Bölüm Sarkisi: Selena Gomez - Middle Of Nowhere
Üstüme aceyle şortumu ve tişörtümü geçirip evden çıktım.Arabama acelece bindikten sonra son sürat okula gitmeye koyuldum.Dün geç uyuduğum için geç kalkmıştım ve sevgili arkadaşım beni uyandırmamıştı.
Arabamı park edip okula doğru koşmaya başladım.Tabi ders başladığı için bahçede kimse yoktu.
Kapıyı çalıp gel sesini duyunca sınıfa nefes nefes halinde kalmış şeklinde girdim.
''Hocam geç uyandım üzgünüm'' dedim özür dileyen bakışlarımla hocaya bakarken.
Beni kafasıyla onaylayıp ''Bir daha olmasın Gomez,yerine geçebilirsin'' dedi.
Sırama geçip Mad'e kötü bakışlarımı attıp dersi izlemeye geri döndüm. Matematik dersinden nefret ediyorum. Ne işime yarıycak ki ? x'ler y'ler filan.
''Bayan Gomez anladınız mı ?'' diye sordu hoca.Çok güzel anladım merak etmeyin hocam.
''Evet anladım hocam.'' dedim.Bu yalanların yüzünden cehennemde kendini de benide yakıcaksın !
''Gel bakalım çöz bu soruyu '' diye eliyle tahtada ki soruyu gösterdi. Sıramdan kalkıp tahtaya çıktım.
Hoca kalemi elime verdi.
Düşün Selena düşün. 2x+5=25 x=?
Sorusunun cevabını şimdi , x'i yanlız bırakıp beşi karşı tarafa atsam olurmu ki ? Denemekten zarar gelmez herhalde.
''Hocam sonuç 10 " dedim yüzümde ki sırıtışla.Sell sadece matematik sorusu çözdün.Atomu parçalamadın.
Onu da parçalarımda yere bir şey dökülürse Madde beni parçalar. Bu yaşta bu zeka çok fazla.
Kafamdakı tartışmayı bitirdiğimde hoca çıkmıştı ve ben hâyla soruya bakar haldeydim.Silkelenip sınıftan çıktım.Kantinden kendime oreo ve süt alıcaktım çünkü kahvaltı yapmadım.
İstediklerimi alıp bizim amigo kızların masasına oturdum.
''Yarın yeni bir öğrenci gelicekmiş'' dedi Nastya.
''Hadi ya erkek mi kız mı'' dedim ağzımda ki son oreomu yuttuktan sonra.
''Bence kesinlikle çekici bir erkek olmalı'' dedi Britney.
Onu kafamla onayladım.
''Bence kaslı bir çocuk olucak'' dedi Emma elindeki kahvesinden büyük bir yudum çekerken.
''Şansınıza küsün kızlar inek bir öğrenciymiş.'' dedi Nastya.
''Tüh ya bende okulumuza yakışıklı bir erkek gelir diye ümit etmiştim'' dedi Emma.
Tüm kızlar olarak kıkırdadık.
''Güzelim hiç boşa yorulma bu okulda Justin'den başka yakışıklı gelemez'' dedi Britney.
Gözlerimi devirdim.''Ah yapma senin sevgilin var Brit'' dedim.
Beni kafasıyla onayladı.''Var ama Justin okulun en yakışıklı erkeği kabul edin '' dedi.
''Kişiliği sadece egosundan oluşuyor'' dedim.
Emma beni onaylarcasına baş parmağıyla onay verdi.Bu kızı diğerlerine göre daha çok seviyordum.
''Pekala ben kaçar bebekler'' dedim ayaklanıp onlara öpücük atarken.Onlarda bana aynı şekilde karşılık verince arkamı dönüp sınıfa doğru yürümeye başladım.
Sınıfa geçtiğimde kimse yoktu umursamayıp telefonumu çıkarıp wattpad'ime girdim.Bir kaç tane güncellenen hikâyeyi okudum.Ama neden sınıfa kimse gelmedi ? Acaba okulu uzaylılar basıp kaçırdılar mı ? Bare Madison'a borç verdiğim 20 papelimi alsaydım.
Telefonumu cebime koyup sınıftan çıktım.Ama çalmasıyla geri çıkardım.
Emma Arıyor.
Telefonu açıp ''Selam'' dedim.
''Seni salak basketbol maçı var ve sen yoksun!'' diye sinirle söylendi.Ah tabi ya !
''Ah hemen geliyorum'' diyip telefonu yüzüne kapadım ve soyunma kabinlerine geçip kıyafetlerimi giydim.
Maçın yapıldığı salona geldiğimde kızlar bana sinirle bakıyordu.Onlara sırıtıp yanlarına yürüdüm.
''Gerçekten özür dilerim unuttum.Hadi şimdi kendimizi gösterelim kızlar'' dedim.
Bana hepsi gülünce bende onlara gülüp hareketlere başladık.Hareketin sonunda herkesten alkış ve ıslık sesleri koptu.
Bizim takım gelince bizim okul bağırıp ıslık ve gibi şeyler yaparken diğer takımın okulu sadece izliyordu.
''Pekala çocuklar takım kaptanları gelsin iki okulunda'' dedi hakem.
Justin ve diğer çocuk hakemin yanına geldiler.Hakem topu havaya atınca hem Justin hem de diğer çocuk zıplayarak almaya çalıştı.Justin topu havada kapıp koşmaya başladı.Karşı takımdan biri topu almak için atak yapınca Justin ters dönüp
topu Michael'a attı.
Justin yendiğimizi belli eden sayıyı attığında kızlarla son dans hareketlerini yapıp alkışlar eşliğinde yerimize geri geçtik.
''Güzel maçtı ha'' dedi Emily bana doğru fısıldayarak.
''Aynen bizim takım iyi hazırlanmış '' dedim kıkırdayarak.
''Nerde hazırlandıkları belli oluyor karşı trübünde'' dedi gözleriyle karşı trübünu gösterirken.
Bende gözlerimi oraya çevirdim.Takım oyuncuları olarak hepsi kucağına bir kız almış sömürüyorlardı.
''Ihım kesinlikle'' dedim işaret parmağımı ona doğru sallayarak.
''Bugün bir şeyler yapsak ? Sinema filan'' diye bana soran gözlerle baktı.
''Ben uygunum yani olabilir'' dedim.Beni kafasıyla onayladı.
''Hadi üstümüzü değiştirelim'' dedi.Onu kafamla onayladıktan sonra soyunma kabinine girdik.Üstüme okulun kazağını geçirip altımada şortumu geçirdikten sonra kabinden çıktım.
Emma'da benden bir kaç dakika sonra çıkınca sınıfa doğru ilerlemeye başladık.Tam sınıfa giriyorduk ki gözlerimi biri kapadı.Çocuk muyuz ya !? Bunu her gün sünger bob izleyen kız mı söyledi ?
İç sesim bana kapak yapınca göt oldum tabi.
''Pekala ımm Mad ? '' dedim sorar şekilde.
Gözlerimi kapayan kişi cık cık yaptı.
''Kimsin ? Söyle hadii'' diye sızlandım.Gözlerimi kapayan kişi kıkırdadı ve gözlerimi açtı.Arkamı hemen döndüm.
''Tanrım ! Buraya gel!'' diye bağırıp kollarımı boynuna sardım.İyice sarıldım.O'da bana kollarını daha fazla doladı.Gözlerimi kapayıp açtığımda bize sinirle bakan bir Bieber vardı..
SELAMM SİZCE BU KİŞİ KİM ? TAHMİNLERİNİZİ YAZİNİZ.
UMARİM BEĞENMİŞSİNİZDİR.VOTE VERİNİZ :3
5 VOTE 2 YORUMDA YENİ BÖLÜM GELİCEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
FanfictionYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®