Göt Oğlansın Justin

4.3K 211 86
                                    

Bölüm Şarkısı : Ariana Grande-Lovin it

Akciğerlerime oksijen girmesiyle derin

nefesler almaya çalıştım.Bir yandan da öksürüyordum.Beni sudan çıkaran kişiye baktığımda Mike'ı gördüm (Justin sandınız demi ajsjs)

Madison'a baktım. ''Senin sorunun ne ?'' diye sordum.Hangi arkadaş arkadaşını boğmaya çalışırdı.

Madison bana özür dileyen bakışlar attı.''Tanrım,gerçekten çok üzgünüm. Nefesini tutabilirsin zannettim.''

Gerçekten üzgün gözüküyordu ''Tamam sorun yok Mad'' dediğimde havuzda olmamıza ve benim Mike'ın kolları arasında olmama aldırmadan sarıldı.Bende onun sarılışına karşılık verdim.

''Çocuklar siz takılın,ben birazdan gelicem'' dedikten sonra havuzdan çıktım.İlk önce banyo alıcak ardından da atıştırmalık bir şeyler hazırlıycaktım.

Banyodan çıktıktan sonra altıma kot şort üstüne siyah askılı bir bluz giydim.Saçlarımı kurutmaya gerek duymadan aşağı çocukların yanına indim.

''Hey! Yiyecek bir şeyler hazırlıycağım  istediğiniz bir şey var mı ? '' diyerek sordum.

''Patates kızartması olsa fena olmaz'' dedi Mike.

Onu kafamla onaylayıp mutfağa geri geçtim. İlk önce buzluktan hazır dilimlenmiş patates poşetini çıkardım.Bir tencereye ilk önce sıvı yağ ve tuz döktükten sonra patetesleri içine attım.

''Hey !'' arkamdan gelen sesle yerimde zıpayıp arkama döndüm.

''Beni korkuttun Justin '' dedim gözlerimi devirerek.Bana bir adım yaklaştı,zaten aramızda iki adımlık mesafe var.Ailen sana terbiye öğretmedi mi ? Cık cık cık.

''Ne istiyorsun Justin ?'' dedim ama o beni tınlamadan ellerini mutfak tezgahına koydu.Böylece tezgahla onun arasında kalmış bulundum.Kaşlarımı çatarak ona baktım.

Ellerini ocağa doğru götürüp kızarmakta olan patatesin ateşini kapattı.

''Sadece patateslerin yanmasını istemeyiz Selena.'' göt oğlansın Justin.

Kolları arasından kurtulup gözlerimi devirdim.Kızım çok devirme gözlerini sonra şaşı kalacan kimse bakmıycak sana.

Sus be.Patatesleri bir tabağa boşaltıp fırındaki  daha  önceden attığım pizzayı çıkardım.

''Orda boş boş dikileceğine yardım et Justin'' dedim tabakları göstererek.Bu sefer o gözlerini devirip servis tabakalarını bahçeye çıkarmaya gitti.Bende elime patates tabağı ve pizza tabağını alıp bahçeye görürdüm.

''Oo döktürmüşsun be Selena'' dedi Madison'ın sevgilisi (yazar adını unuttu ahshs) 

''Tabi ben Mad kadar beceriksiz değilim'' dedim  pizza dilimimden ısırık alırken.

''Ketçap mayonez nerde ? '' dedi koca götlü olmayan ama ben sinirlendiğim için öyle diyeceğim Madison.

''Kaldır poponu al.Yemekleri ben yaptım o kadar'' dedim.Madison gözlerini devirip masadan kalktı.

''Ee Sell hayat nasıl gidiyor?'' John'un konuşmasıyla ona baktım.Yuvarlanıp gidiyoruz öyle işte yani.Neden sen top musun ? Ajsjsjsj.

Arkadaşlar iç sesim espiri yaptı hadi gülelim.

''İyi gidiyor John'' dedim.Yaşlı teyze amca konuşması mı yapıyoruz anlamadım ki.

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin