Görüşürüz Rambo.

3.9K 202 64
                                    

BU BÖLÜM @kitapyiyenbloger 'a.Umarım doğru yazmışımdır.

Bölüm Şarkısı:Little Mix Move

Okuduğum yazının etkisiyle 'oha' diye fısıldayıp dosyayı karıştırmaya başladım.

JUSTİN BİEBER

-BİR KIZI HAMİLE BIRAKMAKTAN OKULDAN ATILDI.KIZ ÖĞRENCİ İSE BEBEĞİ ALDIRIP EĞİTİMİNE BAŞKA BİR ÜLKEDE DEVAM ETMEYE GİTTİ.

Hadi anladım ilişki yaşarsında bare korun onu da biz mi söyleyelim ? Dosyayı bırakıp çantayı elime alıp hemen odadan çıktım.

Kızda da suç var ama ne izin veriyon ? Yazık olmuş kıza.

Sınıfın kapısına geldiğimde kapıyı çalıp içeriye girdim.Hocaya çantasını teslim ettikten sonra yerime oturdum.

''Mad'' diye fısıldadım bana baktı.

''Sana tenefüstte bir şey söyliycem'' dedim.Beni kafasıyla onaylayıp defterine bir şeyler çizmeye devam etti.

Tenefüs zilinin çalmasıyla herkes sevinirken hoca somurttu.

''Çok sevinmeyin çocuklar, bir sonraki derste etkinlik yapıcaz.'' diyip sınıftan ayrıldı.

Mad'i kolundan tuttuğum gibi kaldırarak koridorlarda sürüklemeye devam ettim.En sonunda banka geldiğimizde oturup bana sert bakışlar attı.

''Hadi ne söyliyceksen söyle Sell'' dedi sızlanarak.

''Ben hocanın çantasını almaya gittim yaaa'' dedim daha fazla sızlanmasını isteyerek.

''Eveeett.Lan dövecem olayı akıcı anlat'' dedi.

Onu kafamla onayladım.

''Justin bu okula gelmeden önce bi kızı hamile bırakmış.'' dedim.

Gözlerini pörtletti ''O zaman ortaokulda ? '' dedi soru sorarcasına.

Oha ! Ben bunu düşünmemiştim.14 yaşında hamile kalan bir kız.

''Aynen'' dedim onu kafamla onaylayarak.

''Başka bir ayrıntı yazıyor muydu ?'' diye sordu.

''Birde kız bebeği aldırıp eğitim için başka bir ülkeye gitmiş o kadar'' dedim.

Biraz düşünürmüş gibi yapıp eski haline geri döndü.

''Aslındaaa onun için pek anormel değil. Her gün farklı kızla oluyor o günde korunmayı unutmuş'' dedi sonunda kıkırdayarak.

Bende kıkırdayarak kafamla onu onayladım.

Beni kolumdan kaldırdı.Ben ise ona anlamayarak bakıyordum.

Bahçeden tam basketbol oynayanların önünden geçicekken onu elimle durdurup kenarından geçirdim.

''Çocuklar çalışıyor seni salak'' dedim.

O ise dudaklarını büzdü kıkırdayıp koluna girdim ve sınıfa geçtik.

××××××

''Ah tanrım ölüyorum'' dedim kendimi çimenlere atarken.Diğer kızlarda benim gibi yere uzanıp derin derin nefesler almaya başladılar.

''Sell son bir tekrar daha yapıp bitirelim artık'' dedi Emma.

Diğer kızlarda onu onaylayan homurtular çıkarınca ayağa kalkıp şarkıyı tekrar başlattım.

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin