Oha sen nerden çıktın !?

2.6K 133 15
                                    

Matematik hocamız benim hiç anlamadığım bir konuyu anlatırken kaşlarımı çatıp anlamaya çalıştım.Yok olmuyor arkadaş tahta bana bakıyor ben tahtaya bakıyorum.Sanki modacı olunca onlar benim işime yarıycak.Kıçımın kenarı ,dinlemiyorum ders filan.

Sırama yaslanıp kollarımı göğsümde birleştirdim.Sınıfa baktığımda bazıları uyuyor bazılarıda benim gibi anlamaya çalışıyordu ama sadece çalışıyoruz.

Defterime hocanın yazdıklarını geçirip defterimi kapadım.Zaten zil çalmıştı Madison'a tuvalete gideceğimi söyleyerek sınıftan çıktım.

Tuvalette işimi hallettikten sonra ellerimi yıkarken 'ahh ! Ihh! ' diye sesler duydum.Yuh ama bari okulda yapmayınız ama ben onları basarım.Zuahhaha kötülük.

Elime telefonumu alıp video tuşuna basıp çıktığım kabine geri döndüm. Çünkü sesler kapalı kabinden geliyordu.Klozetin kapağının üstüne çıkıp video başlata tıkladım.Kafamı kabine çevirdiğimde ağzım ve gözlerim açılmıştı.

Justin'de beni fark edince Sindy'e sokmasını durdurup bana baktı.Dışımdan sinsice gülüyordum ama içim yinede acıyordu.

Justin'de şaşırmıştı Sindy ''Bebeğim hadi sookkk'' deyince gözlerimiz ona çevrildi.

Azgın kız Sindy.

Justin'e bakıp kafamı iki yana sallayıp tuvalletten ışık hızıyla çıktım.

Neden kalbim acıyordu ? Kalbimin içindeki bu sıkıntı nedendi ?

Benimle arası çok iyiyken birden ne olmuştu ? Tek bildiğim Justin ile daha önceki halimize döneceğimizdi yani hiç bir şekilde konuşmadığımız.

Okuldan sonra eve gidip güzel bir banyo yaptım.Bu hayatta tek dinlendirici şey çikolata kokulu banyoda müzik dinleyerek banyo yapmaktır.

Saçlarımı kurulayıp ev kıyafetlerimi giydim ve derslerimin başına oturdum.

Yarım saattir tek yaptığım şey kelimelerin altını çizmekti.Leptobumu alıp konu anlatımlı videolar bulup onları izledikten sonra yapmak daha kolay olmuştu.

Derslerim bitince kendimi koltuğa atıp uzandım.Madison John'la buluşucaktı.

Tam Dylan tişörtünü çıkarıyordu ki zil çaldı.Lan ben burada depresyondayım ve Dylan görmek istiyorum benle derdiniz ne !?

Televizyona en üzüntülü bakışlarımı atıp kapıya doğru yürüyüp kapıyı açtım.

Karşımda birini göremeyince kapıyı kapıyordum ki biri ayaklarıma yapıştı.

Oha sen nerden çıktın !?

İşte yeni bölüm sdjjd değerimi bilin oğlum her gün yeni bölüm yazıyom.

Sınır 10 vote 2 yorum.

Jelena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin