❤/ 34р хэсэг / 2өдөр үлдлээ

764 81 20
                                    

Сөүл хотын нэг захад байрлах томоохон гольфийн талбайд эмэгтэй , эрэгтэй хоёр хүн гольф тоглож харагдана. Гэвч зөвхөн залуу нь л бөмбөгөө цохих бөгөөд эмэгтэй нь чимээгүй харан зогсонгоо хаяа эвшээлгэн харагдав .

?эмэгтэй бага зэрэг бухимдуу өнгөөр: Чамд энэ тоглоом тийм хөгжилтэй байдаг юм уу ??

?эрэгтэй эргэж харан инээмсэглээд: Чи минь бага зэрэг уйдаа юу ?

?эмэгтэй: Чи намайг энэ тоглоомонд дургүй гэдгийг мэдсээр байж үргэлж л энд авчирах юм ??

?эрэгтэй эргэж харан цохиураа хаяад эмэгтэй рүү дөхөж очин уруул дээр нь зөөлөн үнсээд : Бусдаас өөр нь надад энэнээс өөр зугаагаа гаргах зүйл гэж байхгүй шүүдээ ! Тэглээ ч хамгийн зугаатай хэсэг нь эхлээгүй байна.

?Эмэгтэй бага зэрэг бухимдуу өнгөөр: Гэхдээ би тэр хэсэгт чинь тийм ч дуртай биш ...

?эрэгтэй инээмсэглэн хэвээр: Ойлголоо тэгвэл дараагийн удаа чамд хөгжилтэй байх газар луу явцгаая !

?эмэгтэй сонирхосон байдалтай: Хаашаа тэр үү ??

?Эрэгтэй: Хоёр өдрийн дараа болох SUS компаний үдэшлэг дээр очих болно ! Хоёулаа тэнд тун хөгжилтэй байх болно.

?эмэгтэй нүүр дүүрэн инээмсэглэл тодруулан тэрний хүзүүгээр тэврээд: Заа яах уу ! Энэ удаа чамайг уучилж болох юм .

?эмэгтэй: Нэрээ нөгөөдөх чинь найзындаа очсон гэж байна уу ??

?эрэгтэй: Тийм ээ ! Миний өгсөн бэлгийг аваад очсон гэсэн .

Тэр хоёрын яриаг таслан цаанаас нь өөр нэг эмэгтэй ирэн : Таны зочид ирчихлээ эзэнтээн ! ... Мөн хатагтай Жесикка таны захиалсан оргилуун дарс ч бас ирсэн .

?Эрэгтэй: Оргилуун дарс гэнээ ?? Өдрийн цагаар уу ??

Жессика инээмсэглэсээр: Бид удахгүй толгойны өвчин болсон н*вш**с салах гэж байна шүү дээ ! Тэглээ ч удахгүй бид SUS _ийг өөрсдийн болгоно ! Кобра их том үдэшлэг хийнэ гэсэн .

?эрэгтэй ч бас инээмсэглэн: Ойлголоо . Надад ч бас нэг хундага аваад ир !

Анна гэх эмэгтэй бөхийн: Мэдлээ эзэнтээн ! гэж хэлэн цааш явах гэж байтал нөгөө эрэгтэй тэрнийг дуудан зогсоогоод.

/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Where stories live. Discover now