Bölüm şarkısı
Little Mix DNAYine bir okul gününe ev arkadaşımın üstümde tepinmesiyle başlamıştım.Normalde yüzüme tecavüz eden güneş ışınlarıyla kalkmam lazımdı değil mi ? Ama ben akıllı bir kız olarak her gece yatmadan önce perdelerimi kaparım.Yatağımdan uyuşuk adımlarla çıkıp,banyoya girdim.İlk önce dişlerimi fırçaladım.
Banyoda işim bitince odama geri dönüp,kıyafet dolabımımın önüne geçtim.Ellerimle kıyafet askılıklarını inceledikten sonra kararımı streç, yırtık temalı bir pantalon,üstüme ise kısa kollu ve göbeğimi gösteren salaş bir bluz giydim.Makyaj masamın sandalyesine oturup saçlarımı dalgalandırdım.Makyaj olarak sadece mavi bir göz kalemi çektim.
Evimiz iki katlı şirin bir ev,ailem zengin olduğu için her istediğime sahiptim.Sadece sevgileri eksikti.Param olmasa ama ailem bana sevgilerini verse şuan daha mutlu olabilirdim kesinlikle.Bu konulara daha fazla takılmamak amacıyla ayağımada mor converse'imi giydim.Topuklu ayakkabıyla bir keresinde gittiğimde sakarlığım tutup merdivenden düşmüştüm.Sakar bir insanım yapabileceğim bir şey yok.Ama beni sevenler her halimle sever mesela ev arkadaşım ve en yakın arkadaşım Madison,diğer yakın arkadaşım Emma gibi.
Madison'ı daha fazla sinir etmemek için acele adımlarla odamdan çıkıp,merdivenlerden indim.Ah hanımefendi (!) beni beklememiş.Hemen kapının yanındaki anahtarlarımı alıp bahçeye çıktım.Yolun karşısındaki arabama ulaştığımda bana göre saatler geçmişti.Arabama iyice yerleştikten sonra gazı kökleyip okula doğru sürmeye başladım.Okulda hatrı sayılır popülerdendik.Aynı zamanda da okulumuzun amigo kızlarının kaptanıyım.Bu kadar şeyi anlattım ama ismimi söylemedim. Çok akıllı olduğumu bir kez daha gözler önüne serdiğim için kendimi tebrik ediyorum,ismim Selena.Selena Marie Gomez.
Okula ulaştığımda arabamı park edicek bir yer aradım.Boş bir yer bulunca yüzümde şu piç smile'dan oluştu.Arabamıda park ettiğimde,indim.Yanımda çantam yok çünkü dolaplarımız var,telefonumda cebimde olduğu için bir sorun olmuyor.
Okulumuzun sahibi yememiş içmemiş sadece okulu yaptırmış gibi şakam yok.Bahçesi çok çok anladınız işte geniş, binaların içide öyle. Basketbol sahamız,havuzumuz,koşma yerleri,dans sınıfları ne ararsanız var.
Bugün çok uyuşuk muyum yoksa bana mı öyle geliyor ha ? Ders binasına girip bizim kızlara bakmaya başladım.Ah hadi ama millet başbakan gelmedi bana öyle bakmayın sizi salaklar.Biricik (!) okul arkadaşlarıma böyle dediğim için kızmayın sakın.Herkes kendi çıkarını düşünür ve egoları ah tanrım ! Benim bile egom o kadar büyük değil, okulun popülerinin bile.Tamam o kadar da egosuz değilim. Bu konuları kapatalım.Bizim kızları bulamadığım için aptal aptal dolaşmayı kesip sınıfıma girdim.
Telefonumu cebimden çıkarıp Madison'a mesaj atmaya başladım.
Seni gerizekalı evden haber vermeden çıkıyorsun nerdesin ?
Çok geçmeden yani sadece iki saniye sonra geri cevap geldi.Hayırdır bebeğim telefonu eline mi monte ettiler ? Demek istesemde demedim.
Ahh hayır Sell sınıfa geliyorum bekle.
Tamam bekliyorum,bunu içimden söyledim tabiki de.Bir daha sms'imi harcayamam.Pinti değilim sadece tasarruf yapıyorum.20 kuruştan mı ? Sell ciddi misin ?
Selam sürtük,evet sürtük çünkü benim iç sesim kendi türleri gibi akılcı şeyler söylemez. Sende diğerleri gibi olsan ne olurdu be ? Ama ben Selena'yım.Tabiki bir terslik çıkıcak.Kapının açılmasıyla kafamı oraya çevirdim.Madison yanıma suçlular gibi geldi ve sarıldı.
''Sell sana haber vermeden çıktığım için üzgünüm ama John çağırmıştı.'' ah hiç problem değil sen sevgiline git.
''Pekala sorun değil,mahkemenin kararıyla seni affediyorum ölümlü'' sesimi biraz kalınlaştırmıştım.O ise kıkırdayıp sözlerine başladı.''Selena sesini bir daha öyle yapma, sesin kabız olupta ıkınanların sesi gibi çıkıyor.''
Biz o kadar komiklik yapalım sen kalk sesimi kabız bir insanın sesine benzet,oldumu be ? Sadece gözlerimi devirdim ve kollarımı göğsümde birleştirdim.Sınıfın kapısı açıldı ve düşman Justin Bieber içeriye giriş yaptı.
Merhaba kafası karışmış olanlar var mı bilmiyorum ama kısa bir özet geçiyim.
Diğer bölümleri sildim ve yeni bir konuyla karşınızdayim.Buda birinci bölümdü.Umarım beğenmişsinizdir.Vote yapmayı unutmayın baybler ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
Fiksi PenggemarYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®