Justin'i görür görmez gülme krizine girmiştim tabi anlamamıştı çocuk.
Justin omzumdan sarstı ''Neye gülüyon lan sen ? ''
Kahkahalarımın arasından zar zor '' Justin jsjshdhdhsj gay sjejej misin lan ? Jsjdjd ''
Ben gülerken çocuk renkten renge girdi gözleri bal renginden daha koyu bir renge dönünce sustum.
Kolumu sıktı ''Nediyon lan sen !? ''
Kolum acıyo ama '' Ya shhshs Michaella öpüşüyodunuz''
Kaşlarını çattı ''Ne zaman öpüştüm be ''
Kıkırdadım ''Rüyamda Justin ''
Kollarımı bıraktı ''Nasıl bir bilinç altın vardır senin ? ''
Gülüp bilmiyorum anlamında kollarımı iki yana açtım.Güldü.
Kafamı tam kaşıycaktimki üstündeki kabukumsu şeye deyince ve sızlayınca elimi çektim.
Justin '' Hani sen burnunu kapıya çarptın ya o sırada kafanda biraz açılmış dikiş atıldı''
Ben burnu mu ne zaman kapıya çarptım ?
Kaşlarımı çatarak konuştum ''Ben kafamı çarpmadım ki ne saçmalıyorsun sen ? ''
Güldü '' O zaman bana dediklerini de hatırlamıyor sun ? '' sinsice sırıttı.
Kafamı iki yana salladım valla hatırlamıyom amk.
''Nededim ki ? ''
''Söylemem''
''Söyleme merak etmedim zaten ''
Omzunu silkti ve yatakta yanıma uzandı yatak sallandı lan.
Elimle dışarıyı gösterdim ''Siktir git kaplumbağa yatağımdan ''
Kahkaha atmaya başladı ''Hwshhd Sell djjshd hadi sjshd siktir djdj git sjhdhd dedin shjdhd kaplumbağa jdjdjd neden ? ''
Gülmesinin arasında kelimeleri zor seçmiştim '' Hayır gelmedi '' diyip dudak büzdüm.
Gözleri dudaklarıma kayınca dudaklarımı eski haline soktum.
Elleri dudaklarıma kayınca kaldım.
Ben şok
Ben iptal
Ben wefad
Dudaklarını yalayıp konuştu '' Seni öpmeme izin verir misin Selena ? ''
Hemen geri çekildim '' Sen gitmiyor muydun kaplumbağa ? ''
Güldü '' Kızardın ''
''Ben kızarmam''
''Ama kızardın ''
''Hayır gözlerin bozulmuştur''
''Tamam öyle olsun''
''Ben acıktım ''
''Yemek hazırla ''
''Kalk kaplumbağa birlikte hazırlıycaz '' diyerek elinden tuttuğum gibi yataktan kaldırdım.
Mutfağa girip makarna çıkardım ne var ? Ev kadını değilim ben sonra umutsuz olurum dizilere konu olurum yemin ediyorum.Espiri yaptım neysa.
Makarnayı kaynayan suyun içine attım Justin domates sosunu hazırlıyordu.
'' Selena en sevdiğin sebze veya yemekler ne ? ''
Kıkırdadım ''Her şeyi severim ben sevmediklerimi saysam daha iyi olur.Bir domates hiç sevmem yiyince midem bulanır ama en çok domatesli makarnayı severim.İki zeytin sevmem değil ama yiyemem yesemde etin yarısı çekirdekte olur.Üç muz onun iki tane nedeni var bir sevmiyorum yani iki aklıma fesat fesat şeyler gelir onla ilgili.''
Kahkaha attı '' O muz konusunu es geçiyorumda domatesi sevmiyorsun ama domatesli makarnayı çok seviyorsun gerçekten ? ''
Kafamla onayladım,yemekleri yiyip salona oturduk.Youtube'da bir sevgili sevgilisinin saçını yıkıyordu vay fantaziye bak sen.Videoyu açıp izlemeye başladım.Justinde benimle birlikte izliyordu.
Elimden tutup beni kaldırdı ''Hadi gel bizde yapalım öyle ''
Durdurdum '' Nasıl olucak o ? ''
Gözlerini devirdi ''Sen küvete doğru eğilceksin bende yandan yıkıycam ''
Sızlandım ''Ama boynum ağrır benim öyle ''
Bir şey olmaz deyip beni geçiştiterek banyoya soktu.Suyu ayarladıktan sonra kafamı eğdim.
Boynum tutuldu amk.
''Boynum acıyor Justin''
''Uf sızlanma kızım.Bitti işte''
Kafama havluya sarınca boynumu düzelttim saçımı da o kurutucakmış.Sanki sevgiliyiz.
Saçımı kurutunca saçlarımı salaş bir örgü yaptım.
''Kaplumbağa sen ne zaman evine gidiceksin ? ''
''Açıkçası kovuyorsun ? ''
''Sanırım ''
"Görüşürüz güzelim''
''Görüşürüz kaplumbağa"
Nabıyonuz gençler bakın yeni bölüm getirdim size shbd o sevmediği şeylerde kendimi yazdım zaaa
Vote verin emi yavrularım.
Sınır 10 vote 2 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
FanfictionYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®