Bölüm Şarkısı;
İggy Azalea -WorkSınıfa girmesiyle bütün kızlar ona döndü.Egosu tavan yapmış varlık,kızların bakışlarına karşılık sırıttı.Gözleri beni bulunca tek Kasımı kaldırıp yüzümde alaycı bir görünüş sağladım.O'da bana aynı alaycı bir görüntüyle bakmaya başladı,gözlerimi devirip telefonumu açtım.Biraz telefonumda oyalandıktan sonra sıkıldığımı fark edip Madison'a döndüm. O'da benim gibi telefonuyla uğraştıktan sonra kapadı.
''Gerçekten çok sıkıldım Madison'' cümlemin sonunda gözlerimi devirdim.''Ben çok eğleniyorum zaten,salak.'' diyerek kafama vurdu.O'na en kötü bakışlarımdan atıp önüme döndüm.
''Sayın öğrenciler,bugünkü dersleriniz iptal.Herkes kulüpleriyle antrenman yapmak için toplansın.''
''Evet kızım ben kaçtım'' dedikten sonra Madison'ın yanağından makas aldım.Çünkü onun klubü farklı,tenis.Tenisten hoşlanmıyorum,her vuruş yaptığında 'ah,uh,ıh' gibi sesler çıkarıyorlar.Soyunma odasına girip dolabımdan kıyafetlerimi aldım.Mor ve beyaz kısa bir etek ve beyaz yarım kollu üstünde Mor renklerle okulumuzun adı yazan bir tişört.Üstümü değiştirdikten sonra kabinden çıktım.
''Hey Selam Sell!''
''Selam Tifany!'' ufak bir sarılmadan sonra muhabbet etmeye başladık.Tifany'i çok severim çok espirili ve enerjik bir kız.Yeşil gözleri ve sarı saçları var.Renkli göz sahibi olanlardan nefret ediyorum.İnadına mı yapıyorsunuz ? Hadi Selena'nın arkadaşlarının hepsi renkli göz sahibi olsun diye.
''Sell haydi herkes geldi'' sadece kafamı sallamakla yetindim.Antrenman için bahçeye çıktık. Hareketleri ben hazırlıyorum bazen Tifany ve diğer kızlarda yardım ediyor tabi.Bahçede yarım bir daire oluşturup söze başladım.
''Selam kızlar,bugün wiggle wiggle şarkısıyla koreografi yapıcaz.Umarım bir yerimizi sakatlamadan bitiririz'' dediğimde herkes kıkırdadı.
''Fişekleyin şarkıyı''
Dans'ın son kısmında popolarımızı sallıyoruz tabi herkes bunu yaparken gülme krizine giriyor. Normal ponpon kızlar sürtük olurken bizim takım öyle değil. Sonunda popolarımızıda sallayınca kendimizi yere attık.
''Ahahaha son yerler ahahah'' Emma bunu söyleyince herkes gülmeye başladı.''Ama çok iyiydik ve şimdi herkes duşlara'' hep beraber ayaklanıp duş kabinlerine dağıldık.Duşum bitince dolabımdan dans eşofmanları gibi bir eşofman üstüme askılı siyah bir bluz her zamanki gibi salaş. Daha diğer kızlar çıkmamıştı bende yere oturup sırtımı dolaplara yasladım,telefonum ötünce cebimden çıkarıp baktım.Facebook'dan bir bildirim.Bildirime tıklayıp yüklenmesini bekledim,bizim prova dansımızı basketbol takımından Jake paylaşmış.Açıklama kısmında Sağlam kızlar,sağlam vücutlar
Sapık çocuk. Bizim tüm grubuda etiketlenmiş,altında yorum görünce okumak için aşağı indim.En öndeki esmer bir numaram,ayarlayın şu kızı bana. Yorum David'den ikinci sapık çocuk. Daha fazla oyalanmadan soyunma kabinlerinden çıktım.İçimden şarkı mırıldanarak koridorda yürürken karşıma bay ego çıktı.
Haberin olsun diye söylüyorum Justin,sinirlerimi bozuyorsun.Fazlasıyla.Onu hiç tınlamayarak yanından geçtim.Koridorun sağına dönüp kafeteryaya indim.Büyük bir ihtimalle Madison oradaydı, kendime bir çikolata alıp yanına oturdum.Madison bana bakıp sırıttı.''Videonuz diyorum Selena,gerçekten çok sexydiniz''
''Salaksın Madison,bu bizim doğamızda var.'' deyip saçlarımı elimle havalandırdım.
''Ego yığını seni,bunun cezası olarak bana çikolatanı veriyorsun''
''Al zaten doymuştum.''
''Tişikirler ifindim'' deyince kıkırdadım.
Eve gelince ilk işim kendimi yatağa atıp kuzuları saymak oldu.Birinci kuzu,ikinci kuzu ,üçüncü kuzu ,dört...
Selammm ! Umarım beğenmişsinizdir,sizden isteğim her bölüm sonunda vote vermeniz.Bölümler 5 vote ve 2 yorum sonunda gelecektir .
Sizi seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
Fiksi PenggemarYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®