Koltuğa uzanmış çikolatamı yerken Justin içerde yemek yapıyordu.Karamelli çikolata favorimdi ve şuan onunla ilişki yaşıyorduk.
Çikolatayı yerken mırıldanıyordum '' Sen nasıl güzel bir şeysin öyle ? Seni yiycem ben şimdi ama ağlama tamam mı ? Annecik seni seviyor bebeğim, muah muah'' diyerek kalan son parçacığı ağzıma attım.Çikolata paketini masaya koyduğumda Justin bana tuhaf tuhaf bakıyordu ''Selena şizofren misin diye düşünüyorum ''
Ellerimi iki yanımda açıp bilmem anlamında hareket yapıp gülümsedim.Justin yanıma doğru gelip beklemediğim bir anda kucağına alınca kafam ilk başta geriye doğru gitti kendimi toparlayıp ayaklarımı arkada birleştirdim.
Justin beni mutfağa doğru taşırken söylendi ''Sakın çikolatalı ellerini bana sürme çikolata canavarı ''
Aklımdan kurnazca bir fikir geçerken ona cevap verdim ''Aşk olsun Justin , ben hiç öyle şeyler yapar mıyım ? Rica ediyorum.''
Justin beni o sırada mutfak bangosuna oturtmuştu.Yanıma bir ıslak mendille gelip ellerimi silmeye başladı.Tam diğer elime geçeceği sırada çikolatalı elimden yüzüne doğru sürdüm.
Justin ilk başta gözlerini kıstı bende ne yapacağını merak ediyordum.Hiç bir tepki vermeden ellerimi ve ağzımı silip ıslak mendili çöpe attı.''Pekala küçük hanım şimdi bu çikolatayı temizlemeni istiyorum ''
Omuz silktim ''Tamam ne var ki bunda ? Islak mendili verir misin ? ''
Gülümsedi '' Hayır öyle değil''
Kaşlarımı çattım ''Nasıl ? ''
Muzip bir ifadeyle bana baktı ''Öperek ''
**
Yeni bölüm daha uzun olucaktı ama bir kısmını yayınlamak istedim.Vote verin kankalar sjsjxj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena Love
FanfictionYıllar boyu düşmanım olan kişiye aşık olacağımı nerden bilebilirdim ? Yada onunla evleneceğimi? Bu bizim hikayemiz. Tüm hakları saklıdır ®