Bebeğin senin üstüne kusması mükemmel

3.2K 170 22
                                    

Telefonumun çalmasıyla abur cuburların arasında kaybolmuş telefonumu aramaya başladım.Dün gece Madison'la evi baya dağıtmıştık,ben salonda uyumuşken o odasına çıkmıştı.

Telefonu bulduğumda hâylâ daha çalıyordu.Arayan gizli numara.

Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

''Alo ? '' dedim sorarcasına.

''Selam güzelim '' dedi telefon sapığım oldu ! Ve bu benim hayalimdi ! Ciddiyim.

''Selamm kimsin ? '' dedim söylemesini umarak.

''Telefon sapığın'' dedi gülerek.

''Pekala telefon sapığım niçin aramıştın ? '' dedim yerimden kalkarken.Mutfağa girip nutella ve kaşık alıp mutfak tezgahına oturdum ve yemeye başladım.

''Normalde küfür edip kapatman gerekmiyor muydu ? '' dedi gülerek ne çok gülüyor.

''Imm hayır,bu hayalimdi'' dedim gerçeği söylerek.

''Telefon sapığı mı ? '' dedi derin bir kahkaha atarak.

''Evet'' dedim gülerek,nutellamdan bir kaşık daha alıp ağzıma attım.

''Bir şeyler yiyiyorsun sanırım?'' dedi sorarcasına.

''Hı-hım'' dedim çünkü ağzım nutellayla doluydu.

''Pekala anormel kız şuan kapamam lazım ama seni sonra arıycağım'' dedi  gülerek.

''Tamam telefon sapığı görüşürüz'' dedim ve kapattım.

Doyduğumu hissedince kaşığımı bulaşık makinesine koydum ve banyoya girdim.

Telefonumdan sevdiğim müziklerden birini açıp jakuziye uzandım.

Parmaklarım buruşunca bornozuma sarılıp banyodan çıktım ve odama geçtim.Eşofman takımımı giyip saçlarımı kuruttum.

Spor ayakkabılarımı giyip Madison'a dışarıya çıkacığıma dair bir not yazıp evden çıktım.

Hava soğuktu ama abartılı bir soğuk yoktu.Ceketime iyice sarınıp kulaklığımı takıp müziğin kulağıma dolmasına izin verdim ve koşmaya başladım.

Sitenin bilindik yollarından koşarak geçerken gözüme bir ev takıldı.Ev bugüne kadar boştu ama yeni birileri taşınıyor gibiydi.Umursamayıp koşuma devam ettim.

Son günlerde fazla yemiştim ve kilo almak istemiyordum. Bir bank bulunca soluklarımı düzenlemek amacıyla banka oturdum.

Nefeslerim normal ritmine gelince banktan kalkıp eve doğru koşmaya başladım.

Yolumda bir tane köpek durdu küçük kahverengi bir köpekti ve çok tatlıydı.Yere eğilip tasmasında ki ada baktım.Rony.

''Selam Rony'' dedim tüylerini karıştırarak.Bana bir havlama gönderip kafasını bacağıma sürttü.Temiz bir köpek olduğu belliydi.

Rony'i biraz daha sevdikten sonra kalan yoluma devam edip evime ulaştım.Terlemiştim ve duş almak istiyordum.Banyoya girip hızlıca  bir duş alıp çıktım.

Madison hâylâ uyuyordu ve onu rahatsız etmek istemediğim için evde sessizce dolaşmaya başladım. En sonunda çatı katına girince eski albümleri gördüm.Yere oturup albümlerden birini alıp bakmaya başladım.

Küçüklük albümümdü,küçükken bile mükemmelmişim.

Son resimde Justin ve benim küçüklük fotoğrafımı görünce güldüm ; çünkü her zaman ki gibi kavga ediyorduk.

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin