hiç te komik değil hastayım ben ,kalkın bana çorba yapın.

Hepsi anlaşmış gibi 'Çoookkk yaşaaaa'' ne uzatıyonuz amk.

''Hapşuğğğgg''

''Çoook yaşaaa''

''Hahahahapşuuu''

''Daşşak mı geçiyon amk !?''

Bu ses yine hepsinden geldi.Siz hasta olunca görücem sizi ben.Atar yaparak yerimden kalktım , hastayken bana bulaşmamalısınız.

Justin'in önünde durup elimi uzattım ''Telefonunu ver Justin.'' gayet ciddi konuşmuştum ne olduğunu anlamadan telefonu bana uzattı.

Önümü telefonla zar zor görerek odama girip uyumaya çalıştım.

***
Madison'dan (ilk defa ondan yazıyorum ses qes)

Selena  içeri gidince sessizlik oluştu.

''Neyin atarını yaptı bu şimdi lan '' dedi Mike.

''Selena hastaysa ona bulaşmayın.Bir melek gibi olur sonra atar yapar ruh hali değişir'' dedim.

Bir keresinde yine hasta olduğunda japon balığı için ağlamıştı nedeni ise gözleri çekik olduğu için.

Selena olmayıncada eğlence yok lan.Justin'de iyi geceler diyerek salondan ayrıldı.

Selena ve Justin son günlerde fazla mı yakındı yoksa banamı öyle geliyordu ?

****justinden (amk ne çok kişiden yazıoyim jsjdjd )

Selena yukarı çıktıktan kısa bir süre bende arkasından çıktım ve odaya girdim gözleri açık tavana bakıyordu nerden görüyorsun derseniz mum yakmış.

Bende yatakta yanına uzandım.Selena birden omzunu ileri geri itmeye başladı.Napıyo bu lan.

Oflayıp bana döndü ''Justin omzum ağrıyor masaj yapar mısın ? ''

''Uşağım var demi ? ''

''Senden de bir şey istenmiyor.Siye lan yatağımdan''

Bismillah noluyoz lan (Justin imana geldi jdjfj )

''Tamam be gel yaparım atarlı baş belası'' bana arkasını dönüp uzandı bende yatakta dikleşerek omzuna masaj yapmaya başladım.

Rahatladığını belli eden sesler çıkarıyordu ve bu benim için hiç iyi değildi. ''Ne güzel masaj yapıyomuşsun sen ya biraz daha yap '' diye mayışmış sesiyle mırıldandı.

Bu kızın herşeyi niye beni tahrik ediyor amk ?!

Düzenli nefes alışverişlerini ve yastığa salyasını akıtmaya başlamasıyla uyduğunu anladım.

Omzuna öpücük kondurdum ve yanına uzandım.

Acaba Jazmyn ve Jackson ne yapıyordur ? Annem kardeşlerimi doğurduktan sonra ölmüştü.Babam zaten eve bazen gelirdi ve hiç birbirlerine aşkla baktıklarını yada güzel bir söz ettiklerini duymamıştım.

Kardeşlerim bende olmadıkları zaman babamda kalıyorlardı tabi onlar için özel bakıcılar var.

Acaba ben evlenir miyim ? Evlendiysem de o kişinin gözüne aşkla bakar mıyım ? Ama evlenmek istediğim kişi küçüklüğümden beri aynı kişiydi.Ve siz daha bunu öğreneyeceksiniz nedeni piçlik.

Selam umarım bolca @ yemişsinizdir isjdidujd anlamayanlar olabilir neysa.

Bölümü nasıl buldunuz ? Güzel bulmuşsunuzdur biliom s.s

Yeni hikayeme bakarsanız sevinirim Quenn Tuğçe.

Sınır 10 vote 2 yorum.

Bolca yorum istiyom lo.

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin