/ 1р хэсэг / Шинэ даалгавар

2.2K 85 2
                                    

И Дарга: Чуэ мөрдөгчөө (орилох)

Пак мөрдөгч: Даргаа Чуэ мөрдөгч одоохондоо алга байна 

И Дарга: Тэр одооо хаагуур дэмий тэнээд алга болчихвоо(орилох)

Пак мөрдөгч: Та өчигдөр Чуэ мөрдөгчийг ажилаа сайн гүйцэтгэсэн гээд чөлөө өгөө биздээ !

И Дарга том нүдлэн : Би юу? 

Бүгд: Тийм ээ. Даргаа!!

И Дарга хоолойгоо засан: Чуэ мөрдөгч тэгээд хаана байгаа юм ??

Ким ахлагч : Бодвол гэртээ унтаж байгаа байлгүй (инээх) 

И Дарга: Чэу мөрдөгчийг ирэн гуутна шууд миний өрөө рүү явуулаарай !

Пак мөрдөгч: Ойлголоо 

И Дарга : Нээрээ Ким Согжин ахлагч намайг дагаад яв дээрийн ажилгааг чинь ярих хэрэгтэй байна ( өрөө рүүгээ явах)

Ким ахлагч: Одоо ч баларсаан (амандаа) 

Намжүүн: Баяртай B багын ахлагчаа оршуулган дээр чинь цэцэг тавина (худлаа гуниглах)

Жин : Чамаар цэцэг тавиулах дээрээ тулаагүй шүү(ууртайхан даргын араас алхах)

Жимин:Ахлагч байхгүй одоо юу хийх үү ?

Намжүүн: Мэдэхгүй ээ гэхдээ яагаад заавал ахлагч амраад бид нар амардаггүй юм бэ ?( хошуугаа унжуулан) Бид нар ч бас хамт л ажилсан биздээ

Тэхён -_- :Бид нар амраагүй ч цалин дээрээ урамшуулал нэмж аваа биздээ !

Жимин:Ахлагч ч гэсэн урамшуулал авсан мөртлөө амарч байгаа биздээ 

Тэхён: Тэр чинь ахлагч шдээ !!

Юүнги дундуур нь орон:Та нар харин ч урамшуулал нэмж аваад сайхан л байна шд бидэнд урамшуулал ч байхгүй шдээ !!

Тэхён: Ингэхэд танай баг яаж байгаад алдаа гаргачихсан юм ? 

Жонгүүг Хусог руу муухай харан :Хусог гэж нэг юм унтаагүй бол юу гэж бүтэлгүйтэж байх юм!! 

Хусог: Би энд шийтгэлээ хүлээгээд та нарын ажилыг хийгээд л сууж байгаа биздээ ...

Юүнги: Чи хийхгүй гээд яадаг юм !! камер ажгилдаг нь юм байж унтаад байхдаа яадаг байна бүр бодсон чинь дүргүй хүрчлээ!!

Жонгүүг: Чамайг нүдээд алчаагүйд минь баярла мэдүү !!

Намжүүн сандлаа налан :Биднийг ингээл яриад сууж байгааг харвал Чуэ мөрдөгч ална даа !! ( инээх)

/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt