Selammm sjsjd üç gündür ard arda yeni bölüm yazıyom kıymatimi bilin.Bölümüm başında Justin'in ağzından.
Sabah Selena' nın yatakta kıpırdanmasıyla uyandım normalde küçücük bir patırtaya uyanan biri değilim ama Selena'nın gece ateşi çıkınca yarım saatte bir başına ıslak bez koydum.
Gerçekten çok uykum vardı,Selena bacağını yataktan dışarı çıkarınca gözlerimi devirdim.Tüm gece boyunca eli kolu rahat durmadı resmen. Bacağını alıp yatağa geri soktum.
Yatarken durmadan şekil değiştiriyordu bir ara iki bacağını birleştirip ters bir biçimde yattı.
Ama yorgun olduğu yüzünden belli oluyordu. Hastalığın verdiği bir yorgunluk vardı yüzünde.
Bende çok yorgundum ve uyumak istiyordum. Selena gözlerimi kapıyorum ve lütfen bu sefer uyumama izin ver.
••••••
Saçımda hissettiğim dokunuşlarla kıpırdandım.Biraz zaman geçmeden yüzümde yine aynı elleri hissettim.En azından kendimi uykulu ve yorgun hissetmiyordum.
Gözlerimi yavaşça açtım,Selena uyandığımı görünce masumca güldü. Gülmesi kalbimi okşamıştı bende ona gülümsedim.
Üstümüze yorganı çekmiş ve bana doğru dönmüş,yeni uyandığı belli oluyordu.
Saçımla oynamaya devam etti bende gözlerimi kapatmıştım.Huzur dediğimiz şey şuanda benimle birlikteydi.
Gözümü açıp Selena'ya baktım eli yorulmuş olmalı ki elini yavaşça çekti ve bana sarıldı.Bende kollarımı ona sardım.
İkimiz de konuşmuyorduk ve birbirimize sarılmış haldeydik kafamı boyun ve omuz girintisine koydum.
Şuan sevgililer gibi olmuştuk ama değildik.
Ben kimseyle çıkmadım daha önce sadece kullandığım kızlar oldu.
Ama o öyle bir kız değildi,okulun en popüler kızı olmasına rağmen.
Yanağını öptüm ''Hadi Selena kalkmalıyız güzelim ''
Sesi pürüzlüydü ve kısıktı ''Hayır böyle iyiyim ''
Bende öyle.
Yerimde doğruldum Selena bana yapışmıştı resmen.Biliyorum mükemmelim.
Egondan görünmüyon Justin
Çok derler bu lafı güzelim
Höst lan bana mı yürüyon
Yüksek sesli tövbe deyince Selena bana baktı ''Ne tövbe ?''
Kıza iç sesime biraz önce yürüdüm ondan tövbe diyorum diyemem.
Cevap vermeyip yataktan kaldırdım ''Hadi bakalım üstüne de şu ceketi giy '' diyerek sandalyenin üstündeki kalın ceketi alıp giydirdim.
Sonra yine kucağıma alıp odadan çıktım ve salondaki bir koltuğa oturttum.
Çocuklar yemek yiyorlardı bende iki tabağa yemek doldurup birini kendime birini Selena'ya verdim.
Yemek olarak ketçaplı spagetti vardı (canim çekti amk sjdjd )
Çatalı makarnaya dolayarak koca bir çatalı ağzıma attım.
''Selena hasta mı oldun , bebeğim ? '' diye sordu Madison.
''Biraz'' dedi Selena ağzına küçük bir çatal makarna alarak.
Yemek bile yemiyorsa Selena hastadır.
Bana bakıp kıkırdadı,komik bir şey varsa söyle hep birlikte gülelim yavrum.Öğretmen gibi oldum höst.
Ağzıma yeni bir çatal makarna aldıktan sonra sordum ''Neden güldün bakıyım sen ? ''
Bana yaklaşıp dudaklarımı ateşli bir şekilde öptü ve ''Seni seviyorum '' dedi
Dememi bekliyorsanız yanılıyorsunuz serçe parmağıyla dudağımın kenarındaki ketçabı sildi ve parmağını gösterdi ''Ağzının kenarında ketçap vardı'' diyip makarnasına geri döndü.
Yemeğimiz bittiğinde hepimiz koltuklara kıvrılmıştık Madison Selena'yı yanına çekerek sarıldı,Selena'da ona içten bir sarılmayla karşılık verdi.
Mike kızlara bakıp konuştu ''Biz böyle sarılsak gay derler ''
Kızlar kıkırdadı Madison ''Siz erkekler her zaman soğuksunuz ve odunsunuz öyle erkek erkeğe sarılınca yanlış anlaşılır tabi''
Selena'da onu destekler gibi kafasını salladı.
Michael öfledi bir daha öfledi ''Hadi bir şeyler yapalım ''
Mike onaylarca konuştu ''Bende çok sıkıldım hani nerde bizim gençlik ruhumuz ? Ha nerde ? Selena'yı saymıyorum zatende''
Madison hareketlendi ''Ay ne yapsak ki'' dedi.
Mike telefonundan bir şey açıp bize gösterdi ''Heads up diye bir oyun var hadi oynayalım''
Herkes kafasıyla onayladı Mike oyunu anlatıp telefonu kafası üstüne koydu oyun bir kişi telefonu kafasının üstüne koyuyor diğer kişiler telefonda çıkan kelimeyi anlatmaya çalışıyordu.Eğer bilirse telefonu aşağı doğru pas yaparsa yukarı doğru oynatıcak.(Gerçekten böyle bir oyun var hatta türkçe halide var anlat bana diye shjs )
Çıkan kelime : Rüya
''Biz gece yatınca ne görürüz ? '' dedi Michael
Mike hemen ''rüya'' diye atıldı kafamızla onaylayınca telefonu aşağı doğru hareket ettirip normal haline getirdi.
Kelime : çikolata
Herkes Selena'ya döndü
Madison ''Selena'nın en sevdiği yiyecek abur cubur ne ? ''
Mike ''Her şeyi seviyor ki ? Imm çikolata !'' kafamızla onayladık.
Kelime : pizza
Selena atıldı ''Benim geçen hafta yedi dilim yediğim şey ne ? ''
Yedi dilim pizza yemiş oha neresine gidiyor bu kızın onlar ?
''Pizza ! ''
''Doğru''
Biraz daha oyun oynadıktan sonra film izlemeye başladık.
Looo loooo hadi halay çekek jsjsjd mahmut tuncer idolum :3
Neysa vote ve yorum istiyiremmm yarın yeni bölüm gelemez ondan sonraki günde hafta sonu gelir anca ://
O yüzden üç gün üst üste yazdım.
Sınır 10 vote 2 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
FanfictionYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®