/ 6р хэсэг/ Сүртэй уучлал гуйлт

473 53 0
                                    

Би хувцас солих өрөө рүү ороод хувцасаа солих гэж байтал дээр намайг өмөөрсөн эмэгтэй хамгаалагч ороод ирэв !!

Би: Чи бас хувцасаа солих гэж байгаа юм уу?

Эмэгтэй: Чи даргатай зодолдоод хэрэггүй ! Чи тэрнийг дийлэхгүй ! Тэр эмэгтэй эрэгтэй хамаагүй дайрдаг...

Би тоосон шинжгүй : Иймэрхүү зүйлд би айхгүй ээ ! Тэглээ би тэрнийг ялж чадна гэдэгтээ итгэлтэй байна!

Эмэгтэй: Чи тэрнийг мэдэхгүй!

Би: Чи намайг мэдэхгүй ! ... Тийм болхоор надад санаа зовох хэрэггүй !

Эмэгтэй: Чи зүгээр л тэрнээс уучлалт гуйхад болно шдээ

Би: Чи тэрнээс тийм их айдаг юм уу ?

Эмэгтэй доошоогоо харан: Юу лдаа ...Тэр бол дарга ... Бас би тэрнийг өмнө олон удаа зодолдож байхыг харсан !

Би: Чи надад нэг хүнийг санагдуулчихлаа ! Ингэхэд чамайг хэн гэдэг юм?

Эмэгтэй: Диана

Би: Диана гоё нэр байна ! Чи гадаад юм уу ?...

Диана: Гадаадад амьдардаг байж байгаад сая ирсэн...

Би: Ммм ... Ингэхэд чи хувцсаа солихгүй бол гарч байгаач би хувцасаа солимоор байна ( инээмсэглэх)

Диана: Чи үнэхээр итгэлтэй байна уу ??

Би инээмсэглэн : Тийм ээ ... Үгүй байсан бол энд байх юм шиг байна уу??

Диана: Ойлголоо ... Тэгвэл болгоомжтой...( өрөөнөөс гарах)

Диана гарч явсны дараа холбоогоор Намжүүн: Ахлагчаа наад хамгаалалтын албаны дарга чинь Хятад күмпү мэддэг юм байна!!

Би: Жэки Чан шиг уу ?

Намжүүн: Тиймээ . Их л мундаг залуу бололтой болгоомжтой байх хэрэгтэй юм шиг байна!

Тэхён инээн: Зүгээрээ манайх ахлагч яахчгүй !!

Жимин: Гэхдээ тэр Хятад кинонууд дээр чинь аймар зодолдоод байдаг биздээ ! Цохиод л өшиглөөд л , унаж босоол унаж босоол байдаг шд !

Тэхён: Тэр чинь кино шдээ !

Би: Тийм ээ кино ! Гэхдээ Хятад күмпү гэдэг тоглоом биш бас л хүчтэй тулааны урлаг ...

Тэхён: Нэрээ та күмпү мэдэх үү ?

Би: Бага зэрэг л мэднэ ...

Жимин гайхан: Хөөх !! Хаана сурч байсан юм ?

Би: Жэки Чаны киног үзэж байгаад

/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Where stories live. Discover now