"Selena, bak gerçekten üzgünüm. Hadi ama konuşş'' Justin omzumu dürtüklemeye pardon delmeye başlayınca bakışlarımı sıcak çikolatamdan alıp ona çevirdim.
Eve geldikten sonra kendime sıcak çikolata yapıp keyif yapıcaktım.Birinci adım oldu ama ikinci adım olmadı,Justin sayesinde.
''İki çikolata versem barışırmısın ? '' sordu.
Kafamı iki yana salladım nefesini küfreder gibi dışarı verdi.Çok karizmatik oldu bi saniye s.s
''Dört çikolata dört pizza ? '' kafamı yine iki yana salladım.
''Immm buldum ! 10 çikolata, 10 pizza , birdeeee öpücük ''
''Sonuncu ne alaka olum ? '' sırıttı.
''İlk ikisi sana hediye sonuncusu bana'' eliyle yanağımı okşamaya başlayınca çekildim.
İlk havada kalan eline baktı ve sonra dudağını yalayarak elini indirdi.
''Haaaağğğ....pşsşuhhhhh'' ve hapşurdum.Maymunların çiftleşirkenki sesleri gibi ses çıktı yemin ediyorum.O ses nasıl bilmiyorum ama anladınız işte.
Justin kahkaha attı ve yanaklarımı ve birlikte kafamı sallamaya başladı.
''Oy oy küçük Marie hasta mı olmuş ? '' yanaklarımı zorla kurtarıp elimle ovaladım.
''Sanırım hasta olmuş ve ayrıca o öpücük olayı olmayacak.Sonuçta benim sevgilim varmışmış '' dedim sırıtarak.
Kafasını kaşıdı ''Gerçekten çok üzgünüm ama,kim arkadaşıyla aşkım seni çok özledim diye konuşur !? '' de sakin ol şekil çıcık.
''Ne bağırıyon olum !? Ben niye bağırıyom ? Neyse arkadaşımla konuşmadım zaten'' dedim omuz silkerek.
Anlamadığı basbaya belli oluyordu.Gözlerimi devirdim ''Justin konuştuğum kişi benim bi haaaaaappppşşuğğğ ''
Bana gülen gözleriyle baktı evet gülen gözlerle ''İlaç ister misin ?'' diye sordu.
Kafamı iki yana salladım ben ilaç içmemm.
''Üşüyor musun ? '' kafamı salladım.''Gel buraya küçük panda'' dedi beni kollarına çekerek.
Panda mı ? Oldu o zaman biz kalkalım Justin.Bunu daha fazla düşünemeden gelen uykuyla Justin'in göğsüne iyice sokulup uykuya daldım.
***Justin'den **** (Sanirim ilk defa ondan yazıyom sjsjdj )
Bana sarılmasından 10 saniye geçmeden uyuyan Selena'ya baktım.Çok masumdu,güzeldi,sevimliydi,espiriliydi.
Saçlarıyla oynamaya başladım.Çikolata kokusu kreşten beri aynıydı.Kafasına bir öpücük konudurup derin bir nefes aldım.
Selena sürtük değildi ve olamazdı.Erkeklerden en yakın bana davranıyordu,veya ben öyle anlamak istiyordum.
Ama o gün o konuşmasına sinirlenmiştim.Yani benim olana kimse yamuk gözle bakamazdı.
Benim dediğime bakmayın kardeşim gibidir.(Yav he he )
O gün konuştuğu kimdi acaba ? İçimdeki merak büyürken masanın üstünde Selena'nın telefonunu gördüm.
Selena'yı rahatsız etmeden telefonu elime aldım.Umarım şifre yoktur.
Duvar kağıdında kuru kafalar vardı.Ekranı kaydırdım,şifre vardı işte bu iyi olmadı.
Telefonu yerine bıraktım.Selena horluyor muydu ? İçimden kahkaha atsamda dışımdan sadece gülmekle yetindim.
Kendi telefonumu alıp şifremi girdim. Ne sandınız benimde şifrem var.
Telefonumda biraz oyalandıktan sonra Selena'yı kucağım alıp odasına taşıdım.Üstünde kot pantalon vardı,rahat uyuyamayacağı için kıyafetlerini değiştirmek amacıyla bavulundan inekli kalın pjamalarını aldım.
Tişörtünü yavaşça çıkardım.Göğüslerine bakmamaya çalışarak pjamanın üstünü hemen giydirdim.Kot pantalonu çıkarıp pjama altını giydirdiğimde erkeklerin odasına gidip kendi pjamalarımı giydim.Herkes uyumuştu benim dışımda,bende şimdi huzurlu bir uyku yaşamak için güzelimin yanına gidiyordum.
Selam kankolarr sjdjdjdd dün vote ve yorum sayısı çok hızlı geldiği için bugünde yazdım.Justinin ağzından olan kısmı beğendiniz mi ?
Diğer bölüm sadece Justin'den yazabilirim.Ayrıca şimdi bir etkinlik yapıcam ajdj
Siz karakterlere sormak istediğiniz soruyu buraya yorum olarak atıcaksınız.Bende diğer bölüm karakterlerin ağzından yanıtlıycam sjdjdj.
Yorumlarınızı bekliyom ona göre shhd
Sınır 10 vote 2 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
FanfictionYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®