Amerika Kürdü Timeee ✌

3.1K 160 26
                                    

Yastığıma iyice sokuldum ve güzel rüyamın devamını görmeyi umdum.Bir kaç dakika geçmeden uykuya dalmıştım.

''Oha abi şunlara bak ''

''Resmen bütün olmuşlar''

''Tamam canım hadi uyanıcaklar''

''Dur fotoğraflarını çekmeden olmaz''

Yerimde hareket edip kafamı bir şeyin üstüne koydum.Yastığımda bana sarılıp kafasını omzum ve boynum arasına koydu.Yastık !? Sarıldı !

Ne olduğunda bakmak için kafamı kaldırdım.İlk önce bizim çocukları gördüm Madison'ın elinde telefon vardı,kaşlarımı çattım.

''Noluya yağ ?'' dedi Justin,doğru biz birlikte uyumuştukda bu kadar iç içe nasıl girdik gece orası meşhul.

Justin'in bacağı benim üstümde kafası boynumda,benim bacağım Justin'in diğer bacağının arasında sıkışmış.Halimize bakınca gülmeye başladım,çok komik bir görüntü.

''Kızım neden gülüyorsun ?'' diye sordu Justin.Ellerimle ikimizi işaret ettim.''Bilmem komik geldi '' dedim çocuklar odadan çıkmıştı.

''Tamam gel buraya benim uykum var '' dedi beni kendisine çekip kafasını eski yerine koyarken.Sızlandım '' Justin hadi kalk'' dedim.

Bir şeyler mırıldandı ''Saçlarımla oynar mısın güzelim ? '' sordu sesi boğuk geliyordu.

''Pekala'' deyip saçlarıyla oynamaya başladım.Saçları yumuşaktı ve güzel kokuyordu.

Elim yorulduğunda saçlarıyla oynayan elimi çekip yataktan yavaşça kalktım.Banyoya girerek işlerimi hallettim ve odaya geri döndüm.

Justin'in kısmına doğru eğildim ''Justin ben iniyorum gelicek misin ? '' sordum.

''Hayırğ seğn iğn güzeliğm'' dedi yerimden kalkıp odadan çıktım.Sarhoş gibi konuşmuştu.

Salona girdiğimde bizimkiler kahvaltı ediyordu ''Günaydın çocuklar '' dedim gülerek.

Hepsi sırayla günaydın dedi. Mutfağa girip cici bebe bulma umuduyla dolapları karıştırdım.Dolabın en dibinde bulunca gözlerimde kalp işareti oluşmuş olabilir.

İlk önce kaseye cici bebeyi koydum üstüne de sütünü eklediğimde kahvaltım hazırdı.

Salano girip boş bir koltuğa oturup kahvaltımı yemeye başladım.Diğerleri salondaki yemek masasında yiyorlardı.

''Selena kahvaltı etmiycek misin ? '' diye sordu Mike.

Elimle tabağımı gösterdim ''İşte kahvaltım ve sizinkinden daha lezzetli'' dedim.

Peynir ekmek zeytin benim için kahvaltı değildir.

''Hiç sağlıklı beslenmiyorsun Selly'' dedi Madison ağzına peynir atarken.

''Anne ? Çık git Madison'ın içinden '' dedim kıkırdayarak.

Mike bana havadan beşlik gönderdi bende ona aynı şekilde karşılık verip sevgili kahvaltıma devam ettim.

''Evöt bugön nöpöyöröz ?'' dedim ağzım doluyken iğreçlikte sınır tanımıyorum.

''Bögön köyök yöpöyöröz '' dedi John.Buda ağzı doluyken konuştu ama etrafa saçıldı. Madison yüzüne gelen parçayı elinin tersiyle silip John'a baktı.

''Ne zaman çıkarız ? Ben çok sıkıldım'' dedim tabağımı kucağımda bırakıp,doymuştum.

Michael bana inanamaz gibi baktı ''daha yeni kalktın Sell''

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin