***Justin'den ***
''Yani sen onunsun oda senin öyle mi ? '' diye sordu John.
Kafamla onaylayıp cipslerden aldım '' Aynen öyle''
''Başka kız yok ? ''
''Yok.''
''Sadece Selena ? ''
Gözlerimi devirdim ''Evet sadece Selena''
Bana bakıp sırıttı ''Lan yoksa aşık mı oldun ? ''
Sırıttım '' Aşktan daha ötesi, böyle sürekli benimle kalsın bana sarılsın hatta onu bir odaya kapatıp sadece ben göreyim istiyorum ''
John kahkaha attı '' Vayy Justin bey aşık oldu ha ? Hatta daha ötesi.Ben sana diyim Selena'da sana karşı boş değil ''
Kola'dan yudum aldım '' Bilmiyorum '' dedim.
John elini cebine attı '' Bak şimdi Selena'yı arıycam sakın sesini çıkarma''
Kafamla onaylayıp yerimde dikleştim.
John Selena'nın adını rehberde bulup aradı ve hoparlöre aldı.
'' Alo ? ''
''Selena Justin çok kötü araba çarptı ''
Bir kaç saniye ses gelmedi '' Nasıl ya..Nerde o !? Hangi hastane !? Çok mu kötü ? ''
En son sesi ağlamaklı gelmişti.John'a vurdum. Kızı ağlatmı dedik biz ona.
''Selena sakin ol şaka yaptım''
'' Lan sikerim seni çocuk kapa be telefonu Gerizekalı ! ''
Telefonu kapatınca kahkaha attım.
John elini omzuma koydu '' Ee doğum günü çocuğu ne yapalım ? ''
Kaşlarımı çattım ''Bugün benim doğum günüm mü ? Unutmuşum.''
John kahkaha attı ''Tabi aklın hep Selena'da olunca''
Koltuktaki yastığı alıp ona fırlattım '' Kapa çeneni ! '' dedim gülerek.
''Tamam dostum sakin ''
***
John gittikten sonra babam ve kardeşlerim arayıp doğum günümü kutlamıştı aslında gece tam on ikide doğmuşum yani erken kutladılar neyse.Aslında 5 dakika kaldı.
Mutfaktan kendime çikolata alıp koltuğa oturdum. Tam ısırıcaktım ki ice-tea unuttuğum aklıma geldi.Yerimden kalkıp mutfağa geri döndüm.
Geldiğimde çikolata yoktu.Az önce bursa değil miydi ?
Mutfaktan yeni bir tane almaya gidip geldiğimde bu sefer çikolata çöpü yerdeydi yere eğilip alacağım sırada biri sırtıma atladı ''Doğum günün kutlu olsun ayıcık ! '' ve sonra yanaklarımda öpücük.
Sırtımdaki şahıs yere indi baş harfi Selena.
Selena bana sarıldı ve doğum günü şarkısını söylemeye başladı.Şarkı bittiğinde konfeti patlama sesleri ve bizim çocuklar.
''İyi ki doğdun Justin ''
John uzaktan göz kırptı bende sırıttım.
Pastalarımız çikolatalıydı acaba neden ? Cevap o kadarda zor değil.
Mike masanın üstüne çıktı '' Pekala millet ! Şimdi hediye zamanı ! Herkes sıraya girsin !''
Okuldakilerin çoğu bizim evdeydi.
Hediye vakti bitince biraz oyun oynadık sonra herkes teker teker dağılmaya başladı.
Sadece bizim çocuklar kalmıştı.
Selena beni elimden tutup kaldırdı ''Gel sıra benim hediyemde ''
Aklıma fesat şeyler geliyor neden ?
Beni balkona çıkardı ve bir kutu verdi kutuyu açtım içinde sevdiğim şekerlemeler vardı ve bir not vardı notu alıp okudum.
Seni çok seviyorum ayıcık , iyiki doğdun !
Yaşlandın be Justin !Sevgilerle selena.
Güldüm '' Selena senden de bu beklenir '' dedim.
Kafasıyla gülerek onayladı ''Şimdi ikinci hediyem''
Bana yaklaştı dudağımdan öpmeye başlayınca karşılık verdim.Ben bu dudaklar için yanıp tutuşuyodum oğlum tabi karşılık vericem.
Elimi yanağına koyup okşamaya başladım bir taraftan,benden ayrılınc gözlerimi açtım dudaklarını yalayıp güldü '' İyi ki doğmuşsun be Justin''
****
Bitti sandınız dimii bu sefer gerçekten bitti sjjsjd.
Selena ve Justin yaklaşıyo farkındaysanız.Ama ikinci kitapta çok tuhaf şeyler olucak ve tüm denge değişicek.
Neysa vote verin sınır 10 vote 2 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
FanficYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®