Korku Seansı

3.6K 181 57
                                    

''Sen ne zaman geldin?'' dedim kollarımı boynundan çekerken.

''Daha bugün geldim ve biricik kız kardeşimi görmek istedim'' dedi bana sevdiğim sırıtışlarından atarken.

Gözlerimi devirdim '' Aramızda sadece bir yaş var Cody'' dedim.

''Tamam kızma ablacık'' dedi kolunu omzuma atarken.

Birlikte sınıfa girip benim sırama oturduk.Cody benim küçüklük arkadaşım,ailelerimiz çok yakın arkadaş olduğu için sürekli görüşürdük.Benden bir yaş büyük ama bir sene okula geç başladığı için sınıflarımız aynı.

Kafamı Cody'nin omzuna yaslayıp gözlerimi kapattım.Parfümü güzelmiş afferin.

''Cody parfümün kokusu ne ? '' dedim gözlerim kapalıyken.

''Beğendin mi fındık ? '' dedi kıkırdayarak.

''Ihımm erkek parfümleri kadın parfümlerinden kesinlikle daha güzel'' dedim.

''Beğenmene sevindim fındık'' dedi.Fıstığı anlarımda fındık nedir ?

''Ya fındık ne ? '' dedim sinirle.

Kıkırdadı.Sesi de güzel beyfendinin.

''Tamam o zaman ımm Fındık solucanı ? '' dedi sorar şekilde.

'' Ya benim adım var.Se-le-na (Selam kızlar ajsjsj siz anladınız neyse) Sell de Selly de.''

dedim kafamı omuzundan çekip.

''Tamam tamam kızma Sell'' dedi.

''Hah işte böyle adam ol sözüme gel bacımsın '' dedim elimi göğsüme sertçe çarpıp.

Bana salak mısın  bakışları attı.

''Kızım mal mısın ? Nerden öğreniyon bunları ? '' diye sordu.Gördün salak mısın bakışları atmamış.Mal mısın bakışları atmış puhahahhaah.

Dur intihar edicem.

''Sanırım bir türk dizisinde görmüştüm'' dedim.

''Sen izleme tamam mı bitanem ? '' dedi kafamı okşarken.

''Cody 'Hadi bana patini ver kızım' de tam olucak.Kedi miyim be ben !?'' dedim sinirle.

Bu halime sadece gülmekle geçiniyordu.Gül sen gül görürsün.

'' Tamam tamam sustum'' dedi ağzına fermuar işareti çekerken (Fesat anlayan varmı ahshsj

~~~~~~~~

''Ya kızım girme oraya ! '' dedim.

'' Ya Selena mal mısın ? Filmdeki kız seni nasıl duysun !? '' dedi Madison.

''Asıl mal sensin mal.Ben onun burda hayatını kurtarmaya çalışıyorum'' dedim filme bakarken.

'' Senin cümle kurma şeklini sikiyim '' dedi Madison.

''Söylesene neyle sikicen ?'' dedi Cody.

''Ihm ıhm John patlamış mısır var mı ya ?''

Göt oldu Madison göt oldu zuahahahha.

Cody'ye işte benim adamım bakışlarımı attım.O'da bana ne demek bacımsın bakışları attı.

Yani sanırım ,bakışları anlamakta pek iyi değilim.

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin