❤ / 24р хэсэг ❤/ Хэн юм ??

1K 75 9
                                    

Сэүн том өрөөнөөс чанга дуугаар: Чи болж байна уу??

Би тэрэн дээр очин: Болчихлоо !! Яагаад яараад байгаа юм ??

Сэүн: Нөгөө хэд дээр очихоос өмнө өөр нэг очих газар байна .

Би: Хаашаа тэр үү??

Сэүн миний гарнаас барин: Очихоороо мэдэж болно оо ... Үнэндээ чамд өгөх зүйл байна .

Бид хоёр гэрээс нь гаран машинд суун явсаар SUS /зохиомол компани/ компаны нэгэн салбар их дэлгүүрт ирэв ! Бид дотогш орвол бүх хүн Сэүнийг харан бөхийн мэндэлж байв!! Харин тэдний дундаас дэлгүүрийн менежер бололтой залуу наашаа гүйж ирээд 90° бөхийгөөд: Өдрийн мэнд залуу эзэнтээн!!

Сэүн тоосон шинжгүй: Миний захисан юм бэлэн болсон уу ??

Менежер: Юу ... Та гэнэтхэн өчигдөр захиалсан учир бид ...

Сэүн тэрнийг үгийг таслан: Тэгээд бэлдээгүй хэрэг үү ??

Менежер: Тэр нөгөө ...

Сэүн ууртайгаар: Надаар тоглоод байгаа юм уу ?!

Би ( Энэ одоо яагаад гэнэт ингээд унав аа ?? Ямар нэг зүйл болсон юм байхдаа ??) тэрний мөрөн дээр гараа тавин: Тэрний яриаг гүйцэх сонссон нь дээр байх ...

Менежер бид хоёр луу харан: Залуу эзэнтээн бид таны захиалгыг бэлдсэн ч их хурдтай бэлдсэн учир таны сэтгэлд хүрэх эсэхийг мэдэхгүй байна ...

Сэүн: Ямартай ч би хармаар байна.

Би: Ингэхэд яг юу юм бэ ??

Сэүн: Удахгүй харнаа ... Зүгээр л дагаад яв .

Менежер: Ойлголоо тэр бид хоёрыг дагуулан явсаар үнэт эдлэлийн тасагт авчирав . Сэүн нэг тасагных нь өмнө очин зогсоод: Хурдан аваад ир !

Худалдагч цаашаа яван хэсэг хугацааны дараа жижиг хар хайрцагтай зүйл авчиран Сэүний өмнө тавив Сэүн тэрнийг хэсэг харж байгаад миний гарнаас татан хажуудаа зогсоогоод: Таалагдаж байна уу ??

Би тэрэн лүү бага зэрэг гайхсан харцаар харвал ...

Би тэрэн лүү бага зэрэг гайхсан харцаар харвал

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Where stories live. Discover now