/ 11р хэсэг / Тэр мэдчихлээ ...

533 56 0
                                    

Хэдэн хоногийн дараа

Миний бие болон Сэүний бие зүгээр болсон учир одоо Сэүний харш руу явж байна ! Гэхдээ би сая эмнэлгээс гарсан гэтэл энэ надаар машин бариулаад л ...

Сэүн: Одооноос болгоомжтой байгаарай !

Би: Юу ?

Сэүн: Энэ удаа миний амийг аврах гэж тийм үйлдэл хийснийг чинь мэдэж байна харин дахиад тэгэж болохгүй шүү! Миний сэтгэл их өвдсөн одоо ч санаа зовоод байна !! ...

Би О.О ( Энэ одоо юу яриад явчихваа ! Би юу хийсэн гэж ? Дахиж хурдтай явж байгаа машинаас өсөрч болохгүй гэж байгаа юм байхдаа ??): Та юу ...

Сэүн: Дахиж миний машинуудыг битгий тэгэж гэмтээгээрээ ! Их үнэтэй засагдаж байгаа бас хичнээн үнэтэй сайхан амьтад билээдээ ! ( Санаа алдах)

Би -_- : Заа ( Эргүү амьтан бэ?? Хүн биш машин яриад байхдаа яадаг байна аа !! Би заавал чиний бүх машиныг чинь албаар онхолдуулах болно !! 😈😈 Тэгээд чи бүгдийнх нь засварын мөнгийг төлөөрэй мэд үү !!)

Харшийн өмнө ирхэд Сэүнйи ээж болон нэлээн хэдэн хамгаалагч нар үүдэн биднийг хүлээж байв ! Эд нар энэ нэг юмыг нээх сүртэй Солонгос улсын ерөнхийлөгч ирж байгаа юм шиг хүлээж авах юм ! Нэртэйгээр нь зүгээр сурвалжилагчидыг ч гэсэн дуудчихгүй ! Тэгээд сайхан улаан хивс дэвсээд !! Биднийг машинаас буухад Сэүний ээж Сэүн дээр гүйж ирэн: Миний хүү сайн явж ирсэн үү ? ( Инээмсэглэх)

Сэүн: Мэдээж

С/ээж: Ямартай ч орцгооё өвөө нь хүлээж байгаа ! Чамд их санаа зовсон шүү !

Сэүн: Тэгье ! ( Над руу эргэж харах) Чи өрөө рүүгээ явж болно

Би: Нөгөө ... Хэдэн өдөр эмнэлэгт хэвтчихсэн болхоор бие чилээд байна ! Би бэлтгэлийн заал руу явлаа  ( Одоохондоо миний хэрэг нээх сүртэй гарахгүй юм чинь !)

Сэүн: Би хэлсэн шүү!  Зүгээр л өрөөндөө байж бай ! Амар !! ( Тэр намайг үг хэлэхийн завдалгүй харш руу орчихов )

Би: Энэ одоо хүний үг ойлгохоо больж байгаа юм байхдаа !! Миний амралт хэтэрчихээд байна шдээ! ( Амандаа)

Сэүний араас харш руу орон өрөө рүүгээ явав . Хэдий гэр минь биш ч эмнэлгээс л тухтай байх ! Сэүнийг дагаж явсаар хувцасаа цэгцэлж амжаагүй болхоор хувцаснуудаа цэгцлэж байтал

Би: О.О Хаана байна аа ??? ( Хувцаснуудаа бүгдийг нь тарааж үзэх) Юу вэ ? Яагаад байхгүй байна ?

/Дууссан/ Бие хамгаалагч хадагтай Where stories live. Discover now